Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Ik vind het gewoon voordringen. Hoe kan je bedenken dat kantoorpersoneel ook wel vast een prik mag? Ik kan daar echt niet bij. Net als ziekenhuizen die prikken die "over" zijn aan zorgpersoneel geven die niet met corona patienten werken, maar op andere afdelingen. Dat is gewoon niet de bedoeling. Wat er was was genoeg voor verpleeghuiszorg (wel de zorgmedewerkers dan), begeleiding uit de gehandicaptenzorg en de acute zorg zoals mensen in ziekenhuizen op IC en covid afdeling, ambulancezorg. Dat het Pfizer vaccin nu al op is betekend dat er gewoon heel veel mensen voor hun beurt zijn gegaan.
SusanH schreef:Ik vind het gewoon voordringen. Hoe kan je bedenken dat kantoorpersoneel ook wel vast een prik mag? Ik kan daar echt niet bij. Net als ziekenhuizen die prikken die "over" zijn aan zorgpersoneel geven die niet met corona patienten werken, maar op andere afdelingen. Dat is gewoon niet de bedoeling. Wat er was was genoeg voor verpleeghuiszorg (wel de zorgmedewerkers dan), begeleiding uit de gehandicaptenzorg en de acute zorg zoals mensen in ziekenhuizen op IC en covid afdeling, ambulancezorg. Dat het Pfizer vaccin nu al op is betekend dat er gewoon heel veel mensen voor hun beurt zijn gegaan.
lenaa_tje schreef:SusanH schreef:Ik vind het gewoon voordringen. Hoe kan je bedenken dat kantoorpersoneel ook wel vast een prik mag? Ik kan daar echt niet bij. Net als ziekenhuizen die prikken die "over" zijn aan zorgpersoneel geven die niet met corona patienten werken, maar op andere afdelingen. Dat is gewoon niet de bedoeling. Wat er was was genoeg voor verpleeghuiszorg (wel de zorgmedewerkers dan), begeleiding uit de gehandicaptenzorg en de acute zorg zoals mensen in ziekenhuizen op IC en covid afdeling, ambulancezorg. Dat het Pfizer vaccin nu al op is betekend dat er gewoon heel veel mensen voor hun beurt zijn gegaan.
Maar dat vind ik dus de fout van de instellingen en niet van de medewerkers zelf, die krijgen tenslotte een uitnodiging van de baas
Cer schreef:Ik ben benieuwd wat de cijfers zijn...
hoeveel mensen er nu te vroeg geent zijn... Want is dit bij alle zorginstellingen mis gegaan of bij 'maar' 2?
maar goed, gezien het een nieuwsbericht is, vraag ik me altijd af hoe het precies zit
Plus dat je, wat ik in het andere topic ook al zei, best wel een beetje niet heel snugger bent als leidinggevende als je nu aangeeft 'euh ja ik vond het maar verwarrend..'...echt, werkelijk.. dan ben je Xongeschikt denk ik..
Pandora2 schreef:Rien veel beterschap ! Ik had gemist dat jullie ook in de ellende zitten![]()
Ik zag gister beelden uit Madrid. Jeetje.... artsen en verpleegkundigen geraken niet meer naar of van de hospitalen en het vaccintransport wordt ook sterk bemoeilijkt.
Krijgen ze dit er nog bovenop
Smee__ schreef:Mijn tante heeft ook al een vaccinatie gehad inderdaad. Werkt weliswaar in de zorg maar gewoon op kantoor ja. Voor zover ik het heb begrepen was het voor deze instelling wel echt een uitzondering maar als je al die uitzonderingen bij elkaar optelt kom je dus blijkbaar op een dusdanig groot aantal dat een hele groep mensen er nu gewoon geen kan krijgen..
rien10 schreef:Smee__ schreef:Mijn tante heeft ook al een vaccinatie gehad inderdaad. Werkt weliswaar in de zorg maar gewoon op kantoor ja. Voor zover ik het heb begrepen was het voor deze instelling wel echt een uitzondering maar als je al die uitzonderingen bij elkaar optelt kom je dus blijkbaar op een dusdanig groot aantal dat een hele groep mensen er nu gewoon geen kan krijgen..
Bij het testen van Lansingerland: ik zeg; iedereen is daar, hopla, testen en meteen de spuit er in.
rien10 schreef:Pandora2 schreef:Rien veel beterschap ! Ik had gemist dat jullie ook in de ellende zitten![]()
Ik zag gister beelden uit Madrid. Jeetje.... artsen en verpleegkundigen geraken niet meer naar of van de hospitalen en het vaccintransport wordt ook sterk bemoeilijkt.
Krijgen ze dit er nog bovenop
Thanks Pandora. Alle vier negatief!!
bigone schreef:De woordvoerder van die thuiszorgorganisatie die bij Nieuwsuur er naar gevraagd werd , volgens mij wist hij donders goed dat zijn medewerkers nog niet aan de beurt waren. Maar hij heeft ze alle 15.000 laten bellen en schuift de bal naar de GGD . Dat ze maar duidelijker moesten zijn. Volgens mij is het met de regels zo duidelijk als wat maar hebben ze gewoon hun kans gepakt.
Rien, top !!
bigone schreef:De woordvoerder van die thuiszorgorganisatie die bij Nieuwsuur er naar gevraagd werd , volgens mij wist hij donders goed dat zijn medewerkers nog niet aan de beurt waren. Maar hij heeft ze alle 15.000 laten bellen en schuift de bal naar de GGD . Dat ze maar duidelijker moesten zijn. Volgens mij is het met de regels zo duidelijk als wat maar hebben ze gewoon hun kans gepakt.
Rien, top !!
Rien, top !!