Heel veel succes, meer kan ik niet doen...Met Sanne gaat het prima! Ze is vrolijk en gezellig, tijgert sinds gisteren door de kamer. Hapjes gaan er vooral naast ipv erin, maar ze heeft wel interesse en doet haar best, dus komt vast goed! Met mij gaat het fysiek minder goed, mijn energie is op. Al ruim een week zwaar verkouden waardoor ik slecht slaap en Sanne komt soms nachten om de 2 uur. M'n borsten zijn ook moe volgens mij, kolven gaat moeilijker en m'n tepels zijn enorm gevoelig. Morgen contact zoeken met een lactatiekundige hier in de buurt ofzo, want zo vind ik het niet meer leuk
Vervelend die doorlekkende poepluiers, wij hadden gisteren de eerste spuitluier. Ik was er gelijk bij maar het was al een klein stukje boven zijn luier op zijn rug gekomen
Hier komt het waarschijnlijk door zijn tandjes. Ik denk precies hetzelfde over de autostoel, maar toch heb ik wel heel veel gebruik gemaakt van de maxi-cosi. Adapter op de kinderwagen en gaan, en lekker dat de maxi-cosi mee naar binnen kon zodat deze niet ijskoud in de auto werd.
Jack was met 5-5,5 maand 7745kg en 69,4cm. Lastig met het autostoeltje, qua merk kan het ook al zo verschillen. Tanden zijn gewoon drama... Hier is ook niks goed dan. Hopelijk zijn ze snel door en krijg jij het weer iets makkelijker.

.
.
.
).
ze is nu 6,5 maand oud. Verder blijft ze op haar buik liggen niet heel fijn vinden, maar ze kan wel redelijk stabiel zitten en al redelijk stevig op haar beentjes staan. Ik was zelf een billen schuiver, dus who knows. Misschien blijkt zij daar ook een pro in te zijn