Succes stef! Leuke bestelling Anke! Waar heb je besteld (of heb ik daar overheen gelezen)? Ik draag heel soms een panty onder een jurkje, in de winter ofzo, (als ik al een jurkje draag) maar verder ook nooit! Heb ook geen nagellak op mijn teennagels In de winter zie ik mijn tenen nooit, maar in de zomer verzorg ik ze wel...
Heb volgens mijn een vriendin besmet met mijn verslaving. Pas geleden samen Chg besteld, ze heeft sindsdien geen naakte nagels meer gehad en wil weer bestellen
Oh zo, haha, leuk! Ik twijfelde nog heel erg over aquadelic, kun je hem hier laten zien als je hem hebt? Twijfelde of 'ie niet teveel op tut zou lijken...
Dat kan nooit kwaad inderdaad. Succes ermee maar dat moet vast en zeker goed komen! Wanneer moet je voor je examen?
Ergens in maart is het streven. Punt is een beetje dat ik een perfecte set moet afleveren, in 2,5 uur... 1 hand tips, 1 hand sjablonen. En het is nu nog óf een (redelijk) perfecte set, óf in 2,5 uur... Die twee tegelijk wil nog niet
Ik heb zoiezo nu ff lelijke nagels Mooie set hoor Anthea
blackstar
Geplaatst: 18-01-14 09:36
Oefenen Stef heel veel oefenen. Maar weet zeker dat het goed gaat komen
Balen Nanne en Anthea Ik heb nu ook weer ultra korte nagels, en ze blijven maar bij de tip splijten. Gewoon weer even kort houden totdat alles er weer uit is gegroeid en dan weer langer laten worden.
Heb nu al weer een wishlist OPI-An Affair in Red Square OPI-Every Month is Oktoberfest OPI-Hey Baby ESSIE-Big Spender ESSIE-Coat Azure ESSIE-Tour De Finance Poshe - Super-Fast Drying Top Coat ESSIE-avenue maintain ESSIE-in the cab-ana 0.46oz china glaze cranberry splash china glaze beauty within
Maar moet nog even goed uitzoeken welke het echt worden. Want van Hey Baby ben ik nog niet over uit en er ziiten nog een aantal ongeveer dezelfdes tussen.
Mooi Anthea! Veruschka wil ik echt al heel lang, maar die krijg ik maar nergens te pakken
Anoniem
Geplaatst: 18-01-14 09:51
NPC heeft ze Ik vind de doosjes erbij heel tof, maar wat moet je er mee.
Nail Polish Canada schreef:
The 4 Zoya Matte Velvet shades that were re-released are now available on the site. We only got one shipment of these, once they're gone we're not able to get anymore in stock.