Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:maylotje schreef:Supervixen. Ik wil ook basisschool docent worden en wil een tattoo op mn arm nemen met best veel kleur en opa en oma er op dus ook voor kinderen vest opvallend. Maar jij hebt er dus nooit problemen mee gehad? Dat is 1 van mijn mijn twijfel punten namelijk.
Daarnaast twijfel ik gewoon überhaupt heel erg over de tattoo en zeker over de plek, mn binnenkant onderarm. Ben bang dat omdat er oma en opa in komt te staan hij me later gaat vervelen zegmaar.
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Dew Flaviu? is nieuw bij On Edge en was benieuwd wat jullie van zn werk vinden.
Nooit problemen, ik heb dan wel een kleine aan de binnenkant van mijn onderarm (hoewel ik ook nog wel wat op mijn andere arm wil). Stagiaires die wij hebben gehad, daarvan hadden sommigen ook behoorlijk grote tattoos in het zicht. Ook op de onderarmen. Is voor ons geen probleem, zolang het niet iets aanstootgevends is. Er was wel een keer een stagiaire met meerdere piercings in het gezicht,toen hebben we wel gevraagd of ze er een paar uit wilde doen tijdens stage.
Smee__ schreef:Ik zit ook heel erg te twijfelen qua locaties voor m'n tattoos. Ik ga in de zorg werken dus wil eigenlijk niks op m'n polsen/onderarmen maar laat ik dat nou wel hele mooie plekken vinden. Maar zag dat m'n slb'er ook een tattoo op haar pols heeft, een vrij groot ankh-teken ding met best dikke zwarte lijnen dus hij valt wel heel erg op. Misschien iets voor in de toekomst, de eerste komt sowieso op m'n ribben
Ja succes Wilke! Ben heeeel erg benieuwd naar het resultaat!
superpony schreef:Smee__ schreef:Ik zit ook heel erg te twijfelen qua locaties voor m'n tattoos. Ik ga in de zorg werken dus wil eigenlijk niks op m'n polsen/onderarmen maar laat ik dat nou wel hele mooie plekken vinden. Maar zag dat m'n slb'er ook een tattoo op haar pols heeft, een vrij groot ankh-teken ding met best dikke zwarte lijnen dus hij valt wel heel erg op. Misschien iets voor in de toekomst, de eerste komt sowieso op m'n ribben
Ja succes Wilke! Ben heeeel erg benieuwd naar het resultaat!
In de zorg werken heel veel mensen met tattoo's, dus zou niet weten waarom het niet kan of mag?? Aanstootgevende tattoo's of echt in je gezicht kan ik me wel iets bij voorstellen, maar dan nog.
Onze zoon wil nog steeds een tattoo, of eigenlijk meerdere, maar begint nu ook op een plek die minder zichtbaar is. Hij doet opleiding leraar, maar had zelf ook leraren met tattoo's.
Het is nu gelukkig helemaal niet meer zo dat je aan iemands beroep, afkomst, hoofd etc kan zien of hij/zij tattoo's heeft.
Mensen in pak met sleve bijvoorbeeld, is heel normaal. Op tv zie je ook presentatoren die tattoo's hebben en tegenwoordig ook fotomodellen. Dus meer afspiegeling van de maatschappij.
Als hij op je pols komt, kun je dat bij een eerste sollicitatie nog wel bedekt houden en als ze je eenmaal aannemen en kennen, is dat vast geen probleem meer.
Yonker schreef:En bij mij op m'n werk (ook financiële sector) mag het weer niet van de baas, denk dat t maar echt is wat het management ervan denkt en wat de bedrijfscultuur is.