Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:15

LadyMadonna schreef:
Vandaag twee cat Eye kleuren binnen gekregen. Super gaaf!
[ Video ]

Dit is wel super gaaf!! :o

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:21

Goed Kim! Geen behoefte meer om te bijten?

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:21

Dat zou echt iets voor mij zijn! Maar ik ben bang dat ik dan weer ga bijten!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:14

LadyMadonna schreef:
Goed Kim! Geen behoefte meer om te bijten?

Jawel, mijn nagelriemen zijn nu regelmatig de pineut nog en zit nog veel met mijn vingers in mijn mond. Dus de gel blijft er nog een flinke tijd op :o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:16

Oh, das jammer idd, ik heb nog bijna liever dat mensen op hun nagels kluiven dan op hun nagelriemen

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 23:45

Maar ook de nagelriemen gaat steeds beter om eraf te blijven. Ik probeer ze goed zacht te houden, dan heb ik ook minder last van velletjes etc. Daar ga ik namelijk aan bijten/trekken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 09:06

Fijn dat t nagelbijten beter gaat nu... Vind de gel alleen wel wat dik eruit zijn maar dat kan door de foto komen.
Soms twijfel ik om ook weer voor echte gel te gaan, het is toch wel erg mooi maar vind het zo zonde van mn eigen nagels. Op zich zijn mijn eigen nagels prima, groeien hard en ze zijn niet dun. Maar toch breek ik er vaak een door mn eigen lompheid := Gellak vind ik ook fijn maar toch ook wel een gedoe en krijg het zelf nooit zo mooi als een nagelstyliste dat kan.

Maar om een goeie te vinden.... 9 van de 10 keer vind ik dat nagels veel te dik gezet worden, of de bovenkant wordt breder dan de onderkant, gel niet mooi egaal... En zodra het maar een beetje uitgroeit vind ik het er al onverzorgd uitzien. Dus ik blijf nog even in een dilemma zitten :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:57

Mars,
Ik raakte ook veel nagels kwijt door knullige handelingen. Ik heb gemerkt waar ik het vaakst nagels op liet breken en heb mijn aanpassingen gedaan. Denk aan;
- Aantrekken sokken en strakke broeken. Ik zet mijn duim in sokken/broek en duw en trek op, waardoor veel druk op de duimnagel komt. de verkeerde kant op. Ik probeer dus mn duimen goed te ontspannen.
- Deuren openen/sluiten enkel bij de klink, dus niet een iets openstaande deur bij zijn kant pakken en ook geen dichtvallende deuren meer opvangen (of met een vuist). Hier verloor ik vaak nagels door op het werk deuren net open te vangen.
- Niet meer met naar voren gerichte vingers naar spullen reiken maar met een licht gesloten hand. In ieder geval de nagels naar je pols wijzend. Hier verloor ik ook veel nagels mee, vooral tegen de planken in de koelkast. Ik open de hand nu pas boven het product.
- Sportschoenen aantrekken met een schoenlepel (na een pijnlijk ongelukje met een lange gelgelakte nagel)

Het wende eigenlijk heel snel. Je moet je even bewust maken van waar het bij jou misgaat!

Hier nog even mijn laatste 2 nagels. Beide foto's al uitgroei omdat ze al 1 of 2 weken erop zaten.
Mijn paasnagels
Afbeelding

Mijn lentenagels
Afbeelding
Mijn handen en nagelriemen zijn erg droog momenteel, valt bijna niet tegenop te smeren.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 10:08

Kent iemand een goede nagelstyliste in de buurt van Hardinxveld-Giessendam?
Het gaat om een manicure voor een bruiloft (de bruid).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:40

Is er iemand die misschien ervaring heeft met het volgende:

MRI en gellak.
Volgens de folder kunnen metaaldeeltjes in make-up en nagellak het beeld verstoren. Nu heb ik afgelopen donderdag net mijn nagels weer laten doen.
Er word gevraagd zowel geen make-up of nagellak te dragen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:44

Een klant van mij heeft twee weken terug een mri gehad, ze komt donderdag, ik weet niet wanneer jij moet?
Bij mij is bekend dat je eventueel 1 nagel vrij van kleur moet laten voor de zuurstof meter.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:10

Ik moet dinsdag, dus ervaring van iemand anders zou best eens handig kunnen zijn :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:12

Zal het haar vragen en verslag uitbrengen ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:13

Hier overigens twee setjes van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 08:05

Die bovenste is gaaf!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 10:18

Vind de bovenste inderdaad leuk, maar nogal slordig, dat ben ik niet van je gewend...

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:00

een nagel vrijhouden voor zuurstofmeter hoeft niet bij een normale MRI. Toen ik mijn MRI kreeg mocht ik prima nagellak op, en ben ook wel eens in het ziekenhuis beland met nog nagellak op en toen kon de zuurstofmeter ook prima op mn oorlel. Het ligt er dus een beetje aan of je b.v. contrastvloeistof krijgt oid. Als ze het niet specifiek gemeld hebben zou ik er geen rekening mee houden en anders ff bellen naar de poli, kunnen ze je vast vertellen wat je moet doen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:16

DnT schreef:
Vind de bovenste inderdaad leuk, maar nogal slordig, dat ben ik niet van je gewend...

De randjes idd, maar vnd t effect prachtig.

Deonderste ogen heel dik, dat vind ik minder, maar misschien vertekend t wat door de felle kleur?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:45

Lous schreef:
Ik moet dinsdag, dus ervaring van iemand anders zou best eens handig kunnen zijn :)

Ok, klant is geweest, mri met vloeistof gehad en ze hebben alleen naar haar handen gekeken dat sieraden af waren....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 19:00

Klopt trouwens hoor dat ie wat slordig is. Even wennen aan het product.
Deze van vandaag (de blauwe) is alweer veel beter :j

Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 19:28

Dat effect is gaaf!

Ik heb weer eens gellak geshopt, kon het niet laten dus weer 3 kleurtjes Pink Gellac erbij :P
En ik gebruik nu een tijdje de nagelriem creme van Burts Bees, ben er heel tevreden mee. Had nooit stugge nagelriemen maar het is nu helemaal een eitje om ze terug te duwen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:36

Bedankt voor jullie antwoorden wat betreft de MRI.
De kans dat ze contrast gaan spuiten is klein denk ik. Dat hoefde de andere twee keer ook niet en ze gaan wederom hetzelfde gebied onderzoeken.
Ik heb net voor de zekerheid nog even gebeld en ze zij dat ze nog nooit had meegemaakt dat het een probleem was,dus lekker laten zitten waren haar letterlijke woorden. :)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:56

Vandaag eens m'n OPI's op de foto gezet. _O-
Als het aan mij ligt zou ik alles wel willen kopen, maar helaas!

Afbeelding
Vandaag de kleur Passion (licht roze) gekocht :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 14:26

Mars schreef:
Dat effect is gaaf!

Ik heb weer eens gellak geshopt, kon het niet laten dus weer 3 kleurtjes Pink Gellac erbij :P
En ik gebruik nu een tijdje de nagelriem creme van Burts Bees, ben er heel tevreden mee. Had nooit stugge nagelriemen maar het is nu helemaal een eitje om ze terug te duwen.

Haha gebruik jij ook Pink Gellac :P Ik wacht nog even tot een kortingscode, dan ga ik weer shoppen :P

Echt vet gave nagels hierboven. Dat effect vind ik heel mooi!

Afbeelding
Mijn nagels momenteel. lak zit er nu 9 dagen op.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:38

Ik heb m'n eerste 3 gelish besteld, ben zo benieuwd!
Daarnaast had ik gelezen over de color club simple soak, een non-acetone gel remover, de review zei dat ze nog nooit zo snel naakte nagels had, dus ik Googlen en ze hadden hem bij Pretty Polish dus ik dacht is t proberen waard :j

Nou... Eerlijk is eerlijk maar het vloog eraf, ik heb 6 minuten geweekt en het viel er zo af! En m'n handen niet gortdroog, het stinkt wel echt gigantisch! Krijg er zelfs hoofdpijn van := Maar ik ben happy!

Afbeelding