xNavatu schreef:Ohnee weggooien doe ik niet want daar heb ik echt een hele erge afkeur voor, maar ik gooi het vaak wel op plaatsen dat mijn ouders het zien liggen zodat die het most likely opeten
Te grappig, ik zie nu echt een spoor van oreo-koekjes door het huis heen voor mij

Bente: hier ook, na een tijdje diëten vind ik mijzelf vaak heel erg zielig en droom ik bijna letterlijk over alle lekkers...
Echte vreetbuien zijn lang geleden, ik probeer het gewoon niet in huis te hebben. Probleem is dat vriendlief en ik vaak met honger naar de winkel gaan, en dan een 'gezellige avond' voor ogen hebben. Dan worden er hapjes etc. gekocht, uitgebreid eten,... Ik ben dus eerder een uitgebreide gezelligheids-eter dan een vreetbui-eter denk ik. Eten is gewoon echt ja, gezellig. Hetzelfde geldt bij mij voor alcohol, ik kan mij niet voorstellen dat ik uit eten ga en geen wijn drink...
Echt zo'n ik-eet-alles-bui heb ik als ik maandstonden heb wel nog, daarom neem ik pil zoveel mogelijk door

Oh en wat Sharon zegt heb ik ook wel, eens ik een dag aan de frietjes ga, denk ik ook nogal snel dat het toch niet meer uitmaakt en dan ga ik door, stom!!!
Ik ben blij dat het weekend gepasseerd is

Vrijdag:
O: stracciatella griekse yoghurt + yakult + banaan + perzik
M: 2 sneetjes brood met kalkoenfilet / ontvette ham
A: salade met scampi en wat vinaigrette + fles rosé wijn

Vrijdag dus gaan eten, heel flink het slaatje besteld maar die wijn he...
Zaterdag had ik een trouwfeest 's avonds, viel al bij al nog mee, op de drank na:
O: perzik
M: 2 sneetjes brood met philadelphia en wat kipfilet
T: 2 prince-koeken
A: tapas (olijven, tapenade, toastjes, salami) + 1 garnaalkroket + wrap met rundsvlees + wat dingetjes van 't dessertbuffet (fruitsla, profiterol, beetje creme brulee en een stukje cake) + 3 cocktails, wijn en wat bier
Zondag de schade proberen inhalen, om mijzelf dus vervolgens uit te hongeren en in de B&J te vliegen

O/M: cruesli met stevia en magere melk
A: 2 sneetjes toastbrood met snee jonge kaas en een royco-soepje
T: 1/3 uit grote pot Ben & Jerry's
De weegschaal is niet omhoog gegaan, volgens mij ben ik nog niet àl te hoog over mijn kcal gegaan. Niet goed, maar nu weer gemotiveerd verder doen zodat de weegschaal op weegdag woensdag toch naar beneden gegaan is