[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:02

Een geheim kan ik wel bewaren, ben ook naar een concert geweest in amsterdam meer als een jaar geleden, weten me ouders ook nog steeds niet Tong uitsteken
Mocht namelijk niet Schijnheilig

gootje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:05

ik zou t liefst een tongpiercing willen, aleen ik heb al een neuspiercing en links en rechhts 2 gaatjes in mn oor en dan word het zo druk in mn gezicht vind ik, plus dat ik van mijn ouders egt geeen tongpiercing mag! omdat ze me er nog te jong voor vinden(15) en het slecht is voor je tanden, wel heb ik een neuspiercing Haha! mocht niet van mn vader wel van mn moeder haha, een navelpiercing vind ik ook heeel gaaf, aleen dat mag ook niet van mijn ouders omdat ik al een piercing heb, maar als je 15 ben kan je nog geen navelpiercing zetten ergens denk ik? of zijn er piercingshops in utrecht waar je geen id hoeft te laten zien Haha! ? navelpiercing kan ej nog wel verbergen voor je ouders, aleen als ze er wel achterkomen weet ik niet of ik problemen heb haha..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:12

laat maar dessie, zo te zien ben je beetje blijven hangen ik had verwacht dat je t wel zou begrijpen en een beetje respect tegenover je moeder zou tonen maar goed. lekker doen meid.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:04

PrinCessRomy schreef:
laat maar dessie, zo te zien ben je beetje blijven hangen ik had verwacht dat je t wel zou begrijpen en een beetje respect tegenover je moeder zou tonen maar goed. lekker doen meid.

jij kent de thuissituatie toch niet??

ik vind dessie nog wel wat jong.. bij mij ging het om een oorbel. maar eigenlijk zeg je dan ook over mij dat ik geen respect heb tegenover mijn ouders, en dat is werkelijk niet waar.

dessie, je moet doen wat je zelf het beste lijkt. maar ik zou het niet voor me kunnen houden. heb ik met die oorbel ook niet kunnen doen, jeetje wat voelde ik mezelf een boef.
je moet oppassen dat je niet steeds meer gaan verzwijgen voor je ouders. dat zou geen goede richting op gaan snap je dat?

sterkte!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:23

Ik zal vandeweek eens een foto maken van mn tongpiercing!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 08:48

Jullie kennen mijn thuissituatie écht niet, dus jullie kunnen jullie het ook niet inschatten, de situatie hier is K U T!!! En tuurlijk heb ik wel respect voor me moeder, maar soms moet ze echt ff d'r mond dicht houden.

Jullie kennen het hier echt niet, laat maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:42

Joh, Dessie, chill! Knipoog

Enne, natuurlijk verschilt het per persoon, maar is lip of wenkbrauwpiercing pijnlijker dan zo'n industrial?
Want ik wil er nog steeds een graag.. Maar ik werd al duizelig/misselijk toen ik m'n industrial liet zetten en ik ben iemand die al heel snel 'au' roept Bloos

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:58

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:43

ik vond het zetten van mijn wenkbrauw piercing echt niet pijnlijk, maar ja mijn pijngrens ligt nog al hoog.

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:13

ik wil denk nog steeds navel piercing maar ik denk dat als ik die laat zeten ik zekr tog een maand niet kan/mag zwemmen en dat is in mijn geval een probleem ik train namelijk 4 x per week in het wedstrijd seizoen 5 keer. Ik doe aan wedstrijdzwemmen namelijk. maar als er ervaringen zijn hoor ik het graag

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:03

Anthea schreef:
Joh, Dessie, chill! Knipoog

Enne, natuurlijk verschilt het per persoon, maar is lip of wenkbrauwpiercing pijnlijker dan zo'n industrial?
Want ik wil er nog steeds een graag.. Maar ik werd al duizelig/misselijk toen ik m'n industrial liet zetten en ik ben iemand die al heel snel 'au' roept Bloos

ja ik weet het, maar zucht, als ik die piercing wil en beslis het te doen of het mag of niet, laat mij dan..

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:37

Heeft iemand hier een tepel piercing? Hoe lang heeft het pijn gedaan na het zetten, dat het echt genezen was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:49

@_Veronique; Een paar pagina's terug staat er iets over. Lachen

Voor zover ik heb kunnen zien hebben Limerick, Muizje en wereldhummel er geloof ik een. Knipoog

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:28

Thnx voor de tip, ik heb het gevonden! Lachen

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:39

Ik heb hem gehad, maar was na 4 jaar er bijna uit gegoried.. toen maar eruit gehaald Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:42

_Veronique_ schreef:
Heeft iemand hier een tepel piercing? Hoe lang heeft het pijn gedaan na het zetten, dat het echt genezen was?

Ik heb in beide tepels een piercing Clown

De rechter is 2 jaar ontstoken geweest, echt hel! Lips are sealed

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:43

Ja ach, die van mij toen ook.... een half jaar haha

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:44

Gewoon een kwestie van bikkel zijn Clown

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:48

Ja gewoon doorgaan Sigaar

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 09:59

het zou mijn keuze ook niet zijnop je 16de stiekum een piercing zetten, maar ja wie ben ik.ik was 18 toen ik tegen de wil van mijn ouders mijn neuspiercing liet zetten en 20 toen ik mijn tattoo liet zetten. en bij mijn wenkbrauw piercing was ik al het huis uit.

M_hOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:04

lampjerulez schreef:
ik wil denk nog steeds navel piercing maar ik denk dat als ik die laat zeten ik zekr tog een maand niet kan/mag zwemmen en dat is in mijn geval een probleem ik train namelijk 4 x per week in het wedstrijd seizoen 5 keer. Ik doe aan wedstrijdzwemmen namelijk. maar als er ervaringen zijn hoor ik het graag

Je mag inderdaad 6 weken niet zwemmen.
Maar er bestaan wel een soort pleisters, die je kan gebruiken.
Ik geloof dat je dan wel mag zwemmen.
Op de site van de piercingshop waar ik ben geweest stond dit;
''Zwem en/of bubbelbaden in de geneesperiode vermijden omdat deze een broeinest voor bacteriën kan zijn, mocht het zo zijn dat je toch regelmatig zwemt, kan je je piercing altijd afplakken met een aqua pleister verkrijgbaar bij de drogist, vermijd ook de zonnebank omdat de U.V. stralen je wondje aan de binnenkant kunnen verbranden. ( of dek je piercing zorgvuldig af en kijk uit met zonnebrandolie.)''
Maar ik zou het gewoon nog even voor de zekerheid vragen als je hem laat zetten.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:40

M_hOrse schreef:
lampjerulez schreef:

Je mag inderdaad 6 weken niet zwemmen.
Maar er bestaan wel een soort pleisters, die je kan gebruiken.
Ik geloof dat je dan wel mag zwemmen.
Op de site van de piercingshop waar ik ben geweest stond dit;
''Zwem en/of bubbelbaden in de geneesperiode vermijden omdat deze een broeinest voor bacteriën kan zijn, mocht het zo zijn dat je toch regelmatig zwemt, kan je je piercing altijd afplakken met een aqua pleister verkrijgbaar bij de drogist, vermijd ook de zonnebank omdat de U.V. stralen je wondje aan de binnenkant kunnen verbranden. ( of dek je piercing zorgvuldig af en kijk uit met zonnebrandolie.)''
Maar ik zou het gewoon nog even voor de zekerheid vragen als je hem laat zetten.

Maar je heb nu toch ook van die nieuwe naalden ofzo (heb ik melaten vertellen Clown )
dat je meteen kunt zwemmen ??

M_hOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:02

Geen idee..!! Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:15

Ik zit te denken om een piercing te nemen boven mijn lip, aan de zijkant of juist aan de onderkant aan de zijkant. Iemand ervaringen mee?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:17

Sence schreef:
Ik zit te denken om een piercing te nemen boven mijn lip, aan de zijkant of juist aan de onderkant aan de zijkant. Iemand ervaringen mee?

Ik heb m boven, madonna dus.