Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilary schreef:Poehpoeh wat komen er weer lekkere foto’s voorbijidd Oud-Hollandse plaatjes, die schaatsplaatjes
Mandyy, kon je nog ergens parkeren daar? Ik reed gisteren eind van de middag langs de parkeerplaats bij De Veldschuur (Leersum), daar was de parkeerplaats overvol en werd er enthousiast in de berm geparkeerd (ondanks de tekstkarren met “NIET in de BERMEN parkeren”). Ben benieuwd of de boa’s daar nog aan de slag zijn geweest.
pien_2010 schreef:Ja, zó leuk! Iedereen is ook gewoon vrolijk en geniet met volle teugen op het ijs. Nederlanders en schaatsen op natuurijs is echt een fenomeen dat je alleen begrijpt als je het meemaakt. Net als dat bij één graden vorst de Friezen al een beetje heen en weer beginnen te wiebelen met de vraag of het harder gaat vriezen en of de vorst aanhoudt, want Elfstedentocht.Silby van veel foto's en filmpjes zowel hier op Bokt als die ik privé van (klein) kinderen heb gehad word ik echt heel gelukkig. Nederland is toch ook een prachtig land met hele leuke mensen die als kinderen zoveel pret hebben en genieten van de ijspret.Heerlijk. Jouw foto's ook zijn heel leuk om naar te kijken.
silby schreef:Haha, same! M'n rug gaat eigenlijk wel, knieën doen nog wel pijn, maar m'n bovenarmen en schouders voelen alsof ik op een renpaard gestaan heb ipv op schaatsen.Ik heb zelf geen kinderen maar vind het prachtig om suregaat tante te zijn![]()
Oei wel voorzichtig Mkango!
Ik heb last van mijn bovenarmenVraag me niet hoe maar blijkbaar gebuikt je die ook met schaatsen haha, verder nergens last van l eigenlijk.