[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 04:55

UhNee schreef:
Iemand hier een tattoo op de achterkant van je bovenarm, het stukje net boven je elleboog zegmaar? Vind de plek heel mooi, maar ben bang dat ik er zelf niet zo goed naar kan kijken :+

Ja daar heb ik 1 laten zetten in Januari

Afbeelding

Deed echt ontiegelijk veel pijn, en ik vind het inderdaad wel erg jammer dat ik hem bijna nooit zie, zeker aangezien ik erg gewend ben aan de tattoo op mijn onderarm en die dus praktisch altijd zie.

Verder geen spijt van hoor! Ben er nog steeds heel blij mee, maar ik vergeet hem zo nu en dan haha.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 09:52

Ik kom even binnen vallen, gisteren langs de tattoo shop gegaan en mijn wensen verteld. 20 december mag ik voor de eerste keer zitten voor mijn tattoo, ik tel de dagen af!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 10:50

Afbeelding

De vlinder zit op de achterkant van mijn arm boven mijn elleboog :)

En ja het is een gekke foto, zit op de grond en je ziet ook mijn been haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 12:46

Danique schreef:
Wat voor 'last' hebben jullie gehad na het zetten? Ik zag hier al ontstekingen etc. voorbij komen maar die van mij is eigenlijk heel stilletjes geheeld, hij was 3 dagen 'gevoelig' zoals een lichte schaafwond zou zijn, er kwamen wat stukjes inkt vanaf maar eigenlijk is hij hartstikke lief. Mijn lichaam tolereert de ink zonder problemen en ik heb ook geen jeuk gehad, maar ben wel erg benieuwd wat ik nu eigenlijk 'gemist' heb...

Niks eigenlijk. Na die op mijn schouder heb ik een rondleiding door Reykjavik gehad van een paar uur om vervolgens een half uur met backpack de bushalte te zoeken. Dat was overigens niet heel prettig :') Op mijn voet was mega opgezet maar geen koorts oid. Dag erna gewoon gewerkt (destijds in een winkel)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 16:51

Ik word bij grotere tattoos ook wel koortsig, beetje grieperig gevoel. Bij mijn laatste (op mijn onderbeen, behoorlijk groot) heb ik die nacht erg slecht geslapen, beetje misselijk, had het gevoel dat ik koorts had en wat rillerig. Na 24u was het wel over.

Chans

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 16:54

Ik voel me na een grote tattoo meestal ook een beetje grieperig en het ligt een beetje aan de plek maar een aantal dagen is de plek ook beurs (en zelfs een keer wat blauw)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:04

Ik kom me ook graag melden!
Wil al een tijdje deze tatoeage nemen, alleen iets kleiner:

Afbeelding

Alleen nog de stap nemen om eens langs een shop te gaan. Ben zo bang dat het veel pijn doet..

Heeft iemand een idee wat voor prijs ik kan verwachten voor zoiets tatoeage?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:05

Chans schreef:
Ik voel me na een grote tattoo meestal ook een beetje grieperig en het ligt een beetje aan de plek maar een aantal dagen is de plek ook beurs (en zelfs een keer wat blauw)

Ja, dat had ik ook. Vooral aan de binnenkant van m'n bovenarm heb ik na de eerste sessie echt pijn gehad. Kon het amper aanraken zo beurs was het..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:08

xxxmh schreef:

[ [url=m/LoQVaI.png]Afbeelding[/url] ]

Alleen nog de stap nemen om eens langs een shop te gaan. Ben zo bang dat het veel pijn doet..

Het gaat sowieso pijn doen. Hoeveel pijn het doet ligt totaal aan je pijngrens en je mentale voorbereiding (hoe zweverig dat ook klinkt)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:10

Courses schreef:
xxxmh schreef:

Het gaat sowieso pijn doen. Hoeveel pijn het doet ligt totaal aan je pijngrens en je mentale voorbereiding (hoe zweverig dat ook klinkt)

Hoe moet ik dat zien mentale voorbereiding?

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:11

Emmaa_ schreef:
Chans schreef:

Ja, dat had ik ook. Vooral aan de binnenkant van m'n bovenarm heb ik na de eerste sessie echt pijn gehad. Kon het amper aanraken zo beurs was het..

Dat was bij mij ook precies de plek :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:14

xxxmh schreef:
Courses schreef:

Hoe moet ik dat zien mentale voorbereiding?

Als jij denkt 'het gaat helemaal geen pijn doen' dan zal het waarschijnlijk even doorbijten zijn. Ik ben voor mijn sternum piece (een van de pijnlijkere plekken) gewoon van te voren erin gegaan met 'het gaat f*cking veel pijn doen, dit word afzien' en het viel toen 100% mee omdat ik me in had gesteld op vele malen erger. Gewoon accepteren dat je het wel gaat voelen.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:39

Ik kom me hier ook melden.
Heb er 2, toevallig ook 2 dagen achter elkaar laten zetten. Eentje op mijn voet. De ander op mijn schouderblad.
Afbeelding
Van deze zo wel een foto.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:53

Citaat:
Als jij denkt 'het gaat helemaal geen pijn doen' dan zal het waarschijnlijk even doorbijten zijn. Ik ben voor mijn sternum piece (een van de pijnlijkere plekken) gewoon van te voren erin gegaan met 'het gaat f*cking veel pijn doen, dit word afzien' en het viel toen 100% mee omdat ik me in had gesteld op vele malen erger. Gewoon accepteren dat je het wel gaat voelen.

Dankje!
Ik wil hem op mijn schouderblad, weet niet of dat een 'pijnlijke' plek zeg maar is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:09

xxxmh schreef:
Citaat:

Dankje!
Ik wil hem op mijn schouderblad, weet niet of dat een 'pijnlijke' plek zeg maar is?

Is per persoon afhankelijk. Als de pijn een ding is waardoor je twijfelt zou ik toch nog even nagaan hoe graag je een tatoeage wil.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:11

Mooie spreuk shelly!

Ik heb op allebei mijn schouderbladen een tattoo en ik ben echt een watje met pijn. De lange lijnen was even op de tanden bijten, maar verder vond ik het goed te doen. Ik denk wel dat je die tattoo niet teveel moet verkleinen. Denk niet dat dat mooi blijft.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:19

Supervixen schreef:
Mooie spreuk shelly!

Ik heb op allebei mijn schouderbladen een tattoo en ik ben echt een watje met pijn. De lange lijnen was even op de tanden bijten, maar verder vond ik het goed te doen. Ik denk wel dat je die tattoo niet teveel moet verkleinen. Denk niet dat dat mooi blijft.

Ik wil zeg maar niet dat het vogeltje in mijn nek komt, ik wil dat je hem niet ziet ivm met toekomstig werk met kinderen. Ik denk dat hij iets minder ruim uit elkaar moet zeg maar.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:27

Ik ben ook een mietje qua pijn. Bij mij deden bepaalde plekken van de tattoo net iets zeerder. De dagen erna bleef ik dat ook voelen. Maar ober het algemeen viel het mee. Gewoon even doorbijten.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:40

xxxmh schreef:
Supervixen schreef:
Mooie spreuk shelly!

Ik wil zeg maar niet dat het vogeltje in mijn nek komt, ik wil dat je hem niet ziet ivm met toekomstig werk met kinderen. Ik denk dat hij iets minder ruim uit elkaar moet zeg maar.

Ik werk ook met kinderen, ben al jaren leerkracht. Hier wordt totaal niet moeilijk gedaan over een tattoo in het zicht. Veel ouders van onze school zitten zelf ook behoorlijk onder.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:13

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:55

Supervixen. Ik wil ook basisschool docent worden en wil een tattoo op mn arm nemen met best veel kleur en opa en oma er op dus ook voor kinderen vest opvallend. Maar jij hebt er dus nooit problemen mee gehad? Dat is 1 van mijn mijn twijfel punten namelijk.

Daarnaast twijfel ik gewoon überhaupt heel erg over de tattoo en zeker over de plek, mn binnenkant onderarm. Ben bang dat omdat er oma en opa in komt te staan hij me later gaat vervelen zegmaar.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met Dew Flaviu? is nieuw bij On Edge en was benieuwd wat jullie van zn werk vinden.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:56

xxxmh schreef:

Ik laat deze ook zetten maar dan nog met een tekst erbij. Ik ben tussen de 200 en 300 euro kwijt.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:36

maylotje schreef:
Supervixen. Ik wil ook basisschool docent worden en wil een tattoo op mn arm nemen met best veel kleur en opa en oma er op dus ook voor kinderen vest opvallend. Maar jij hebt er dus nooit problemen mee gehad? Dat is 1 van mijn mijn twijfel punten namelijk.

Daarnaast twijfel ik gewoon überhaupt heel erg over de tattoo en zeker over de plek, mn binnenkant onderarm. Ben bang dat omdat er oma en opa in komt te staan hij me later gaat vervelen zegmaar.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met Dew Flaviu? is nieuw bij On Edge en was benieuwd wat jullie van zn werk vinden.

Nooit problemen, ik heb dan wel een kleine aan de binnenkant van mijn onderarm (hoewel ik ook nog wel wat op mijn andere arm wil). Stagiaires die wij hebben gehad, daarvan hadden sommigen ook behoorlijk grote tattoos in het zicht. Ook op de onderarmen. Is voor ons geen probleem, zolang het niet iets aanstootgevends is. Er was wel een keer een stagiaire met meerdere piercings in het gezicht,toen hebben we wel gevraagd of ze er een paar uit wilde doen tijdens stage.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:53

Wow, mooie plaatjes komen er weer voorbij zeg!

Ik heb in Augustus in Australië een souvenir tattoo laten zeten. Op de binnenkant van mijn onderarm
Afbeelding

En vorige week deze op mijn kuit laten zetten. Ik ga altijd naar Shot of ink in Sint willebrord.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:54

_O- Geweldig die tweede. Ik zie Australie altijd als catdog...

Afbeelding