Hier is nu zo'n beetje alle sneeuw weer weg. Gladheid viel gisteren enorm mee. Had alleen 0,0 zin om te wandelen dus lekker binnen gebleven. Gisteren wat langer gewerkt dus kan vandaag om 15.30 stoppen. Dan wil ik nog wel even een rondje doen dus hoop dat het enigszins droog blijft.
Oh jeetje Mkango, dat is echt alle kleuren van de regenboog, zul je vast goed last van hebben,
Anoniem
Geplaatst: 16-02-21 10:10
Inmiddels kan ik ze wel weer pijnloos buigen, maar ook dat was de afgelopen dagen een uitdaging. Ik ben iig al lang blij dat m'n rechterknie de klap het meeste heeft opgevangen, want m'n linker is al kapot door een ongelukje te paard twee jaar terug.
Mooie foto's Sure_lee. Je haffies hadden nog even zin om te schaatsen haha. Bij ons hebben ze ook wel eens op het ijs gestaan, was vanuit het weiland, vrij diepe brede sloot...best eng hahahaha. Maar liep goed af.
Die knieën Leuke plaatjes verder. Laatste laagje sneeuw! Ben blij dat het, nu het toch smelt, zo snel weg smelt. Het was zondagavond en gisterochtend spekglad met de honden, echt niet leuk. Ben blij dat dat van korte duur was en ik weer normaal kan lopen. Wel weer jammer dat het overal zeiknat is nu, maar goed, je moet wat te klagen hebben toch
pien_2010
Geplaatst: 16-02-21 16:36
De wijze "jonge" vrouw vertrok vanochtend na een goede nachtrust op haar gemak, zonder koffertje, naar haar toekomstige huis waar ze 9.15 uur aankwam. Om 9.30 uur kwam monsieur aan en hij heeft hard gewerkt, zonder de hier de zo gebruikelijke eetpauze van 12.00 - 15.00 te nemen . De hardwerkende vrouw heeft de hele dag in het zonnetje in de tuin gewerkt, is zelfs wat verbrand, en heeft genoten van de zon en het geluid van de kraanvogels die op weg zijn naar het boreale land, waar ze hun toekomstige kinderen zullen gaan krijgen. Omdat monsieur morgen terug komt en rond 12 uur klaar zal zijn, heeft de verstandige vrouw even gecheckt of hij nog steeds de sleutel bij zich had, en in overleg is zij alvast vertrokken naar huis want ze is moe van al dat tuinieren en tillen. Er is veel gedaan en morgen komt de afwerking en als dit allemaal klopt dan kunnen we morgen in het huis gaan wonen. De kachel heeft het in ieder geval al goed gedaan. en dat levert een blije vrouw op.
Fijn dat vandaag alles wel goed ging. Lekker hoor in de tuin aan het werk.
Ik was na het werk nog een rondje. Ouderwets grijs, grauw en nat was het, met nog wat ijs op de sloten. Liep nog een kat op het ijs, maar die kwam weer veilig op de kant. Het water in de Oude Maas stond erg laag, vind ik altijd wel een mooi gezicht.