Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hackie schreef:
Maar je heb nu toch ook van die nieuwe naalden ofzo (heb ik melaten vertellen)
dat je meteen kunt zwemmen ??
Sence schreef:Hmm ik twijfel echt. Anders dan ga ik wel even langs de piercingshop.
LisetCharlot schreef:Hackie schreef:
Maar je heb nu toch ook van die nieuwe naalden ofzo (heb ik melaten vertellen)
dat je meteen kunt zwemmen ??
NIET DOEN!!!!
Een naald zegt helemaal niks over de genezing van een piercing. het kan op dat moment misschien wel goed zijn tegen bacterien, maar daarna ben JIJ degene die ervoor moet zorgen dat de bacterien ed. wegblijven! Wat ik gedaan heb ik gewoon elke dag schoonmaken met antibacteriele zeep, en NIET draaien!!! Je kan een wondje van de piercing vergelijken met een schaafwondje, als je daar alleen maar aan blijft pulken duurt het ook een eeuwigheid langer tot het genezen is.
je lichaam doet ook al een hele boel zelf bij de genezing. Het enige wat je kunt doen bij een navelpiercing is de korstjes/rotzooi die eruit komt weghalen, dat is zeg maar 'troep' die je lichaam uitstoot.. Bij mij is mn navelpiercing zo echt 100% goed genezen!!!
milo schreef:aaah ik ga volgende maandd naar de sauna met mijn zus
lekker in mijn blootje lopeneven mijn mooie nieuwe piercing in doen dan
voor in het geval ergh wel eeh... aantrekkelijk mannen zijn
garfieldjuh schreef:Ik wil binnenkort waarschijnlijk een navelpiercing laten zetten, ik heb al op verschillende internet site gekeken enzo.
Maar ik ben verder nou niet bepaald dik ofzo, Groeit die dan niet sneller uit ofzo? of?![]()
èn ik laat 'm dan samen met een vriendin zetten,
Maar haar navel is niet zo 'diep', is dat een probleem of maakt dat verder niets uit?
Alle andere informatie is ook welkom.