Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 20:27

Balen meiden! Maar laat je niet leiden door de nummers op de weegschaal.
Ik weeg eigenlijk niet heel vaak. De ene week meerdere keren, de andere week helemaal niet. Ik wil eigenlijk maar 1 keer in de maand wegen, dat is meer dan genoeg.

Ik ben lekker actief geweest vandaag en nog aardig gezond gegeten, dus ik heb een goede dag

O 30gr coco pops, 100ml melk
T koffie met melk en zoetje, mini glace
T limonade bij het sporten
L 2 speltbroodjes, kaas
T koffie met melk en zoetje
T capri sonne
A salade met tartaartjes
T koffie met melk en zoetje

B 1 1/2u krachttraining in de sportschool, de wei uitgemest (2 hectare, 6 paarden), 1u gedressuurd met paardlief

Ik kwam uit de sportschool na een rondje voor het eerst verzwaard en me spieren trilde helemaal haha heerlijk gevoel

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 20:28

De totale inhoud van dat pak is 132gr ja :)) Kijk maar naar de kilo prijs.
Ik zou die koekjes niet kopen omdat ik de macro's niet heel verbluffend vind en dan eet ik liever wat anders :))

En niet zo inzitten over 1,5kg hoor Simoonzel! :(:) Kan ook gewoon voor een heel groot deel vocht zijn, zal iig nooit allemaal vet zijn. Snap dat 't poedersuiker is want ik vind het ook niet leuk als er opeens 1,5kg bij lijkt te zijn gekomen maar het kan vanalles zijn (:

Mijn lijstje van vandaag;
O: / no time
L: 2 sportpancakes (50gr) en een meergranen wrap met 50gr kalkoenborstfilet en philadelphia bieslook
A: Nasi met lepel satesaus en handje cassave kroepoek
T: 50gr lays sensation chips... :roll:
T: whey shake
B: gewerkt van 7 - 17 ( AH, veel lopen) en net nog lesje insanity (maar was de Cardio recovery dus niet erg intensief)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 09:19

Hoi guys! Morgen weer terug in Nederland, maandag op de enge weegschaal gaan staan haha...

Ik kwam overigens dit tegen. Wellicht interessant voor hier? http://www.volkskrant.nl/wetenschap/hee ... be664275f5

"Het drinken van groene sappen of een dagje vasten is heus niet slecht voor het lichaam, maar 'schoon' word je er niet van. Dat je van het schoonspoelen van de darmen zou opknappen, is sowieso een flinke misvatting, zegt Mathus-Vliegen. 'Denk maar aan patiënten die voor een darmonderzoek kraakheldere darmen moeten hebben en zich daarop moeten voorbereiden met heldere dranken en laxeermiddelen. Die zijn artsen in het geheel niet dankbaar en vinden de voorbereiding vaak erger dan het onderzoek zelf.' "

Ik spreek uit eigen ervaring, dat laatste is helemaal waar.. Je voelt je eigenlijk 2 dagen gewoon slecht. Mag het volgende week weer doen.. Joepie de poepie -O-

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 09:46

Ik ben zelfs afgevallen afgelopen week terwijl ik ponykampleiding was! Had verwacht dat ik wat aan zou komen omdat ik daar toch wel wat meer snoep maar niet dus! :D
Nu 74.3 kg, nu dus al 0.7 onder het gewicht waar ik heen wilde en een getal wat ik al in geen eeuwen heb gezien! Die 70kg komt nu toch best wel al dichtbij!

Edit: oh na nr 2 op de wc er nog eens opgestaan en toen zelfs 74.0 :D

mariekeoo

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 14:27

Na aanleiding van _Linn_ me hier ook maar komen melden.

Marieke, 19 jaar, al een tijdje met me gewicht aan het struggelen maar nog niet de zin gevonden om er wat aan te doen. Ik woog voor ponskamp 86,9 kilo ( veeeeeeel te zwaar). Nu na ponykamp 85.5. Daardoor besloten om verder te gaan in de afvalrace.

Ik hoop dat ik hier mee mag praten en kletsen :D

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 14:47

Hoi knappe afvallers!

In Oss word er elke zondagmorgen een bootcamp gegeven voor maar 5,- per les.
De eerste keer is geheeeel vrijblijvend en geheel gratis.

Als jullie zin hebben om een keertje mee te doen mogen jullie me altijd pb'en!! :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 15:07

De totale inhoud van de doos koekjes is inderdaad 132 gram!

Gister beetje een iets minder dagje, moet kunnen af en toe!

O: 3 crackers met rosbief, 100 ml chocomelk light
L: 3 crackers met rosbief, 3 crackers met kipfilet, 100 ml chocomelk light
T: pakje cereal quinoa koekjes (101 cal)
T: 1 knappertje bescuit
A: 135 gram kogelbiefstuk, 1 meergranen bol met rosbief
T: beetje fruitsalade
T: droog speltbolletje, 3 lu crackertjes met nutella en hagelslag :'), 2 knappertjes bescuit, 100 ml chocomelk

B: 3 uur zittend/staand kassawerkzaamheden :)

Met dit zit ik op ongeveer 1800 cal

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 15:18

Welkom Marieke en veel succes! Hoeveel wil je kwijt?

Leuk aanbod Monnie_ voor mij helaas een beetje ver!

Zo ik ben net terug van de sportschool. :) Had een slechte nacht gehad (vriend is ziek dus die was veel aan het hoesten) dus was erg moe, maar toch maar naar de sportschool gegaan en voel me nu een stuk energieker. :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 15:30

ik wil 75 kilo worden :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 16:07

Hier al paar dagen wat minder... Nu juist weinig eetlust door stress. Gisteren crematie gehad enzo.

Vandaag

O: verse ciabatta met kruidenkaas, advocado, sla, en zalm
T:/
L:/
A: gaan we iets surninaams halen.

Gisteren

O: 2 worstenbroodjes
L: broodje uit oven met zalm etc.
A: thais uit eten.. Veel groenten en rijst op.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 16:21

Hoi Marieke! Heel veel succes! :D

Ik heb nog nooit een lijstje gemaakt, misschien leuk om een keer te doen. Dus bij deze:

O: Niks, was nog in dromenland
T: Idem
L: 2 volkoren knäckebrödjes met bosvruchtenjam en halvarine, mandarijn en een glas sinaasappelsap
T: Gebakken champignons met sojasaus en sesamzaadjes
A: Broodje vegaburger

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 16:43

.
Laatst bijgewerkt door Aight op 03-02-22 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 16:51

Hoe lang ben je als ik vragen mag? :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:03

Emmaa_ schreef:
Hoe lang ben je als ik vragen mag? :)

1.65 meter. Dus kwa BMI schaal zit ik nog redelijk (wel aan de bovenkant), maar het is wel gewoon vet wat er zit, weinig spiermassa. Nu wil ik na de vakantie gaan kickboksen om die massa omhoog te brengen (helaas zit het er nu nog niet in vanwege te onregelmatig rooster).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:04

Ah oke, dan is het inderdaad een net gewicht. Ben altijd in dit soort topics een beetje huiverig voor meiden van 1.80 die zichzelf overgewicht vinden hebben etc.

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb gewoon veel vetmassa en weinig spiermassa, en daar moet iets aan veranderen :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:14

Supergoed al die afvallers hier!
Vorige zomer woog ik 48, wat erg weinig was. Toen ik mijn vriend leerde kennen ging het zoveel beter met me dat ik bleef hangen op 53, wat voor mij heel prettig aanvoelt. Nu ik de zomervakanties voorbij zijn en ik 2 weken geleden op de weegschaal ging staan schrok ik me rot: 57.5 :wow:
Ik ben dus gestopt met feesten, lees: pizza en wijn savonds en lekkere snoepjes (yoghurtrozijntjes zijn niet zo onschuldig als je een pak leeg eet :o ) en weer gaan eten zoals ik voorheen altijd deed. Verder vervang ik mijn sapjes door alleen water en thee drinken en beweeg ik weer meer :) resultaat is dat ik nu alweer 56 weeg, ik zet door! Nog 3 kilo om weer op mijn 'fijne' gewicht te komen! :)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:27

Hoi! Max! Veel succes! Hoop dat je hier veel tips kunt meepikken!

Hoe groot ben jy ook alweer eight? Lijkt zo weinig gewicht haha.

Ik heb net roti op met lamsvlees en boontjes zaten erbij geloof ik en wat sambal pffff ik zit vol haha.

Wat eten jullie vanavond?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:17

Ik was hier heel productief begonnen maar door de vakantie is het er enorm bij in geschoten!
Morgen begint het normale leven weer en ik wil mijn levensstijl van de vakantie vol blijven houden.
In de vakantie heb ik erg veel fruit gegeten, dit werkt voor mij erg goed. Als ik aan het werk ben grijp ik nogal snel naar een sultana of een liga. Ik merk nu pas hoeveel suiker hier in zit. Ik heb minder last van suiker schommeling, erg fijn!
Het heeft er ook voor gezorgd dat ik al voorbij mij eerst gewichtsdoel ben! Ik wil er het liefst nog 3kg af en hoop om zo een stok achter de deur te hebben om mijn gezonde levensstijl vast te houden :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:22

Pff slechte dag :') Vanmiddag pas om 4 uur mn eerste maaltijd (had niet ontbeten voor mn werk en heb in 1 stuk zonder pauze mn shift gedaan dus no food :') ) en toen kwam ik thuis en heb ik echt als een malle zitten schranzen, en nu heb ik buikpijn :')

Lijstje van vandaag is dus ook super pretty
O:/
L:/
T: croissant met een plak ham en een plak kaas, gevulde koek en 2 witte oreo koekjes en een meegranenwrap met kalkoenborstfilet en philadelphia
A: bruin bolletje, rundhamburger, half plakje kaas en tomaat
T: mini magnum black
B: Werken van 8-16 (AH deli&brood afdeling)

.. ja 'nuff said :') Morgen weer een dag zullen we maar denken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:23

Hij is qua macro's niet heel netjes maar ik vind het qua kcal allemaal nog reuze meevallen hoor! Denk zeker niet dat er een man overboord is :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:25

1700 kcal idd, dus dat gaat idd nog. Maar die macro's, aiiii. :+ 47% is vet :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:28

1700 is nog netjes :)) Als ik een schransdag heb dan zit ik echt wel op zn minst twee keer zo hoog :o Kan echt vreten als een bootwerker. Ben nu voor het eerst in een half jaar ofzo ongesteld, dus ben nou helemaal uitgestald op de bank met allerlei vreetwaar om mezelf maar even te geven wat ik wil. Straks tortellini met mokervette kaassaus maken, alles behalve gezond maar heb er zo veel zin in :x

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:35

Hahaha dat had ik een half jaar terug ook makkelijk gekund hoor, deed ik ook heel vaak toen :o :o Tegenwoordig kan ik -gelukkig- niet zo achterlijk veel meer eten (well, over een hele dag heen zou ik nogsteeds heel veel kunnen eten en vandaag scheelt het gewoon echt dat ik over 4 mn eerste maal had) en ook niet meer zoveel behoefte aan :)) Al heb ik wel heel erg dat als ik ergens heel erg veel zin in heb dat ik het gewoon moet eten anders blijf ik er aan denken. Maar dan eet ik het dus ook gewoon en zie ik het normaal gesproken qua macro's gewoon in de rest van mn dag te passen :))

Heb nu ook zo'n pak van die witte oreo's staan, maar die eerst gewoon in 1x op en gewoon als extratje.. per 1 zo'n zakje is het 228 kcal en in zo'n doos zitten 6 zakjes _O- Jaa ik snap waarom dat ik zoveel aangekomen ben ahhaha.

En omnom lekker tortellini! Ik ga even kijken of ik nog energie bij elkaar kan rapen om nog insanity te doen en voor de rest van de avond ga ik op mn allercharmants in bed liggen met mn laptop op mn buik en netflix aan :')

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:37

Die oreo's met witte chocola zijn zo lekker :9 pff cravings hier, bedankt he :D

Geniet ervan Emma!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:39

Hahaha sorry :o Je mag het overige van mijn pak wel hebben _O-