Farjen schreef:Hallo iedereen, sorry dat ik hier binnenval
Maar jullie zijn ervarings-expertendus de ideale personen om dit te vragen.
Ik ben op zoek naar een zwangerschapskussen om te slapen en ook eentje voor op de bank.
Maar ik zie de bomen door het bos niet meerIk zie de typische worsten en U-vormige kussens. Wat is nu echt comfi om te slapen? Ik ben een zijslaper maar ik vind vaak geen goeie houding meer (ik wordt vaak wakker met slapende handen of pijn in bekken)
Ik had er eentje van Snoozzz. Heeeerlijk. Sleepte 'm overal mee naar toe en Boris heeft er ook nog regelmatig in gelegen later. Zijn wel prijzig maar tweedehands ook veel te vinden.
dus de ideale personen om dit te vragen.
Ze eet nu ook hapjes, maar raakt erg snel verstopt, dus daar moet ik wat op bedenken. En eczeem heeft ze helaas ook. De huid van haar moeder…
Die van mij kruipt vooral heel veel, haha. Hij is ook echt een kliko. Werkt op een dag 3 flessen, 1 of 2 bananen (of ander fruit), 2 boterhammen en dan 's avonds nog groente/aardappel weg. Hoe meer hij kruipt, hoe meer eten erin verdwijnt. Net een bodemloze put. En gewoon z'n groeilijn volgen.
Hij is 5,5 maand en van eten moet hij nog helemaal niks weten.
hier van de week ook elk uur wakker en wat willen drinken. Dan ben ik toch blij dat ze in bed bij me ligt