[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:55

Aah die onderste vind ik echt geniaal! Super strak ook zeg <3

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:55

Supervixen schreef:
maylotje schreef:
Supervixen. Ik wil ook basisschool docent worden en wil een tattoo op mn arm nemen met best veel kleur en opa en oma er op dus ook voor kinderen vest opvallend. Maar jij hebt er dus nooit problemen mee gehad? Dat is 1 van mijn mijn twijfel punten namelijk.

Daarnaast twijfel ik gewoon überhaupt heel erg over de tattoo en zeker over de plek, mn binnenkant onderarm. Ben bang dat omdat er oma en opa in komt te staan hij me later gaat vervelen zegmaar.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met Dew Flaviu? is nieuw bij On Edge en was benieuwd wat jullie van zn werk vinden.

Nooit problemen, ik heb dan wel een kleine aan de binnenkant van mijn onderarm (hoewel ik ook nog wel wat op mijn andere arm wil). Stagiaires die wij hebben gehad, daarvan hadden sommigen ook behoorlijk grote tattoos in het zicht. Ook op de onderarmen. Is voor ons geen probleem, zolang het niet iets aanstootgevends is. Er was wel een keer een stagiaire met meerdere piercings in het gezicht,toen hebben we wel gevraagd of ze er een paar uit wilde doen tijdens stage.

Dank je! piercings heb ik niet dus dat komt goed uit. Hahaha. Zou bij mij gewoon een vrolijke tattoo worden bloemetje vogeltje enzo dus niks raars gelukkig.

Selina

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:57

Die tweede is echt leuk <3

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:09

Morgenvroeg om 10.00u mag ik, bij galya gisca in A'dam. Zenuwen beginnen te komen :oo

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:15

Ik zit ook heel erg te twijfelen qua locaties voor m'n tattoos. Ik ga in de zorg werken dus wil eigenlijk niks op m'n polsen/onderarmen maar laat ik dat nou wel hele mooie plekken vinden. Maar zag dat m'n slb'er ook een tattoo op haar pols heeft, een vrij groot ankh-teken ding met best dikke zwarte lijnen dus hij valt wel heel erg op. Misschien iets voor in de toekomst, de eerste komt sowieso op m'n ribben :))

Ja succes Wilke! Ben heeeel erg benieuwd naar het resultaat!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:26

Thanks allemaal! Ben er ook mega blij mee! Haha die cat dog Australie te grappig!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:25

Afbeelding

Nog een keer mijn tattoo, nu mooi genezen :)

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 11:41

Wat een gave tattoos komen er voorbij...super!

Helaas voor mij gaat het waarschijnlijk niet door.
Na contact te hebben gehad van m'n arts werd mij geadviseerd om geen tattoo te laten zetten.
Ik wordt er nog over terug gebeld nav artsen overleg...maar de inschatting voor nu is negatief.
Ik baal echt als een stekker en was er min of meer vanuit gegaan dat het niet zon probleem zou zijn.

Omdat de arts mij gelukkig goed Kent en weet hoe eigenwijs ik kan zijn...adviseerde ze als ik het toch perse wil om te beginnen met een hele kleine om te bekijken hoe mijn lichaam reageert en niet gelijk m'n hele bovenarm incl schouder ( wat mijn bedoeling was).

oliebol, oliebol en nog eens oliebol...want ik wil geen klein plaatje.

Deze week neem ik contact op met de shop om te vragen of mijn idee toch niet in twee of drie keer gezet kan worden (?).
Met daaraan vooraf een (in mijn ogen) een kleine test tattoo.
Feit is wel dat het dan niet door mijn favo artiest gezet kan worden want die is maar even in NL.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 13:14

Waarom zou het niet kunnen dan Cissie???

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 14:16

Smee__ schreef:
Ik zit ook heel erg te twijfelen qua locaties voor m'n tattoos. Ik ga in de zorg werken dus wil eigenlijk niks op m'n polsen/onderarmen maar laat ik dat nou wel hele mooie plekken vinden. Maar zag dat m'n slb'er ook een tattoo op haar pols heeft, een vrij groot ankh-teken ding met best dikke zwarte lijnen dus hij valt wel heel erg op. Misschien iets voor in de toekomst, de eerste komt sowieso op m'n ribben :))

In de zorg werken heel veel mensen met tattoo's, dus zou niet weten waarom het niet kan of mag?? Aanstootgevende tattoo's of echt in je gezicht kan ik me wel iets bij voorstellen, maar dan nog.

Onze zoon wil nog steeds een tattoo, of eigenlijk meerdere, maar begint nu ook op een plek die minder zichtbaar is. Hij doet opleiding leraar, maar had zelf ook leraren met tattoo's.

Het is nu gelukkig helemaal niet meer zo dat je aan iemands beroep, afkomst, hoofd etc kan zien of hij/zij tattoo's heeft.
Mensen in pak met sleve bijvoorbeeld, is heel normaal. Op tv zie je ook presentatoren die tattoo's hebben en tegenwoordig ook fotomodellen. Dus meer afspiegeling van de maatschappij.

Als hij op je pols komt, kun je dat bij een eerste sollicitatie nog wel bedekt houden en als ze je eenmaal aannemen en kennen, is dat vast geen probleem meer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 14:23

xTammyy schreef:
[ [url=m/gU9aF1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog een keer mijn tattoo, nu mooi genezen :)

Prachtig! Mooie plek en wat een subtiel handschrift! <3 <3 <3

Ik zit te kijken voor een derde.. :=
Wil graag iets met watercolor..

Zoiets..<3

Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 14:31

superpony schreef:
Smee__ schreef:

In de zorg werken heel veel mensen met tattoo's, dus zou niet weten waarom het niet kan of mag?? Aanstootgevende tattoo's of echt in je gezicht kan ik me wel iets bij voorstellen, maar dan nog.

Onze zoon wil nog steeds een tattoo, of eigenlijk meerdere, maar begint nu ook op een plek die minder zichtbaar is. Hij doet opleiding leraar, maar had zelf ook leraren met tattoo's.

Het is nu gelukkig helemaal niet meer zo dat je aan iemands beroep, afkomst, hoofd etc kan zien of hij/zij tattoo's heeft.
Mensen in pak met sleve bijvoorbeeld, is heel normaal. Op tv zie je ook presentatoren die tattoo's hebben en tegenwoordig ook fotomodellen. Dus meer afspiegeling van de maatschappij.

Als hij op je pols komt, kun je dat bij een eerste sollicitatie nog wel bedekt houden en als ze je eenmaal aannemen en kennen, is dat vast geen probleem meer.

Laat ik beginnen dat ik geen enkele voordelen heb over mensen met tatoeages, ik veroordeel niemand.

Mijn moeder (fysiotherapeut) heeft uitgelegd waarom zichtbare tatoeages bij hun op de praktijk bedekt moeten worden. Voornamelijk omdat mensen zich met je moeten kunnen identificeren, tijdens zo'n fysiek beroep voelen mensen zich het snelst op hun gemak als de persoon tegenover je neutraal staat. Daarom dragen ze donkerblauwe neutrale polo's met nette broek en geen piercings etc in het gezicht.

Nu kan het natuurlijk ook zijn dat je je juist heel erg op je gemak voelt bij mensen die helemaal onder zitten, maar neutraal is van kinderen tot bejaarden het meest simpel :)

Ik hoop dat ik hiermee niemand voor het hoofd stoot, maar opzich kan ik me hier wel in vinden. Natuurlijk zou ik het superstoer vinden als ik zag dat mijn huisarts een giga tatoeage had :') Maar aan de andere kant blijft hij voor mij wel een soort klinische rol hebben die alles professioneel aanpakt ofzo..

Waarschijnlijk verwoord ik het allemaal heel slecht, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 16:04

:')

Afbeelding

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 16:11

whahaha :')

oeehh nog 1 nachtje slapen morgen om 10:00 is het zo ver!

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 16:35

Hallowa. Kom
Weet even binnen vallen. Zins zaterdag staat deze.
Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 16:46

doezel2 schreef:
Hallowa. Kom
[ [url=m/OwSSRQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is al de tweede keer dat je deze foto plaatst? Geen foto van je eigen tattoo?

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 16:59

Yonker schreef:
doezel2 schreef:
Hallowa. Kom
[ [url=m/OwSSRQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is al de tweede keer dat je deze foto plaatst? Geen foto van je eigen tattoo?

O hahaha. Oeps zie het nu pas. Haha

Nu wel
De goeie

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 17:19

Ik vind hem niet heel netjes/strak gezet als ik eerlijk ben :o

Ik werk als professional in de financiële dienstverlening (senior hypotheekadviseur) en als ik een rokje/jurkje aan heb zie je ook mijn twee tatoeages. Is tot nu toe nog niemand over gevallen, alleen maar positieve reacties gehad. Of ze vragen wat 'dat voor poppetje is'. :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 17:56

En bij mij op m'n werk (ook financiële sector) mag het weer niet van de baas, denk dat t maar echt is wat het management ervan denkt en wat de bedrijfscultuur is.

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 18:22

Ik kom weer even binnenvallen na lange tijd :')

Ik ben vorige week eindelijk geslaagd voor mijn opleiding, morgen mijn diploma uitreiking! Ik vond een 2e tatoeage wel een mooi cadeau voor mezelf :') Dus van de week de shop binnen gelopen en nou wachten tot mijn ontwerpje klaar is! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 18:50

Leuke tattoos komen er voorbij! De boys whatever cats forever staat hier ook nog op de planning (alleen de tekst, de kat heb ik al) maar ik twijfel een beetje waar. Vind op m'n arm te prominent eigenlijk, misschien dat ik voor bovenbeen ga ofzo

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 18:51

Oh wauw, die van die oksel :') :')

Na vanmorgen 3u in de facking spits met dichte mist gereden te hebben en een half uur te laat te komen bij m'n afspraak (normaal doe ik er 1/1,5u over) mocht ik ook :+

Vond het echt zo meevallen! Eerste paar minuten ff scherp maar daarna lag ik lekker te chillen en bij te komen van de reis _O-

Geïnspireerd op het uitzicht van m'n laatste reis :)
Net na t zetten:
Afbeelding

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 19:02

Robert Frost? :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 19:13

Dat zit idd in een zin van hem ja haha. Maar niet persee op hem geïnspireerd :) vooral gewoon heel toepasselijk voor me

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 20:25

Yonker schreef:
En bij mij op m'n werk (ook financiële sector) mag het weer niet van de baas, denk dat t maar echt is wat het management ervan denkt en wat de bedrijfscultuur is.

Ik heb voor ING gewerkt, nu voor een landelijke intermediair. Onze bedrijfscultuur is sowieso losser dan die van ING, werken ook niet in pak etc. Maar ook bij de bank heb ik er nooit iemand over gehoord :) Goed, toen had ik er nog maar eentje maar een tattoo is een tattoo :))