Rianne die van jou had ik ook al op FB gezien, wist ook bijna zeker dat ie van een bokker was

Heel erg mooi!
Mrijn, wauw wat is die mooi! Ik vind Amanda vaak net niet maar deze vind ik echt prachtig. Het is een coverup toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Micha_ schreef:Mrijn, wauw wat is die mooi! Ik vind Amanda vaak net niet maar deze vind ik echt prachtig. Het is een coverup toch?
WilmaBoy schreef:S_en_Z schreef:Ik kom even buurten, zelf ook tattoos maar weinig fotos van haha.
Ik heb even een vraagje.. ik ben op zoek naar iemand die mooie (grote) tattoos heeft en ze een keer vast wil laten leggen op de gevoelige plaat!Hier mensen die dat leuk vinden?
sammie, is dat voor je portfolio?
LisaaBloem schreef:Wie had er ook al weer blaren in haar tattoo gekregen? Hoe is dat genezen ondertussen, is er een stukje uit je tattoo weg?
Emmaa_ schreef:LisaaBloem schreef:Wie had er ook al weer blaren in haar tattoo gekregen? Hoe is dat genezen ondertussen, is er een stukje uit je tattoo weg?
Ik had een spetter hete boter op mijn tattoo gekregen, denk dat je mij bedoeltHet is inderdaad gewoon weggetrokken, en m'n tattoo ziet er nog steeds zo uit als hij er eerst uit zag. Heb nu alleen een klein litteken dat mijn tattoo gedeeltelijk overlapt, maar daar zie je in de tattoo verder niks van
xMyrth schreef:Ik drop hier even een vraag voor mijn vriend.
Hij heeft het namelijk al jaren over een tattoo van Lady Muerte. Dit is langzaam uit aan het groeien tot concrete ideeën etc. Hij wil ook langzaamaan eens gaan kijken naar een geschikte artiest.
De vraag: de tatttoo komt waarschijnlijk op zijn bovenarm, maar hij heeft nu redelijk smalle armen. stel dat die ooit breder worden, wat gebeurt er dan met de tattoo??? Het moet namelijk niet lelijk worden
En een geschikte artiest tippen mag natuurlijk ook