Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kijk maar naar de kilo prijs.
Kan ook gewoon voor een heel groot deel vocht zijn, zal iig nooit allemaal vet zijn. Snap dat 't poedersuiker is want ik vind het ook niet leuk als er opeens 1,5kg bij lijkt te zijn gekomen maar het kan vanalles zijn (:
, 2 knappertjes bescuit, 100 ml chocomelk 
Had een slechte nacht gehad (vriend is ziek dus die was veel aan het hoesten) dus was erg moe, maar toch maar naar de sportschool gegaan en voel me nu een stuk energieker.

Emmaa_ schreef:Hoe lang ben je als ik vragen mag?
) en weer gaan eten zoals ik voorheen altijd deed. Verder vervang ik mijn sapjes door alleen water en thee drinken en beweeg ik weer meer
resultaat is dat ik nu alweer 56 weeg, ik zet door! Nog 3 kilo om weer op mijn 'fijne' gewicht te komen!
Vanmiddag pas om 4 uur mn eerste maaltijd (had niet ontbeten voor mn werk en heb in 1 stuk zonder pauze mn shift gedaan dus no food
) en toen kwam ik thuis en heb ik echt als een malle zitten schranzen, en nu heb ik buikpijn 
Morgen weer een dag zullen we maar denken
Als ik een schransdag heb dan zit ik echt wel op zn minst twee keer zo hoog
Kan echt vreten als een bootwerker. Ben nu voor het eerst in een half jaar ofzo ongesteld, dus ben nou helemaal uitgestald op de bank met allerlei vreetwaar om mezelf maar even te geven wat ik wil. Straks tortellini met mokervette kaassaus maken, alles behalve gezond maar heb er zo veel zin in
Tegenwoordig kan ik -gelukkig- niet zo achterlijk veel meer eten (well, over een hele dag heen zou ik nogsteeds heel veel kunnen eten en vandaag scheelt het gewoon echt dat ik over 4 mn eerste maal had) en ook niet meer zoveel behoefte aan
Al heb ik wel heel erg dat als ik ergens heel erg veel zin in heb dat ik het gewoon moet eten anders blijf ik er aan denken. Maar dan eet ik het dus ook gewoon en zie ik het normaal gesproken qua macro's gewoon in de rest van mn dag te passen 
Jaa ik snap waarom dat ik zoveel aangekomen ben ahhaha.
pff cravings hier, bedankt he
Je mag het overige van mijn pak wel hebben