Mocht namelijk niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrinCessRomy schreef:laat maar dessie, zo te zien ben je beetje blijven hangen ik had verwacht dat je t wel zou begrijpen en een beetje respect tegenover je moeder zou tonen maar goed. lekker doen meid.
Anthea schreef:Joh, Dessie, chill!
Enne, natuurlijk verschilt het per persoon, maar is lip of wenkbrauwpiercing pijnlijker dan zo'n industrial?
Want ik wil er nog steeds een graag.. Maar ik werd al duizelig/misselijk toen ik m'n industrial liet zetten en ik ben iemand die al heel snel 'au' roept
_Veronique_ schreef:Heeft iemand hier een tepel piercing? Hoe lang heeft het pijn gedaan na het zetten, dat het echt genezen was?
lampjerulez schreef:ik wil denk nog steeds navel piercing maar ik denk dat als ik die laat zeten ik zekr tog een maand niet kan/mag zwemmen en dat is in mijn geval een probleem ik train namelijk 4 x per week in het wedstrijd seizoen 5 keer. Ik doe aan wedstrijdzwemmen namelijk. maar als er ervaringen zijn hoor ik het graag
M_hOrse schreef:lampjerulez schreef:ik wil denk nog steeds navel piercing maar ik denk dat als ik die laat zeten ik zekr tog een maand niet kan/mag zwemmen en dat is in mijn geval een probleem ik train namelijk 4 x per week in het wedstrijd seizoen 5 keer. Ik doe aan wedstrijdzwemmen namelijk. maar als er ervaringen zijn hoor ik het graag
Je mag inderdaad 6 weken niet zwemmen.
Maar er bestaan wel een soort pleisters, die je kan gebruiken.
Ik geloof dat je dan wel mag zwemmen.
Op de site van de piercingshop waar ik ben geweest stond dit;
''Zwem en/of bubbelbaden in de geneesperiode vermijden omdat deze een broeinest voor bacteriën kan zijn, mocht het zo zijn dat je toch regelmatig zwemt, kan je je piercing altijd afplakken met een aqua pleister verkrijgbaar bij de drogist, vermijd ook de zonnebank omdat de U.V. stralen je wondje aan de binnenkant kunnen verbranden. ( of dek je piercing zorgvuldig af en kijk uit met zonnebrandolie.)''
Maar ik zou het gewoon nog even voor de zekerheid vragen als je hem laat zetten.
Sence schreef:Ik zit te denken om een piercing te nemen boven mijn lip, aan de zijkant of juist aan de onderkant aan de zijkant. Iemand ervaringen mee?