Vandaag:
O/L: stokbroodje met tomatentapenade en een halve komkommer
T: 2 handjes noten
A: Vrees een vegan pizza thuisbezorgd (wil ik proberen)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
urosa schreef:Twijfel wel een beetje of ik een speciaal MS dieet ga proberen, is een beetje Paleo achtig en schijnt wel goede dingen te doen. Maar goed, wel hele switch dan, aan de andere kant als ik dan meer energie krijg, graag.
Emmaa_ schreef:Mijn favoriete soep is bloemkoolsoep. Uitje en knoflook fruiten, daar cayennepeper, kerriepoeder, garam marsala, komijnpoeder en korianderpoeder bij gooien zodat de kruiden even mee kunnen bakken, bloemkoolroosjes erbij en alles even omscheppen zodat er ook wat kruiden op de bloemkool zitten. Dan 1.7/anderhalve/twee liter water erbij en een zo'n soepstarter van Maggie (vind ik lekkerder dan een bouillonblokje maar dat laatste kan ook), koken tot de bloemkool snotgaar is en dan met de staafmixer erdoor. Heel lekker, en omdat hij vegan is kan je hem super lang bewaren zonder dat hij bederft of vies wordt. Ik eet hem graag met wat naanbrood.
Castilja schreef:Haha Kelpie ik schoot in de lach toen ik bij je lunch '2 cheeseburgers van de mac' zag staan, heerlijk dat je ze gewoon genomen hebt hahahaLiever wat cheeseburgers in je maag dan in de auto flauw vallen van de honger en dan tegen de vangrail aanrijden toch? Lol.
Kimmie25501 schreef:Oeh Kelpie! Wat zit er allemaal in je havermout op die foto? Jumping fitness klinkt heel leuk, ik ben me nu ook al wat aan het oriënteren op een sportschool, helaas zitten er alleen maar goedkope bij ons in de buurt, terwijl ik liever bij een goede ga sporten.
black_kelpie schreef:Da's alcoholvrije toch Maanlicht?
Castilja schreef:Ik ga zo weer boodschappen doen om de week door te komen; heeft iemand tips van dingen die ik moet halen?![]()
Mag alles zijn hahaha. Ik koop iedere week standaard hetzelfde en vind dat super saai.