Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:50

Heb Jans een PB gestuurd :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:50

Ik meld me hier ook weer, gezien de samenvoeging van de topics. Wordt nog wat om alles bij te houden hier :=

Ik volg nu iig dat door Jilian opgestelde programma met een combinatie van verschillende programma's, erg leuk tot nu toe, veel afwisseling :j

Depende

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:52

Ik snap de samenvoeging wel en zie daar eigenlijk geen probleem in, las dat Ripped topic ook mee, maar eigenlijk wordt daar precies hetzelfde besproken. Enige nadeel zou dan een HK topic worden, die zijn toch wat minder makkelijk te vinden of om tegenaan te lopen eigenlijk.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:52

Kan ik nu nog wel zeggen 'ik ben op dag 9' of weet dan niemand meer over welke work out ik het heb? :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:54

Dan weet niemand over welke workout je het hebt
En tips voor Level 2 vragen heeft ook geen nut als je de workout er niet bij vermeld.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:55

Hallo Jans,

Misschien heb je al veel meer pb's gehad, want geloof dat de meesten niet zo happy zijn met jullie besluit om de Jillian topics samen te gooien.

Snap jullie redenatie aangezien het Mensenwelzijn forum inderdaad erg onoverzichelijk is.
Maar het Shred topic was door de grote deelnemers al een lastig te volgen topic, als de overige work outs hier ook nog bij komen word het helemaal niet meer bij te houden.
Dit vind ik persoonlijk erg jammer omdat ik ( en vele anderen ) heel veel motivatie en tips uit het topic haal.

In het topic zelf is ook al veel gepraat over of we verschillende topics zouden aanmaken. Ons leek dat het makkelijks en overzichtelijkst.
Voor de kletsers onder ons is zelfs een HK topic aangemaakt.

Is er geen mogelijkheid om in het Mensenwelzijn forum een extra formum voor sporten toe te voegen? Zo hou je medisch en sporten mooi gescheiden.

Geen idee of het mogelijk is, probeer even mee te denken

Groetjes Monster.

Ha Monster! (Wel raar om iemand zo aan te moeten spreken )

Bedankt voor je suggestie! Ik moet zeggen dat het meevalt met de PBtjes, je bent de tweede. Suggestie voor het subforum ga ik even achter de schermen neerleggen! Morgen kan ik meer uitleg geven, jullie topic is niet het enige op MW wat zo op de schop gaat, in ieder geval maakt het mogelijk dat er wat meer korte topics op MW geopend kunnen worden, en daar zou technisch gezien dan ook weer een beter opgezet JM topic geopend kunnen worden: echt gericht op de diverse workouts, maar minder op "hoeveel ben je al kwijt" dat is dan weer in het oude naar de HK gezette topic op zijn plaats.

Morgen horen jullie meer van mij! (Zou jij dit in het topic willen zetten? Ik heb een vergadering waar ik nu naartoe moet rennen )

Groetjes
Janneke

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:55

Ik vind het ook zonde van de samenvoegen.
Je zou een topic over stijldansen en breakdancen ook niet samen voegen onder het motto "het is allebei dansen en met muziek".

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:56

Er worden wel erg veel topics naar de HK verplaatst... Jammer!
Ik haak qua topic dan wel af, kan het echt niet meer bijhouden als men ook nog andere dingen gaat bespreken (wat al gauw gebeurt in de HK).

Maar ik maak de shred uiteraard wel af! :)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:58

Ik snap het niet goed wat nu wel mag en wat niet :o

Bhriseis

Ik snap ook al het probleem niet met 'hoeveel ben je al kwijt'. Is het niet logisch dat je motivatie en vergelijking zoekt als je zo hard je best doet?

Marit

Ik vind het ook echt jammer. Nu moet je dus wel elke keer in elke post vermelden over welke workout je het hebt.. Zo praat iedereen langs elkaar heen want de mensen die alleen shredden hebben niets met de mensen die alleen ripped oid doen. Ik denk dat ik er ook nog een pb'tje tegenaan gooi straks.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:01

Misschien moeten we het topic toch iets anders inrichten. Wat ik zo merk is dat de wens van onze kant het volgende is
- Verschillende Jillian Topics (Ripped, Yoga, Shred etc)
- Wel gewicht mogen plaatsen hoeveel je kwijt bent (Vraag: Mogen er ook mensen op reageren of wordt het dan HK?)
- Uitleg over levels, vragen kunnen stellen
- Elkaar kunnen motiveren

Dus: Geen slap geouweu*oer, dat doen we in de HK, wél elkaar motiveren.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:02

Het was toch ook geen probleem dat hier door mensen over 6weeks6pack gepraat werd, die had ook geen eigen topic (zou ook behoorlijk eenzaam worden met alleen NeverGiveUp, of waren er nog meer die die volledig doen) ging gewoon prima. Ik zie het probleem niet zo. :=

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:03

Mensen moeten wel op lijstjes kunnen reageren, dat is toch juist motivatie?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:05

Depende schreef:
Het was toch ook geen probleem dat hier door mensen over 6weeks6pack gepraat werd, die had ook geen eigen topic (zou ook behoorlijk eenzaam worden met alleen NeverGiveUp, of waren er nog meer die die volledig doen) ging gewoon prima. Ik zie het probleem niet zo. :=

Nouja, het probleem is dat je nu in al je posts moet vermelden over welke work out het gaat. En dat vergeet je dan eens of niet iedereen doet dat en dan heb je gewn idee waar iedereen het over heeft :+
Laatst bijgewerkt door Marit op 12-02-13 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:06

Ik zit er inderdaad ook aan te denken om af te haken in dit topic, omdat het overzicht op deze manier echt wegraakt.
Ik vind het super dat iedereen elkaar zo motiveert, iedereen hoort erbij, of iemand nu al bijna op het eind is of net begint. En of iemand nu geen enkele cm kwijtraakt, of per dag de kilo's eraf ziet vliegen: iedereen krijgt een hart onder de riem gestoken. En dat dreigt op deze manier te vervallen.
Gisteren nog was er iemand die hier aangaf dat het zo jammer was dat er alleen maar op foto's wordt gereageerd, ik en nog een paar anderen reageerden toen dat dit over het hoofd wordt gezien omdat er zoveel wordt gepost. Maar dit zal nu alleen nog maar erger worden, waardoor de "spirit" die de shredders en rippers overeind houdt, dus verdwijnt.
Ik ben dus erg benieuwd of hier nog wat mee wordt gedaan en of wij ook nog iets hebben in te brengen, in plaats van dat er zomaar allerlei plannen worden gemaakt door de mods, omdat het zogenaamd overzichtelijker is.
Nou, wat mij betreft is de lol er op deze manier vanaf en zeg ik: "Tabé!" :evaw:

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:07

Evony schreef:
Even een vraagje: zijn hier nog meer mensen die shredden/rippen of een andere workout doen die eerder last hebben gehad van een scheenbeenvliesontsteking?

Ik! Heb heel erg last gehad van scheenbeenvliesontsteking iets minder dan een jaar geleden. Ben nu op dag 1 van shred en nóg nergens last van gelukkig.. Hardlopen durf ik niet meer.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:08

Mensen nog niet afhaken!

Er is contact geweest met de Mods, en er word gekeken hoe dit op te lossen :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:09

Ik hoop heel erg dat het teruggedraaid wordt. In elk geval, ik zit op de kachel moed bij een te rapen voor dag 9 :D (van de shred dus)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:10

Depende schreef:

Die enkele keer dat er over 6w6p werd gesproken, kon je er nog wel makkelijk tussenuit pikken. Maar straks krijg je een mengelmoes van verschillende workouts.

Daarnaast vind ik het vanuit principe gewoon -op z'n zachtst uitgedrukt- niet tof dat er zomaar allerlei plannen worden gesmeed door de mods waar we het maar mee moeten doen. Maar dit is niet de eerste keer dat een dergelijk iets gebeurt.
Ik vind het prima dat er toezicht wordt gehouden op een forum en dat er gepoogd wordt om de boel overzichtelijk te houden, maar het 'waakhonden-gehalte' op bepaalde momenten haalt bij mij het bloed onder m'n nagels vandaan.

Raponsje

Marit schreef:
Ik hoop heel erg dat het teruggedraaid wordt. In elk geval, ik zit op de kachel moed bij een te rapen voor dag 9 :D (van de shred dus)

Lekker gaan shredden, niet alleen goed voor je lichaam maar ook goed om de kosten van de energie rekening omlaag te krijgen. :=

Bzoem

Ik ben ook een shinsplinter.
Nu al 12 jaar chronisch.
Ik zou niet kunnen shredden als ik nog hockeyde.
Ik kon ook niet dansen en hockey combineren.
Maar als ik gewoon die extreme belasting beperk kan ik wel veel doen met die kousen aan.
Als het irriteert ga ik direct met ijs koelen.
Heb al paar jaar niet meer naar de Fysio gehoeven omdat ik het zelf redelijk onder controle kan houden.
Maar soms zijn alle spring oefeningen wel zwaar, maar het is maar een maand :)
(Hardlopen durf ik ook niet meer, al schijnt dat juist een vorm van therapie te kunnen zijn. En ik rol wel goed af etc. Is allemaal naar gekeken.)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:11

Als aanvulling op de post van Monster_tos:

Wat willen wij met het topic? Graag het lijstje quoten en jouw opmerkingen vermelden. Als je het ééns bent met 1 van de gewilde zaken, geef dat dan aan dmv een +. Ben je het oneens met iets wat er niet persee in hoeft, plaats dan een -.
Winged schreef:
Misschien moeten we het topic toch iets anders inrichten. Wat ik zo merk is dat de wens van onze kant het volgende is
- Verschillende Jillian Topics (Ripped, Yoga, Shred etc)
- Wel gewicht mogen plaatsen hoeveel je kwijt bent (Vraag: Mogen er ook mensen op reageren of wordt het dan HK?)
- Uitleg over levels, vragen kunnen stellen
- Elkaar kunnen motiveren

Dus: Geen slap geouweu*oer, dat doen we in de HK, wél elkaar motiveren.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:12

Ik heb ook een PB gestuurd.

Het slaat ook nergens op; het was superhandig dat er voor ripped net een apart topic was. Als zowat onze harde kern afhaakt, phoeh, ik vind het echt jammer -O-

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 18:12

zo, dag 2 zit er op! in het begin megazwaar maar eigenlijk al vrij snel weer ged beweeglijk. alleen met dat liggen en opstaan beetje spierpijn :D ben weer trots :D

@Kel ik hoop echt dat je snel kunt beginnen!!

@monster, je gaat een OW krijgen voor het openbaar maken van pb's ;)