En ja steeds hetzelfde leven gaat verveken en ik wordt gek van jillian, tijdens die punches beeld ik me ook altijd in dat ik haar stomp
maargoed als het helpt, haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stel mij nu zo'n bende hele gezonde bokkers voor, dat is hier dus niet echt het geval
Wil het allemaal weer wat strakker krijgen maar hier gewoon geen tijd voor fitness ofzo, vind ik te duur ook.
) 
gisteren de eerste keer gedaan en trappen lopen is vandaag een uitdaging 

Er komt geen enkele oefening twee keer voor, dus elk level heeft een nieuwe warming up & workout, en je doet t maar 5 a 6 dagen per week.
En voor de shred was het bijna rampzalig met mij gesteld: ik kon geen fruit en amper groenten verdragen door stressgerelateerde maagproblemen, en at veel zoetigheid; eens in de namiddag als ik geen les had viel ik gewoon in slaap waar ik zat, ik was heel erg bezorgd dat er iets grondigs mis wat met mij. Vervolgens zoveel mogelijk ongezonds van het menu geschrapt, meer gaan eten en elke dag sport, en ik voel me kiplekker
Komaan Tammy, het is echt balen van je enkel, maar een beetje shredden is veel beter dan helemaal niet shredden. Je kan het meid!
Ik heb gisteren 25min op mijn paard gereden na een maand en voel dat dus ook vandaag, mijn lijf gaat niet weten wat het haar overkomt

), en wil er dus echt iets gaan aan doen, ben er nog niet helemaal over uit of ik gewoon op mijn eten ga letten, of een maandje richting proteinedieet ga gaan, maar dat valt wel te combineren toch? Proteinedieet is ook erg gericht op vetafbraak en spierbehoud dus... Of slecht idee?

oprapen dus haha! Ariebombarie schreef:5kg aankomen op 1 maand, dan heb je wel je best gedaan Stral
ik dieet niet, maar eet gewoon gezond.
Amaryllis schreef:Unless you puke faint or die..oprapen dus haha!

nu nog even wat losse bicep curls doen omdat mijn armpjes net twijgjes zijn, en vanavond nog even een paar double crunches omdat ik daar veel moeite mee heb en die zo lekker branden