[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:23

DnT schreef:
Ik heb gister mijn 3e gekregen...
:')

Die van mij komen van eBay, was €2,50 dus goed te doen.

:oo
Nice Shiz!!!
Welke lipsticks heb je gescoord?

Van MAC Intoxica, New York Apple, Diva + lipliner en By Special Order. Van Urban Decay 714, en de lipliner 714 en lipliner Phone Call :D

Rena succes _O- _O- Hij ziet je al aankomen inderdaad. :')

Floss had ik inderdaad ook met een kleur, 2x besteld per ongeluk en twee totaal andere kleuren. :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:28

Shizzel schreef:
MissBambi schreef:
Holy crap :oo

Meteen faillissement aangevraagd? _O-

You know it. _O-

Twilight, de grote Boots op Oxford Street (naast HMV) verkoopt de eyeshadows in de NYX Counter en Selfridges ook op Oxford Street heeft ook een counter maar die heeft de oogschaduws niet. :) Staat daar verstopt bij Illamasqua (ofzo) en Zoeva en de braidbar. :)

Dankje :D dat word een groot budget meenemen hahaha.

Leverage

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:35

Ik vrees ook voor m'n beurs als ik in december naar Londen ga.. Net voor de kerst, dus hoop wel op mooie aanbiedingen :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:10

Very nice shiz!
Die kans heb je wel leverage :j
Allemaal naar londen dit jaar :D

Lotd
Hele simpele rustige look gemaakt met t ud vice palette en mac amorous on the lips

Afbeelding
Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:17

Ruud moet naar york voor zijn werk, maar helaas niet Londen...

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:46

New york is heel rot idd :j ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:48

New York is shopping heaven... York iets minder... ;)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:24

Whahahaha ik las te snel :=
Waar t hart van vol is :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 15:44

Haha
Was het maar zo'n feest.... New York...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 17:01

Gisteren de zwarte lip gedaan.

Maar nu wilt mijn 2e telefoon niet meer aan. ;( 2e telefoon binnen een half jaar die ik gesloopt hebt.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:07

Yes hij doet het weer. *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:46

Mooie look Suus, zoals altijd! :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:49

Eventjes iets anders, heeft er hier iemand ooit moeten vliegen met (zware) kalmeer tabletten? Ik ga over 2 weken vliegen en zit nu al enorm in de stress omdat ik schijnbaar de verkeerde verklaring heb van de arts -O-

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:51

Best heftig. Heb t zelf ook geprobeerd. Vind t een beetje too much met mijn bleke huid haha.
Afbeelding

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:51

Leverage schreef:
Eventjes iets anders, heeft er hier iemand ooit moeten vliegen met (zware) kalmeer tabletten? Ik ga over 2 weken vliegen en zit nu al enorm in de stress omdat ik schijnbaar de verkeerde verklaring heb van de arts -O-

Maar je hebt toch nog 2 weken, tijd genoeg om de juiste verklaring te halen toch

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:53

Furrow schreef:
Leverage schreef:

Maar je hebt toch nog 2 weken, tijd genoeg om de juiste verklaring te halen toch

Nee, probleem is dat ik een geschreven verklaring / brief van de huisarts nodig heb, hier gaat al 3 -5 werkdagen overheen, brief moet per post worden opgestuurd (email mag niet), 2 weke ter beoordeling van ministerie waar de verklaring heen moet, brief moet worden terug gestuurd en dan moet ik nog een speciale stempel halen bij de rechtbank, dan pas is m'n verklaring geldig en is er niks aan de hand ;( Dit ga ik nooit meer halen, ga maandag meteen bellen naar het CAK maar was benieuwd of iemand anders dit ooit heeft moeten doen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:15

Leverage schreef:

Hoe bedoel je dat precies? Dat je ze wil nemen of omdat je bang bent dat je ze aanhouden? Ik slik zware medicijnen en vlieg daar gewoon mee.

Edit: je bedoelt je schengenverklaring, 2 weken moet te doen zijn :j CAK werkt trouwens wel gewoon digitaal hoor..

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:34

_Friemel schreef:
Leverage schreef:

Hoe bedoel je dat precies? Dat je ze wil nemen of omdat je bang bent dat je ze aanhouden? Ik slik zware medicijnen en vlieg daar gewoon mee.

Edit: je bedoelt je schengenverklaring, 2 weken moet te doen zijn :j CAK werkt trouwens wel gewoon digitaal hoor..

Aanhouden, ik heb nog nooit gevlogen dus heb echt geen idee hoe het allemaal werkt. Een schengenverklaring heb ik, maar dat is niet de goede waarschijnlijk.. -O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:41

Mijn medicijnen zaten in m'n koffer ik had een verklaring maar zowel heen als terug niet nodig gehad.
Je medicijnen zou ik sowieso niet in je handbagage doen, bel maandag maar even met het CAK maar volgens mij is bij bepaalde medicijnen een simpele medische verklaring ook voldoende. Vallen je medicijnen onder de opiumwet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:54

Schengenverklaring is vaak wel nodig, maar in de vakantieperiode is 2 weken genoeg om die te regelen bij het CAK. Als je aangeeft dat je op vakantie gaat hebben ze hem vaak een stuk sneller weer bij jou op de mat.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 21:36

Ik zou medicijnen juist wel meenemen in je handbagage, je koffer zal maar kwijtraken en dan zit je zonder medicatie..

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:41

En wat denk je van de temperatuur ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:41

Suus, wederom weer prachtig!

Leverage ik weet helaas niets daarover dus kan je niet helpen..

De zwarte lip moet ik eigenlijk nog proberen. UD heeft een zwarte lipstick, misschien eens voor de grap opdoen.

Overigens, heb de foto's van de shoot. Ik ben geen model dusseh no comment, en mijn make up was gedaan door een MUA daar. :) Op twee zie je de make up dan weer niet, maar dit zijn drie foto's waar ik wel heel blij mee was. :) (zelf kan ik me wel irriteren aan hoe de lipstick is aangebracht, dat je nog dat roze ziet, maargoed :'))

Afbeelding

Andere twee showen niet echt make up dus even in de spoiler gegooid

Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:52

Wat mooi!!! <3 Moest echt even twee keer kijken! Op zo'n afstand foto ziet iemand er toch anders uit dan op een selfie. Maar erg gaaf en ik geloof dat ik die lipstick ook wel heel erg leuk vind! Welke is het?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 07:49

_Friemel schreef:
Mijn medicijnen zaten in m'n koffer ik had een verklaring maar zowel heen als terug niet nodig gehad.
Je medicijnen zou ik sowieso niet in je handbagage doen, bel maandag maar even met het CAK maar volgens mij is bij bepaalde medicijnen een simpele medische verklaring ook voldoende. Vallen je medicijnen onder de opiumwet?

Ik vlieg alleen met handbagage, dus koffer gaat 'm niet worden :P Sowieso moet ik ze bij de hand hebben just in case.

Emmaa_ schreef:
Schengenverklaring is vaak wel nodig, maar in de vakantieperiode is 2 weken genoeg om die te regelen bij het CAK. Als je aangeeft dat je op vakantie gaat hebben ze hem vaak een stuk sneller weer bij jou op de mat.

Schengenverklaring is in orde, was binnen een paar dagen geregeld gelukkig :) Nu hopen dat ze het accepteren. Oh well, kan er nu niks meer aan doen.

Bedankt voor alle reacties, geeft toch weer wat rust :)