[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:04

anoukwendy schreef:
ik heb even een vraagje, weten jullie een goeie tattoo artiest die goed is met wat dunnere lijntjes? mama, mn zusje en ik willen een tattoo met zn 3en doen, maar mag niet te grof zijn.
denk dat het opzich niet zoveel uitmaakt waar in nederland het is, als het een goed iemand is willen we daar best een stuk voor rijden maar hoe dichter bij noord holland, hoe beter natuurlijk

Nog niet zo heel lang bezig maar maakt prachtige fineline tattoos: https://www.instagram.com/inked_by_angela/

anoukwendy

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 12:09

thanks voor jullie reacties! zal vanavond even spieken :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 00:56

anoukwendy schreef:

Mijn fijnste tattoo's zijn door enny olivia gezet :)
Kan je altijd foto's sturen

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 07:17

Supervixen hij is echt heel gaaf!!!
Hoe is het met het beurse gevoel?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 09:10

Farjen schreef:
anoukwendy schreef:

Jenny Olivia bedoel je. Ik heb er ook een van haar.

Ivy's toeter: het is gelukkig weggetrokken! Er zitten nu korstjes op, dus die zullen er vanaf morgen wel af komen.
Daarna nog een dag of twee en dan is hij wel aardig genezen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 10:33

Supervixen schreef:
Farjen schreef:

Jenny Olivia bedoel je. Ik heb er ook een van haar.

Ivy's toeter: het is gelukkig weggetrokken! Er zitten nu korstjes op, dus die zullen er vanaf morgen wel af komen.
Daarna nog een dag of twee en dan is hij wel aardig genezen.

Grr, autocorrect op mijn tablet is erg vervelend :')
Uiteraard Jenny

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 05:27

xx_Irisje schreef:
Echt vervagen? Nu al nafnaf?

De ideeen voor een voet tattoo malen lekker door mn hoofd :+ ben benieuwd hoelang ze daar blijven.

Heel vreemd supervixen, kennelijk echt beurs en geïrriteerd.

Waarschijnlijk ook omdat ik het maar een week uit het water/zon heb kunnen halen ivm baan.

Ga binnenkort voor een touch up.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 13:45

Hey allemaal! Ik heb al twee kleine tattoos, daarbij ben ik gewoon een random shop binnengelopen. Nu heb ik een idee voor een nieuwe (kleine) tattoo, van mieren. Zoiets:

Afbeelding

Maar dan bijvoorbeeld in een soort armband rond mijn boven arm, of op mijn been, en de mieren verschillende poses. Het is dus best klein, en redelijk simpel, maar de lijnen zullen dus ook best dun moeten zijn voor de pootjes.

Ik woon in omgeving Rotterdam, heeft iemand een idee waar ik dit zou kunnen laten doen? Ik zat te denken queen of rings, omdat ze daar me ook geholpen hebben bij mijn tepelpiercings en ik veel liever een vrouw heb die dit doet, maar volgens mij zijn de tattoo artiesten niet altijd vrouwen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 13:57

Ik kan je zo in jouw regio niet echt van advies voorzien.
Wel leuk idee!

Overigens zijn al mijn tattoos door vrouwen gezet (3 shops, 4 verschillende vrouwen) :D .

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 14:08

Lestrange01 schreef:
Hey allemaal! Ik heb al twee kleine tattoos, daarbij ben ik gewoon een random shop binnengelopen. Nu heb ik een idee voor een nieuwe (kleine) tattoo, van mieren. Zoiets:

[ [url=m/1htuKc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar dan bijvoorbeeld in een soort armband rond mijn boven arm, of op mijn been, en de mieren verschillende poses. Het is dus best klein, en redelijk simpel, maar de lijnen zullen dus ook best dun moeten zijn voor de pootjes.

Ik woon in omgeving Rotterdam, heeft iemand een idee waar ik dit zou kunnen laten doen? Ik zat te denken queen of rings, omdat ze daar me ook geholpen hebben bij mijn tepelpiercings en ik veel liever een vrouw heb die dit doet, maar volgens mij zijn de tattoo artiesten niet altijd vrouwen

Wat een tof idee! <3

Ik weet dat Cheyenne (cheywolfie op Instagram) goed is met fijne lijnen. Ze werkt deels bij Williwood in Nijkerk (de shop waar ik altijd heen ga) en deels bij Zwarte Zwaluw Tattoo in Rotterdam. Hele leuke en lieve meid!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 15:10

Danielleeee_ schreef:
Lestrange01 schreef:

[ [url=m/1htuKc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een tof idee! <3

Ik weet dat Cheyenne (cheywolfie op Instagram) goed is met fijne lijnen. Ze werkt deels bij Williwood in Nijkerk (de shop waar ik altijd heen ga) en deels bij Zwarte Zwaluw Tattoo in Rotterdam. Hele leuke en lieve meid!

Dankjewel voor de tip, daar ga ik eens even kijken :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 19:57

Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee en kijk met veel bewondering naar jullie prachtige tattoo's.

Zelf loop ik al ruim een jaar met een idee in mijn hoofd voor mijn eerste tattoo maar de knoop doorhakken lukt gewoon niet zo goed omdat ik gewoon niet weet hoe ik een artist uitzoek. Ik had een artist gevonden waarbij haar portofolio mij echt heel erg aansprak, maar die wil alleen maar grote projecten doen helaas.

Mijn "moodbord"
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zou heel graag een maple leaf op mijn enkel willen. Maar de stijl (fineline of (semi)-realistisch) zal heel erg aan de artiest liggen.

Hebben jullie nog tips of suggesties om rekening mee te houden? Of misschien weten jullie wel een artiest in omgeving Rotterdam waarvan jullie denken dat die mij kan helpen.

LoLa_108

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 22:58

Ik heb samen met mijn moeder een tatoeage laten zetten. Zo blij mee, op de foto net kersvers gezet dus nog lekker rood en donker, zal nog iets lichter worden.
Afbeelding

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 23:11

LoLa_108 schreef:
Ik heb samen met mijn moeder een tatoeage laten zetten. Zo blij mee, op de foto net kersvers gezet dus nog lekker rood en donker, zal nog iets lichter worden.
[ [url=m/qDvs2S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 11:14

LoLa_108 schreef:

Prachtig!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 13:07

miss_lizje schreef:
Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee en kijk met veel bewondering naar jullie prachtige tattoo's.

Zelf loop ik al ruim een jaar met een idee in mijn hoofd voor mijn eerste tattoo maar de knoop doorhakken lukt gewoon niet zo goed omdat ik gewoon niet weet hoe ik een artist uitzoek. Ik had een artist gevonden waarbij haar portofolio mij echt heel erg aansprak, maar die wil alleen maar grote projecten doen helaas.

Mijn "moodbord"
[ [url=m/kNAhpa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oKva1R.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/esJYmT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cSoaD3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou heel graag een maple leaf op mijn enkel willen. Maar de stijl (fineline of (semi)-realistisch) zal heel erg aan de artiest liggen.

Hebben jullie nog tips of suggesties om rekening mee te houden? Of misschien weten jullie wel een artiest in omgeving Rotterdam waarvan jullie denken dat die mij kan helpen.

Kijk even bij Han van Tattoo Joey. Zij maakt heel mooi fineart tatoeages. Zitten in Geldrop, maar ik zou gewoon kijken naar wat bij je past en ervoor reizen :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 17:39

LoLa_108 schreef:

Deze vind ik heel mooi!

Ik ben net weer terug.
Afbeelding
Heeft aardig gebloed. Aan de andere kant van de 'oude' tattoo zit nog een uitloopje.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 18:42

Mooi!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 18:44

Ik mag morgen om 1100 *\o/* *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 18:44

Aardbeitje ziet er lekker uit. :D

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:08

Leuk dit topic : D

Ik wil ooit nog een tattoo laten zetten van mijn dochters. Maar weet nog niet wat.

Voor nu heb ik er 1 haha.
Een simpele die vaal gezien word denk ik maar die voor mij enorme betekenis heeft.

Gezet bij Tattoo Saunders Enschede
Afbeelding

En mijn man heeft gisteren deze laten zetten. Op de klokken de geboorte tijden van onze dochters. Laten zetten bij Tattoo Eastside Enschede
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 19:25

Oh mooi! <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 22:52

Die aardbeien zijn echt schattig

En die klokken erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 19:36

Mooie tattoo's

Hier een spontane actie, er was een uitvaller dus had me aangemeld.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 19:40

Mooi!!