Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnjaK83 schreef:Ik heb wel een tip voor de hardlopers onder ons:
PARKRUN!!
Super leuk, gratis en heel sociaal, elke zaterdag en inclusief tijdmeting!
Zie ook https://www.parkrun.co.nl/
IMAY1990 schreef:@RSLevi Welkom, ik hoop dat je nieuwe horloge er snel is en dat je er veel plezier aan gaat beleven. Welke triathlon(s) ga je doen? Of heb je je nog nergens ingeschreven? En wat betreft schema, ik doe het meestal wel goed op een plan, maar ik heb ook mijn momenten dat ik besluit gewoon te doen waar ik meer zin in heb. Ik was begonnen aan een 10k plan maar heb dat 2½ week terug toch gestopt en heb nu een HM plan dat helemaal tot aan de Amsterdam marathon duurt, via de Garmin training plan optie. Als ik niet op een plan loop dan probeer ik 3 keer in de week te lopen en daarbij 1 tempo of interval training te hebben, 1 kortere rustige loop en 1 langere rustige loop. Mijn lijf verwerkt dat beter dan 1 interval sessie, 1 tempoloop en een lange rustige duurloop. Maar dat is dus heel persoonlijk
Tiggs schreef:BeFunny, leuke route! Die heb ik weleens gewandeld. Maar soms vind ik het nog best zoeken waar je heen moet, heb je daar geen last van?
Ik heb vandaag gezeild, dus geen hardloopverhalen hier.
Hebben jullie trouwens ervaring met running belts? Voor mij vooral om iets te drinken mee te nemen.