Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:12

xNavatu schreef:
Ohnee weggooien doe ik niet want daar heb ik echt een hele erge afkeur voor, maar ik gooi het vaak wel op plaatsen dat mijn ouders het zien liggen zodat die het most likely opeten :))

Te grappig, ik zie nu echt een spoor van oreo-koekjes door het huis heen voor mij :P

Bente: hier ook, na een tijdje diëten vind ik mijzelf vaak heel erg zielig en droom ik bijna letterlijk over alle lekkers...
Echte vreetbuien zijn lang geleden, ik probeer het gewoon niet in huis te hebben. Probleem is dat vriendlief en ik vaak met honger naar de winkel gaan, en dan een 'gezellige avond' voor ogen hebben. Dan worden er hapjes etc. gekocht, uitgebreid eten,... Ik ben dus eerder een uitgebreide gezelligheids-eter dan een vreetbui-eter denk ik. Eten is gewoon echt ja, gezellig. Hetzelfde geldt bij mij voor alcohol, ik kan mij niet voorstellen dat ik uit eten ga en geen wijn drink...

Echt zo'n ik-eet-alles-bui heb ik als ik maandstonden heb wel nog, daarom neem ik pil zoveel mogelijk door :')

Oh en wat Sharon zegt heb ik ook wel, eens ik een dag aan de frietjes ga, denk ik ook nogal snel dat het toch niet meer uitmaakt en dan ga ik door, stom!!!

Ik ben blij dat het weekend gepasseerd is :D 't was lastig, wist het op voorhand, de lijstjes:

Vrijdag:
O: stracciatella griekse yoghurt + yakult + banaan + perzik
M: 2 sneetjes brood met kalkoenfilet / ontvette ham
A: salade met scampi en wat vinaigrette + fles rosé wijn :+

Vrijdag dus gaan eten, heel flink het slaatje besteld maar die wijn he...

Zaterdag had ik een trouwfeest 's avonds, viel al bij al nog mee, op de drank na:

O: perzik
M: 2 sneetjes brood met philadelphia en wat kipfilet
T: 2 prince-koeken
A: tapas (olijven, tapenade, toastjes, salami) + 1 garnaalkroket + wrap met rundsvlees + wat dingetjes van 't dessertbuffet (fruitsla, profiterol, beetje creme brulee en een stukje cake) + 3 cocktails, wijn en wat bier

Zondag de schade proberen inhalen, om mijzelf dus vervolgens uit te hongeren en in de B&J te vliegen :')
O/M: cruesli met stevia en magere melk
A: 2 sneetjes toastbrood met snee jonge kaas en een royco-soepje
T: 1/3 uit grote pot Ben & Jerry's

De weegschaal is niet omhoog gegaan, volgens mij ben ik nog niet àl te hoog over mijn kcal gegaan. Niet goed, maar nu weer gemotiveerd verder doen zodat de weegschaal op weegdag woensdag toch naar beneden gegaan is :)

mariekeoo

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:37

hoeveel zijn jullie inmiddels afgevallen dan als ik vragen mag? ( die vraag is voor iedereen)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:44

Hahahaha een oreo spoor _O- Niet zo'n goed idee want dan zie ik ze zelf ook liggen hahaha.
Nee ik neem het restant van het pak morgen mee denk ik, ik ga 3 daagjes met mn moeder weg naar Apeldoorn (nothing special maar deden we vroeger altijd in de zomervakantie en we wilden die traditie nog even oppakken :)) ). Maar dan ga ik dus ook gewoon even 3 dagen eten wat ik wil en niet alles tracken :))

En ik ben inmiddel 7kg kwijt (:

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:51

Ik ben bezig van 5/8, toen 72,4. Vanochtend 70 rond.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:06

wow netjes allemaal en in wat voor tijdsbestek navatu?

ik meet het vanaf 8/8 en woog toen 86,9 en nu vanmorgen 84,3 :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:14

Half juni ben ik er serieus mee aan de slag gegaan (: Dus 2 maanden ongeveer?
Heb in ieder geval vandaag 60 dagen achter elkaar ingelogd op MFP :))

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:15

Eerste weken gaat het bij mij altijd sneller, dan is het nog leuk :')

7kg op 2 maand is netjes!!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 11:17

Ik ben bezig vanaf 6 januari, maar op een heerlijk rustig tempo :)
Ik ben sindsdien 6,5/7 kilo afgevallen
Afvallen is voor mij eigenlijk niet nodig verder, maar strakker worden wel en daar ben ik mee bezig :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:25

Oke nee ik loog mn eerste post over gewicht hier was op 30/5 dus het is over een langere periode, en op die post zit ik niet op mn begin gewicht dus toen was ik ook al wat kwijt :)) Alleen was t toen nog allemaal ietsje minder strak en sportte ik er nog niet bij maar toen gingen de kilo's nog wel snel.. op dit moment val ik eigenlijk amper af haha. Denk dat het 7 kilo over 3 maanden is. Nogsteeds tevreden mee haha. Al zou ik het nu inmiddels wel weer even fijn vinden als er iets afging, want op 't moment komt er of ietsje bij of blijft het hetzelfde terwijl ik gewoon netjes eet en sport :')

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:34

Ik ben hier 3,2 kilo kwijt, sinds begin juni. Begon op 67,5 vanochtend 64,3 Gaat niet heel snel, maar ik ben tevreden :D
Laatst bijgewerkt door Linsey1998 op 17-08-15 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:40

Ik heb vanmorgen gewogen en zit op -9! Eigenlijk mn doel bereikt, maar mogen er nog wel 5 af vind ik zelf... Mn buikje en benen blijven altijd :') al val ik nog 10 kg af... Grrr

Zie al veel goede resultaten langskomen goed hoor :-)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:58

Ja buikje en benen zijn bij mij ook echt de hardnekkige plekken, vooral dat buikje. Ik heb echt zo'n rand waar gewoon niks vanaf gaat. Zit echt zo beneden aan gewoon geen vet at all, en dan BAM vetrand, echt heel poedersuiker :'D En die word ook gewoon amper kleiner. Had foto's gemaakt (deel van insanity) en heb er nu 1 van helemaal begin en 1 van vorige week (2e foto moment) en echt bijna overal zie je verschil behalve die poedersuiker rand :'D
Imean zelfs mn nek is een stuk dunner geworden waarom die poedersuiker buik dan niet waar het meeste vet zit :')

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:59

maken jullie fotos van jezelf om veranderingen te zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:00

De plekken waar het vet het langst zit, worden als laatst aangesproken door je lichaam. Dus gewoon stug volhouden, dan gaat ook die 'vetrand' verminderen :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:07

Haha dat is te hopen ja :)) Mam zat gister ook helemaal ja je kan het wel echt aan je zien maar die vreemde vetrand van je wil nog niet erg he? Nee i know :')

@Mariekoo; I do, komt door insanity maar ik vind het eigenlijk ook wel super fijn omdat je dan echt ook goed ziet dat je vet kwijt bent. Op die foto's zag ik bijv ook dat mn kaaklijn strakker is geworden, dat is iets wat me anders nooit op was gevallen :') Mij geeft het zeker motivatie omdat ik op die foto's meer verschil in mn lichaam zie dan dat ik normaal gezien zou hebben :))

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:23

Ik maak geen foto's maar meet mezelf regelmatig.

Mijn lijstje

O: 3 wasa lichtgewicht crackers met pindakaas + banaan

T: nectarine

L: 2 rijstwafels met filet american met uitjes

T:/

A: nasi denk ik

B: paardgereden

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:30

Goed bezig allemaal!

Ik heb een hele slechte week. Intro week in de stad en ik ben 'mama'. Dus onregelmatig eten en veel snacken en bier... Volgende week weer even streng dan maar...

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:32

Ik ben sinds begin juni 10 kg kwijt, dus 10 kg in twee maanden tijd(ik lig de laatste twee weken stil kwa gewicht omdat ik veel etentjes en feestjes heb). Vanaf gister weer fanatiek bezig want er moet eigenlijk nog 9 a 10 kg af :Y)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:34

SharonIndezz schreef:
Hoi! Max! Veel succes! Hoop dat je hier veel tips kunt meepikken!

Hoe groot ben jy ook alweer eight? Lijkt zo weinig gewicht haha.

Ik heb net roti op met lamsvlees en boontjes zaten erbij geloof ik en wat sambal pffff ik zit vol haha.

Wat eten jullie vanavond?

Ik ben 1.58 Haha! Dus vandaar :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:39

Vandaag maar niks invullen op MFP denk ik. Ik ga met mijn beste vriend Chinees afhalen dus dat invoeren is echt onmogelijk. :=
Vanochtend wel iets eraf, hoezee!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:42

Snap nooit dat die chinezen zo slank zijn.... Als je ziet wat die kunnen eten.... Haha niet normaal

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:43

wat netjes allemaal.
Ik ben niet zozeer bezig met mijn gewicht maar meer qua vetpercentage.
Laatste keer meten was ik 21% over 2 weken ga ik weer meten dus ik ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:48

Mijn vet op mijn buik verdwijnt juist heel snel. Als ik bij mijn buik en borsten aankom dan is het ook wel echt een teken dat ik te ver ben gegaan in mijn vreten, dus inderdaad verdwijnt dat ook het snelst. Bij mij zijn mijn billen het hardnekkigst, maar dat vind ik eigenlijk niet erg want ik wil eigenlijk wel dat die hun huidige vorm en vetlaag behouden :o Mijn bovenbenen moeten wel echt wat vanaf, maar ik heb er niet super veel haast mee. Merk dat ik alweer een stuk strakker in mijn velletje zit en dat mijn buik een stuk platter is en daar ben ik allang tevreden mee!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:50

Mijn kont gaat juist wel sneller weg _O- De plaatsen waar ik vet niet heel erg vind zijn bij mij het eerste aan de beurt en de plaats die ik het ergst vind het laatst. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:54

Ik heb ook een flinke batterij waar het vet (gelukkig) niet snel weggaat :o Als ik afval is dat het eerst op mijn bovenlijf.