Wat een top aanbod van Urion en fijn dat jullie er gebruik van willen en kunnen maken. Hopelijk draagt dit bij tot wat meer kwalitatieve tijd samen. Geniet van je uitzicht Spice!
Urion
Geplaatst: 10-12-17 18:39
Ben even gaan navragen in de kook groepjes op fb die ik volg en er zijn wat ridderkerkers die wat lekkers willen maken aan maaltijden, mochten ze er behoefte aan hebben. Ik neem morgen ochtend contact op met spicegirl en haar man. Ben nu oppas regelen tussen de omas en opas zodat ik weet welke dag/tijden ik kan komen. Hoe tof zou het zijn als er zo wat werk minder is.
maikeltje
Geplaatst: 10-12-17 18:46
Ik vind het super urion. Vooral ook omdat Spice en Marcel er blij mee zijn. Het is toch een ding, om iemand in zo’n fase toe te laten in je privé. Dus ook respect voor Marcel en Spice. Fijn dat dat zo kan
Heerlijk spice, dat je lekker kan kijken naar de sneeuw. In NL blijft het vaak toch niet zo lang liggen.
Knakker
Geplaatst: 10-12-17 19:16
dank voor je berichtje Spice, fijn om te horen dat je kunt genieten van je uitzicht. Wat ontzettend lief Urion, heel lief, wat fijn dat er nog zulke mensen bestaan.
Wat een mooie kerstgedachte Sneeuw en een zorg voor de medemens, je hebt al een vervroegde Kerst Priscilla Fijn dat je kan genieten van de sneeuw (naast de kachel)
Geniet van het uitzicht Spice! Speciaal voor jou nog een keertje sneeuw, en niet zo'n beetje ook! Ik denk dat het fijn zal zijn om wat extra hulp te krijgen zodat Marcel meer tijd heeft voor jou! (Superlief aanbod trouwens Urion!) Dikke knuffel!
Jindai
Geplaatst: 10-12-17 20:10
Urion, wat ontzettend lief van je!! En zoals Santos al zegt, een hele mooie kerstgedachte.
Lieve Pris, wat een fijn berichtje van je! Heerlijk dat je kunt genieten van de sneeuw! En super dat jullie het aanbod van Urion aannemen, dat geeft weer een beetje ruimte. Kaarsje gaat hier weer aan voor je!
nuscaniels
Geplaatst: 10-12-17 20:24
Wat mooi he zo een winterlandschap.
Mocht vandaag zo 1.5 km heen en terug door de polder lopen. Geeft altijd een magisch gevoel. Geniet van je uitzicht en een goede nacht.
Geweldig aanbod Urion!! Heel lief! Spice, fijn om updates van je/jullie te lezen. Marcel, ik bewonder je inzet om ons op de hoogte te houden. Echt geweldig