Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jnien schreef:Supervixen: al ns in Limburg meegedaan met een trail? Is ook gaaf
Update knie: mag ook ff niet hobbelen of sporten in algemeen waarbij de knie pijn doet. Heb nu tape.
Dan maar veel wandelen en fietsen.
Supervixen schreef:Ja één keer, dat was de corio trail. Erg leuk inderdaad. Ik ben alleen twee uur onderweg naar (Zuid)Limburg ongeveer en dat vind ik nogal wat.
In maart ga ik wel een strong viking trail in België lopen, in Balen. Is iemand hier bekend met die regio?
Katharinaa, bijna. Gisteren nog 15km getraild en die voelde ik nog wat. Vandaag rust en dan morgen nog even het bos in.
_lauraaa_ schreef:Lopen jullie ook in de stromende regen? Ik ben aan het wachten tot het droog wordt voor een rondje
s1993 schreef:Ja ik loop wel in de stromende regen, vanochtend geluk gehad dat het nog niet zo hard ging
Daarentegen heb ik een hekel aan harde wind en doe ik als het hard waait alleen kleine rondjes en of bebouwde kom of bos :p
hwn schreef:Pff, waar haalt iedereen die motivatie toch? Bij mij staat die op een laag pitje, ik moet mezelf een schop onder mijn k*nt geven om naar de joggingclub te gaan. Maar ja, heb dan ook heel wat voor de kiezen gekregen de laatste maanden: in oktober mijn val met 5 breuken, mijn pa heeft na 5 overwonnen kankers er weer 2 bij gehad die bestraald zijn, maar de bijwerkingen maken hem moedeloos en depressief, en de artsen weten ook niet zo goed hoe ze het moeten aanpakken (lijken telkens uitzaaiingen, maar ze weten niet vanwaar ze voortkomen), en moet na al mijn inspanningen noodgedwongen veranderen van werk omdat mijn baas een idioot was (oeps, hoor ik niet te zeggen, maar het is zo) - gelukkig na amper 10 dagen werkloosheid de luxe gehad van uit 2 jobs te mogen kiezen, en meer geld voor minder werk.