[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 11:07

Ik heb het tot nu toe ook altijd koud gehad, maar ik heb het altijd koud en vaak moet er toch wel een heel stuk van je lijf bloot :Y)

Rianne die van jou had ik ook al op FB gezien, wist ook bijna zeker dat ie van een bokker was :)) We zouden korting moeten krijgen als je zegt dat je via bokt verwezen bent :')
Heel erg mooi!

Mrijn, wauw wat is die mooi! Ik vind Amanda vaak net niet maar deze vind ik echt prachtig. Het is een coverup toch?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 12:07

_Micha_ schreef:
Mrijn, wauw wat is die mooi! Ik vind Amanda vaak net niet maar deze vind ik echt prachtig. Het is een coverup toch?

Thanks, ik was er ook meteen weg van. Hij wordt nu ook steeds mooier. Het rood wordt wat minder aanwezig en het blauw komt juist wat meer naar voor. Het is idd een cover up van een kleine oude tattoo.
Afbeelding

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:56

Misschien leuk voor mensen.
Tattoo planet magazine heeft in de gallery altijd veel foto's van artiesten. De gewone editie staan ook leuke informatie. Je kan ze gewoon kopen bij de winkels.

een mooie inspiratiebron.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 15:00

WilmaBoy schreef:
S_en_Z schreef:
Ik kom even buurten, zelf ook tattoos maar weinig fotos van haha.

Ik heb even een vraagje.. ik ben op zoek naar iemand die mooie (grote) tattoos heeft en ze een keer vast wil laten leggen op de gevoelige plaat!

:D Hier mensen die dat leuk vinden?

sammie, is dat voor je portfolio?

klopt, en om te stoeien met mn lampen

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 16:47

Echt heel mooi geworden mrijn!
Vind amanda ook niet helemaal mijn ding, maar deze is echt gaaf!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:00

Ik drop hier even een vraag voor mijn vriend.

Hij heeft het namelijk al jaren over een tattoo van Lady Muerte. Dit is langzaam uit aan het groeien tot concrete ideeën etc. Hij wil ook langzaamaan eens gaan kijken naar een geschikte artiest.
De vraag: de tatttoo komt waarschijnlijk op zijn bovenarm, maar hij heeft nu redelijk smalle armen. stel dat die ooit breder worden, wat gebeurt er dan met de tattoo??? Het moet namelijk niet lelijk worden :')

En een geschikte artiest tippen mag natuurlijk ook :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:09

Even een vraagje namens mijn moeder:
Haar tattoo die zij 27 maart heeft laten zetten tegelijkertijd met doe van mij. Blijft warm en geeft ook af, ik heb dit zelf niet gehad met mijn eerdere Tattoo's. Nu wil zij weten of dit kwaad kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:10

27 maart is 2 dagen geleden, is heel normaal dat hij nog wat afgeeft en wat warm aanvoelt :) Goed smeren met bepanthen en verder lekker laten luchten en dan komt het snel goed :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:13

Jaa dat had ik haar ook gezegd, alleen ik had het zelf echt nog nooit meegemaakt met die van mij. En ik heb er 5 dus ik dacht misschien is er wat mis. Want die van mij is ook niet meer dik en is ook niet meer warm. Dus ik dacht ik vraag het hier even :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:17

Die van mij heeft ook best lang inkt afgegeven, denk wel bijna een week een klein beetje. Die van mij is overigens nog steeds op de bovenste lijnen nog wat dikker, je voelt hem nog zitten zeg maar. Zo lang er geen prut in te zien is of het duidelijk heel erg rood (ontstoken) wordt hoeft ze zich geen zorgen te maken :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:18

Mij was die ook nog erg warm na 2 dagen en gaf inderdaad ook nog af! Dus je moeder hoeft zich nergens druk om te maken! ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:18

Okee ik zal her door geven :

Naja ze vond het raar want die van mij zit al bijna in mijn huid (snapje wat ik bedoel) en is niet meer warm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:21

Ieders huid reageert gewoon anders op invloeden van buitenaf :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:24

Mijn huid geneest gewoon achterlijk snel denk ik :')

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:24

Ik denk dat jij gewoon mzzl hebt dat jou huid er zo rustig op reageert.
Ik heb net een week mijn tattoo, 21 maart, en nog liggen sommige lijn er nog een beetje bovenop. Jeukt nu ook ontzettend, maar heeft ook gewoon tijd nodig.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:25

lrtj_ schreef:
Mijn huid geneest gewoon achterlijk snel denk ik :')

Same here :) Yes ik ben woensdag weer!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:26

Ik denk het ook, heb meestal na 4 dagen wat jeuk. Dqt konen korst dibgen los, en daarna heb ik er geen last meer van.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:21

Wie had er ook al weer blaren in haar tattoo gekregen? Hoe is dat genezen ondertussen, is er een stukje uit je tattoo weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:36

LisaaBloem schreef:
Wie had er ook al weer blaren in haar tattoo gekregen? Hoe is dat genezen ondertussen, is er een stukje uit je tattoo weg?

Ik had een spetter hete boter op mijn tattoo gekregen, denk dat je mij bedoelt :D Het is inderdaad gewoon weggetrokken, en m'n tattoo ziet er nog steeds zo uit als hij er eerst uit zag. Heb nu alleen een klein litteken dat mijn tattoo gedeeltelijk overlapt, maar daar zie je in de tattoo verder niks van

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 23:43

Emmaa_ schreef:
LisaaBloem schreef:

Ik had een spetter hete boter op mijn tattoo gekregen, denk dat je mij bedoelt :D Het is inderdaad gewoon weggetrokken, en m'n tattoo ziet er nog steeds zo uit als hij er eerst uit zag. Heb nu alleen een klein litteken dat mijn tattoo gedeeltelijk overlapt, maar daar zie je in de tattoo verder niks van

Ja die bedoelde ik inderdaad! Gelukkig dat het mooi genezen is, was wel benieuwd er naar :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 08:57

xMyrth schreef:
Ik drop hier even een vraag voor mijn vriend.

Hij heeft het namelijk al jaren over een tattoo van Lady Muerte. Dit is langzaam uit aan het groeien tot concrete ideeën etc. Hij wil ook langzaamaan eens gaan kijken naar een geschikte artiest.
De vraag: de tatttoo komt waarschijnlijk op zijn bovenarm, maar hij heeft nu redelijk smalle armen. stel dat die ooit breder worden, wat gebeurt er dan met de tattoo??? Het moet namelijk niet lelijk worden :')

En een geschikte artiest tippen mag natuurlijk ook :)

Iemand enig idee? :o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 09:04

Mijn kuiten zijn dikker geworden en hij is mee gerekt.
Ik persoonlijk wil hem laten coveren omdat hij niet mooi strak meer is.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 10:42

Ik heb vanmiddag een consultatie. Ben eens benieuwd (vooral naar de prijsopgave :o )

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 16:46

Consultatie gehad.. FadeFX denkt 2 dag sessies a £450,- (2x 6 uur) Dus £900 totaal.
En Divine Canvas gaat uit van een dagsessie en hij rekent een dagsessie alles boven 5 uur en dat zou 400 zijn. Dus dat komt tussen de £400/800..

Ik vind ze allebei erg goed.. :') Keuzes Keuzes..

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 16:56

Ik ben gisteren langs de shop geweest waar ik in augustus mn tattoo heb laten zetten. Ik ben na twee maanden ongeveer al terug gegaan om hem te laten zien, toen zag ik al dat er lichte plekjes in zaten maar de artist zei dat hij niet bijgewerkt moest worden. Vind nu de plekjes toch best wel opvallend, dus ben zaterdag weer terug gegaan. Nu wordt ie morgen bijgewerkt :D