Top gedaan, en nog een 3e plek ook, wauw!
Geen spierpijn dames?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ben meestal tussen 5 en 6 wakker maar met een klein kind op en om me. Misschien ook eens bij haar vader neerzetten en de deur uit want je hebt wel verdomd mooie plaatjes elke keer zeg.
Ik vind de gelletjes ook lekker haha! Mooie foto's.
maar je voelt het helemaal goed aan zie ik, toch goedgekomen en hoe! Wauw, respect voor hoe jij vooruit gaat laatste tijd en ook super inspirerend en motiverend! Topper!
Ik ben trouwens een beetje jaloers op jouw tempo vs hartslag. Ik zou willen dat ik wat meer tempo kon gaan maken maar ik blijf een beetje steken.
Je inspireert me het ook weer wat vaker te gaan doen.
Ik zie echt prachtige paden op je foto's.
Je gaat qua lopen wel echt als een trein. Hopelijk gaat het mentale deel ook op gang komen en voel je je snel prettiger.
Welkom terug! Zo'n WOD ziet er altijd leuk uit, misschien toch ook eens gaan proberen. Leuk dat je weer aan het lopen bent!
Dit is de tweede keer dat ik hardop om die foto lach.
Gelukkig ben je weer back in the game!
.
.Lisitano schreef:Daar komt ie dan eindelijk.
Leonie, hoe verder ik las hoe meer ik dacht dat je helemaal koekoek bent dat je zo doorgaat terwijl je pijntjes hebtmaar je voelt het helemaal goed aan zie ik, toch goed gekomen en hoe! Wauw, respect voor hoe jij vooruit gaat laatste tijd en ook super inspirerend en motiverend! Topper!
Ik ben trouwens een beetje jaloers op jouw tempo vs hartslag. Ik zou willen dat ik wat meer tempo kon gaan maken maar ik blijf een beetje steken.
.
. 

Heerlijk gevoel als de benen er echt zin in lijken te hebben! 
(in plaats van de 5min zoals vrijdag), maar wel trots op mijn rondje! Uitvoeringsscore: 96%!

Danseresje schreef:Knip
Zit nu alleen nog even met een dilemma, misschien dat jullie hier nog een mening over hebben:
De komende vier weken bouw ik nog verder op
3x10min, 2x12,5min, 2x15min, 1x30min (en dan natuurlijk de WU, herstel en CD minuten). In twijfel of ik nog een stap 2x20min toevoegen tussen de 15 en 30.....
Even in ogenschouw genomen dat het bij mij initieel dus is om de wandelconditie te verbeteren en ik vooral heel wil blijven voor mijn wandelingen, wat zou dan handig zijn?

(grapje natuurlijk).
Die honden begroeting foto bij de finish vind ik ook heel leuk! De trail zo als 3e uitlopen met al die zware hoogtemeters erin geeft vast een boost voor de marathon straks 
Lijkt me wel echt mega zwaar in dat zand!'
) nog last gehad ervan of viel het mee?
Ben je alweer een beetje opgeknapt ook?
Echt bizar!
Ik hoop dat de andere schoenen fijner lopen voor je, zo vervelend als je "materiaal" je tegen zit (even gebrek aan beter woord).
Wat fijn dat ze toch op je gewacht hebben en iedereen je zo heeft aangemoedigd. Respect voor je doorzettingsvermogen!
Ik hoop dat je straks ook weer uit de vliegtuigstoel kunt komen als je weer in Nederland bent. Toen ik in Madeira veel teveel te zwaar gewandeld had en overal spierpijn, kwam ik bijna niet meer uit mijn stoel na die paar uur vliegen
Geen hardloop spierpijn maar ziek dus.. Hoofdpijn, keelpijn, kop vol snot en ik klink echt als een stervende zeehond

Balen dat je last van je enkel krijgt van die schoenen. 

Ik loop bijna 10 jaar inmiddels. Ben net begonnen met opbouwen naar mijn tweede marathon, eind juni.
En alsnog ga je hartstikke goed. Wat een kilometers leg jij af.
Heerlijk om te lezen met die foto’s erbij. Flinke klimmen. Ik zeg het maar weer: bikkels!
Jullie gaan zo snel.

Natuurlijk weer met mijn vriendje Meeko 
Om mezelf te motiveren heb ik een heel mooie hotelkamer geboekt. Die moet ik wel verdienen dus ik zet er nog maar even het gas op.
Heuvels of trappen herhalen en niet gewoon een rondje rennen.
Succes vandaag en ik hoop met je mee dat je nog een rondje kunt doen!
stel het steeds uit.

Heb uiteindelijk de trappen 1 x omhoog en 1 x omlaag gelopen. omhoog was 1 ding, omlaag ging echt niet
. Toen ik gister mijn dochter op bed ging leggen vroeg ze, mama waarom kruip jij de trap op als een baby.
oops
En wat een nette tijd ook zo op het strand! Moest je ook echt door dat water? want dat is ook nog wel echt flink zwaar natuurlijk.

Ik zou juist geen 2x 20 min toevoegen, dan loop je 10 min langer dan je tot nu toe gedaan hebt. Ik zou dan eerder 1x 20, 1x 10 doen. Dan 1x 20, 1x 15 en dan 1x 30 doen.
Verder deden we valbreken en 100x rollen voorwaarts en achterwaarts en dan zo snel mogelijk jezelf overeind duwen om te eindigen in fighting stance, dat ging redelijk, maar nu voel ik me helemaal stijf.
Gaat echt pittig worden, maar met hoe consistent ik nu train en hoe goed het gaat, denk ik wel dat het moet lukken!
(voor de beeldvorming, de 26 km was via dezelfde groene lijn bovenlangs tot het begin van de bergkam gegaan en dan weer terug). De rode cirkel is de top van Triglav.