Faringo, haha herkenbaar! Hopelijk trekt het snel weg. Als iemand je nu laat lachen voelt het ook zo naar, haha
San4nie, even over die drempel heen en erna merk je dat het best prima is alleen. Soms zelfs fijner!
Ik ben nu heel erg aan het zoeken wat ik kan doen, m'n standaard routine mag niet meer.
Door een enkelblessure ben ik 22weken geleden geopereerd. Nu mocht ik eerst weer opblouwen op de loopband, wat ik erg leuk vind om te doen.
Revalidatie gaat niet zoals verwacht, dus weer terug geweest bij de arts. Ik mag nu niet meer rennen, springen, eingelijk niks meer wat pijn doet (langer dan 10 min wandelen, roeien, crosstrainer en sommige kracht oefeningen).
Gister dus maar zonder warming-up m'n armen gaan trainen. Alleen krijg ik daar dus echt niet m'n hartslag mee omhoog, waardoor ik niet het gevoel heb alsof ik gesport heb. Ik mis echt het stukje cardio.
Nu mag ik nog wel zwemmen en fietsen (lage versnelling). Dus denk ik dat m'n cardio dag maar fietsent naar het zwembad wordt en dan baantjes zwemmen.
Zoek dus nu vooral iets om cardio te doen in de sportschool, even m'n hartslag omhoog jagen. Zodat deze tijdens de kracht oefeningen ook wat hoger blijft. Normaal begon en eindigde ik met een stukje rennen of roeien.
Wat doen jullie als warming-up?