Laatst bijgewerkt door lizard op 14-02-21 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt
pien_2010
Geplaatst: 14-02-21 15:58
waarvoor dank, "mijn" foto's zien er erg gezellig uit. Een beetje zoals de ouderwetse AAP-noot-mies borden om de kinderen te leren schrijven, vooral de onderste
Wat een mooie winterplaatjes weer; zonnetje, schaatsen, sneeuw En sure-lee, tof om te sleeën achter je pony haha.
Pien, het lijkt wel een beetje lente bij jou!
Ik ben niet verder gekomen dan het park vandaag, heb 2 slechte dagen, ben tot niks in staat.
pien_2010
Geplaatst: 14-02-21 19:10
Citaat:
Pien, het lijkt wel een beetje lente bij jou!
Dat is ook zo en dat is heel tof. De kalfjes zijn vrolijk, de vogeltjes fluiten, de eerste kraanvogels zijn al geweest onderweg naar het noorden, heerlijk!
silby
Geplaatst: 14-02-21 20:48
Wat een contrast dan met jou Pien! Wij krijgen deze week weer herfst
Wat een prachtige foto's meiden van Austerlitz en gezellig zo samen op pad!
Het Drents-Friese Wold ligt er ook prachtig bij!
Wij zijn vanochtend op Antarctica wezen wandelen iets verder de Waddenzee opgelopen, weer een hele andere belevenis!
En vanmiddag nog een keer heerlijk geschaatst! Even langs het bruggetje Snap best dat de Elfstedentocht niet door ging, in Franeker was het ijs echt slecht!
Hoe was het weer bij jullie vandaag? Hier was her vooral heel nat en glad en vies koud... We hebben het wandelen vandaag even overgeslagen, heb lekker aan mijn deken zitten haken
Vanochtend naar de supermarkt geglibberd, vanavond nog even met de pony wandelen, daar blijft het wel blij. Enige voordeel van de regen is dat alles snel wegdooid.
pien_2010
Geplaatst: 15-02-21 18:36
Hier prachtig weer. "Het blije kind" vertrok vanochtend met haar koffertje naar het nieuwe huis waar de nieuwe pellet inbouw kachel geïnstalleerd zou worden. Vanwege de avondklok 18.00 uur zou ik dus blijven slapen in een lekker verwarmd huis (nu 7 graden). de monsieur kwam pas om 9.30 uur ipv 8.00 uur, pakte zijn auto uit, zette alles binnen en controleerde het met de woorden dat hij morgen terug komt om te installeren. "Het wakkere kind" gaf monsieur de sleutels met de woorden dat ik er morgen rond 9.30 uur zal zijn. Dus om 11.00 uur, tot grote verbazing van mijn man, stapte "het teleurgestelde kind" uit de auto met haar koffertje en was weer thuis. Na een tukkie op de bank (tja 6 uur opstaan hoeft tegenwoordig niet meer) moet ik er meer en meer enorm om lachen want vind het zo zot. Wat een land is dit toch Dus dat was mijn dag. Verder prachtig weer!
Sorry Pien, ik moest een beetje lachen om je verhaal, maar vooral door de schrijfstijl
Wij zijn vanmorgen met de auto naar de garage gereden en daarna naar huis geglibberd. Vanmiddag konden we gewoon naar de garage lopen en weer terug rijden. Heeft ie z’n controlebeurt weer gehad en wij onze stappen
pien_2010
Geplaatst: 15-02-21 21:26
Citaat:
Sorry Pien, ik moest een beetje lachen om je verhaal, maar vooral door de schrijfstijl
Als je er objectief naar kijkt dan is het ook zeer geestig. Ik loop al de hele middag te grinniken
Ik kijk momenteel regelmatig naar Little House on the Prairie en Dr. Quinn. Op de een of andere manier zie ik een dametje in zo’n mooie lange jurk met haar koffertje parmantig naar het huis stappen en net zo parmantig weer terug