Ik liet jullie foto’s aan m’n vriend zien en hij zei dat hij zo’n vakantie ook wel een keer wil.
gaucho
Geplaatst: 04-06-22 18:51
Goed geregeld mijn vriend is jaloers op ons, die wil ook maar die gaat in het najaar ook maar Schotland, de West Highland way lopen met 1 van zijn vrienden.
jojoleinee
Geplaatst: 04-06-22 18:52
Mooie veer Goof, ik spaarde als kind altijd veren
Lizard ook weer een mooi gebied gevonden
Schotland is ook weer prachtig (wordt het al een beetje saai, zulke reacties? )
Eelmo ook een mooie afstand gelopen
Ik wilde vandaag op pad voor sandalen waar ik eventueel ook mee kon lopen straks in Indonesië. Eerst een paar bij decathlon gekocht. Daarna naar de Anwb, daar kwam ik andere tegen, ze zijn mooier, goedkoper én lopen veel beter dan die van decathlon ze kunnen goed ook voor "normaal" en ik heb hoop dat ik er zelfs met mijn doorgezakte voeten een stukje mee kan lopen Morgen dus maat terug naar Decathlon Deze van de decathlon
En deze van de anwb
gaucho
Geplaatst: 04-06-22 18:54
Zijn ook mooier
Mandyy
Geplaatst: 04-06-22 18:55
Snel terug brengen bij Decathlon! Indonesië! Ook gaaf! Weet je al waar?
Leuke vakantieplannen Jojoleinee en de sandalen van de ANWB zijn idd mooier.
Wat leuk dat zowel Lizard als Mandyy naar Oostenrijk gaan.
Prachtig Faringo en Gaucho, jullie hebben echt geboft met het weer.
Leuk paardje heb je Hilary.
Lizard heeft ook weer een mooi gebied opgezocht.
Eelmo, wat vervelend dat alles zo ineens kwam Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op. En idd, wandelen is heel goed voor je, op een heleboel vlakken.
Lekkere afstand Goof en dat met een mini Fijn dat mini lekker gewoon hond mag zijn ipv rondgezeuld worden als een accessoire
Afgelopen woensdag heb ik Maya naar een vriendin gebracht. En toen zijn wij aan een roadtrip naar NL begonnen. Gisteren hadden we een overnachting in Fleninge, Zweden. Met een leuk kerkje
Vandaag via de 2 grote bruggen in Denemarken aangekomen en een lange stop gemaakt net na de Storebæltbro. Heel veel klaprozen Ergens daarachter ligt de brug. Nu zijn we neergestreken in Rubøl, Denemarken, maar pal naast de Duitse grens. Ik ging een rondje met Nala, erg leuk tussen de schapen En als je had gezegd dat ik Groningen of Friesland liep, had ik het ook geloofd