[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:19

Vertel Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:23

Uh ja, wat wil je weten? Clown

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:23

Pics in profiel Ja
Laatst bijgewerkt door 050206051012 op 28-11-06 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:24

Deed het pijn? Daarna nog veel last van gehad? Voel je het tegen je tandvlees? Wat mag je wel en wat mag je niet de eerst komende weken nadat je em hebt gezet?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:29

Ik heb er helemaal geen last van gehad, ik heb nooit last van piercings en tattoo's. Ik vond het alleen vervelend de eerste dagen dat het achterkantje steeds achter m'n tand bleef hangen met eten en ik had het idee dat hij steeds vacuüm zoog. Het zit me dus ook niet lekker dat hij over m'n tand krast, maar volgens mij bestaan er rubberen achterkantjes en ik moet een korter staafje.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:33

Ik heb dus wel een navelpiercing, en het gaf gewoon een kick Nagelbijten / Gniffelen En die madonna dus, vind ik erg mooi dusja... Alleen toen de navelpiercing werd gezet, voelde ik het wel! En aangezien het bij de lip wel wat gevoeliger en dikker (lijkt me) lijkt dat me best pijn doen.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:21

sence ik heb de madonna expres wat hoger laten zetten..
heel veel hebben hem echt net boven je lip zeg maar, ik heb hem wat hoger, ik blijf niet achter mn tanden hangen en komt ook niet tegen mn tanden aan,
heb er eigenlijk nog nooit last van gehad en was heel snel genezen.. Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:29

Deed het pijn toen ze em gingen zetten? Nagelbijten / Gniffelen En heb je er een foto van? Hoe hoog je em ongeveer hebt, dan weet ik of dat ook mooi is!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:02

Het is maar net wat je onder pijn verstaat, dat is nogal iets relatiefs Ja

'Mijn' piercer liet het balletje vallen, dus dat was wel jammer Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:06

Als je even 5 seconden het voelt prikken, oke. Maar als de prik zelf echt vérschrikkelijk pijn doet, liever niet Tong uitsteken Beetje prikken oke.. Maar ik heb een naaldenfobie Nagelbijten / Gniffelen

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:08

Hackie schreef:

Maar je heb nu toch ook van die nieuwe naalden ofzo (heb ik melaten vertellen Clown )
dat je meteen kunt zwemmen ??

NIET DOEN!!!!

Een naald zegt helemaal niks over de genezing van een piercing. het kan op dat moment misschien wel goed zijn tegen bacterien, maar daarna ben JIJ degene die ervoor moet zorgen dat de bacterien ed. wegblijven! Wat ik gedaan heb ik gewoon elke dag schoonmaken met antibacteriele zeep, en NIET draaien!!! Je kan een wondje van de piercing vergelijken met een schaafwondje, als je daar alleen maar aan blijft pulken duurt het ook een eeuwigheid langer tot het genezen is.

je lichaam doet ook al een hele boel zelf bij de genezing. Het enige wat je kunt doen bij een navelpiercing is de korstjes/rotzooi die eruit komt weghalen, dat is zeg maar 'troep' die je lichaam uitstoot.. Bij mij is mn navelpiercing zo echt 100% goed genezen!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:10

Ik heb nu een maand een navelpiercing en ziet er erg goed uit. Geen pijn geen korstjes of wat dan ook. Kan ik er al een andere doen, of moet ik echt 4 tot 6 maanden wachten?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:12

Zou 't je echt afraden.. Zowiezo 3 maanden ervoor nemen dat de canule (dat 'tunneltje waar de piercing in zit) ook goed kan ontwikkelen. Dat het niet ontstoken is oid wilt niet zeggen dat het van binnen ook al helemaal blingbling is! Waarom zou je niet het zekere voor 't onzekere nemen en gewoon nog zowiezo een maand of 2 wachten?? dat wisselen van de piercing(s) komt vanzelf wel Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:18

Ik ben altijd erg snel met wisselen, maar ik heb ook nooit ergens last van. Als ik vroegah oorbellen liet schieten, dan deed ik thuis meteen al andere in. Dus dat verschilt van persoon tot persoon.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:26

Hmm ik twijfel echt. Anders dan ga ik wel even langs de piercingshop.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:27

Ja Lijkt me ook geen slecht idee, als je er niet meer uitkomt! Lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:54

Sence schreef:
Hmm ik twijfel echt. Anders dan ga ik wel even langs de piercingshop.

ik ben ook langs de shop geweest toen ik hem met drie maanden ging wisselen. ze zei dat het er al goed uitzag. hij zit er nu vier maanden in. en ik heb niks gemerkt dat hij gewisseld werd en daarna is het ook helemaal niet rood of geirriteerd/pijnlijk geweest.

gewoon alles goed sterliseren, en zorgen dat je voorzichtig doet.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 15:24

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:25

LisetCharlot schreef:
Hackie schreef:

Maar je heb nu toch ook van die nieuwe naalden ofzo (heb ik melaten vertellen Clown )
dat je meteen kunt zwemmen ??

NIET DOEN!!!!

Een naald zegt helemaal niks over de genezing van een piercing. het kan op dat moment misschien wel goed zijn tegen bacterien, maar daarna ben JIJ degene die ervoor moet zorgen dat de bacterien ed. wegblijven! Wat ik gedaan heb ik gewoon elke dag schoonmaken met antibacteriele zeep, en NIET draaien!!! Je kan een wondje van de piercing vergelijken met een schaafwondje, als je daar alleen maar aan blijft pulken duurt het ook een eeuwigheid langer tot het genezen is.

je lichaam doet ook al een hele boel zelf bij de genezing. Het enige wat je kunt doen bij een navelpiercing is de korstjes/rotzooi die eruit komt weghalen, dat is zeg maar 'troep' die je lichaam uitstoot.. Bij mij is mn navelpiercing zo echt 100% goed genezen!!!

inderdaad niet doen!
ik heb mijn navelpiercing nu dik twee maand en nog steeds niet gezwommen ofzo..
het is nu ook niet echt tijd om te zwemmen vind ik maar goed Tong uitsteken
als je wedstrijd zwemt lijkt het me zowieso lastig een navelpiercing.. :S
ik weet het verder niet hoor maar dat is wat ik denk Knipoog
bij mij zeiden dat ze dat ik zowieso twee weken niet mocht zwemmen!
dat is bij mij dus nu al twee maand Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:33

Ik zwem bijna nooit Tong uitsteken Alleen in de zomer vakantie Nagelbijten / Gniffelen

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:06

milo schreef:
aaah ik ga volgende maandd naar de sauna met mijn zus Haha!

lekker in mijn blootje lopen Haha! even mijn mooie nieuwe piercing in doen dan Tong uitsteken voor in het geval ergh wel eeh... aantrekkelijk mannen zijn Haha!

ik ben begin dit jaar voor het eerst naar elysium geweest, zo'n well-being centre... de eerste keer dat ik mn badjas uit moest doen en het water in moest in mn nakie stond ik daar ff van: OKKKKK, er zit daar een héél enge man in het bad Knipoog
maar daarna zet je je er vanzelf wel overheen, je moet wel... en ik vond het heerlijk daar..!!!
niet teveel kijken nee, dan kan je inderdaad vertrekken haha

garfieldjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:27

Ik wil binnenkort waarschijnlijk een navelpiercing laten zetten, ik heb al op verschillende internet site gekeken enzo.

Maar ik ben verder nou niet bepaald dik ofzo, Groeit die dan niet sneller uit ofzo? of? Vork
èn ik laat 'm dan samen met een vriendin zetten,
Maar haar navel is niet zo 'diep', is dat een probleem of maakt dat verder niets uit? Lachen

Alle andere informatie is ook welkom. Knipoog

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:31

Kheb een vraagje Vork

Ik heb nu een neuspiercing maar de diamantje is eruit dus ik wil een andere in doen.
maar nu is het probleem ik krijg heb dr niet uit Scheve mond

het is zo'n neuspiercing met een klein bolletje eronder vast..

Ik hoop dat iemand een oplossing weet!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:33

garfieldjuh schreef:
Ik wil binnenkort waarschijnlijk een navelpiercing laten zetten, ik heb al op verschillende internet site gekeken enzo.

Maar ik ben verder nou niet bepaald dik ofzo, Groeit die dan niet sneller uit ofzo? of? Vork
èn ik laat 'm dan samen met een vriendin zetten,
Maar haar navel is niet zo 'diep', is dat een probleem of maakt dat verder niets uit? Lachen

Alle andere informatie is ook welkom. Knipoog

Ik heb ook niet een erg diepe navel, bij mij kon het wel gewoon.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:36

ik wil echt heel erg graag een tongpiercing, alleen mag ik m van mn ouders niet.. Boos! ben wel 16 dus ik kan m wel laten zetten alleen kom ik dan t huis niet meer in.. of ik moet hem meteen weer uit doen en dan heb ik t voor niets gedaan Boos! wat moet ik doenn??