Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:53

Flesjes water om te beginnen is prima, je moet wel behoorlijk wat springen idd. Een springtouw heb je niet nodig.

En ja steeds hetzelfde leven gaat verveken en ik wordt gek van jillian, tijdens die punches beeld ik me ook altijd in dat ik haar stomp :o maargoed als het helpt, haha

Monster_tos

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:55

Ik sta gewoon voor de tv, kijk alleen even waar we zijn, maar luister of kijk verder helemaal niet naar Jillian. Sta meestal voor sex and the city. Dan verveeld het niet:)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:01

Jaime_ schreef:
tijdens die punches beeld ik me ook altijd in dat ik haar stomp :o maargoed als het helpt, haha

HAHA! :')

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:04

Aah ik ben wel serieverslaafd, dus ipv in mijn zetel te liggen kan ik er dan gewoon voor staan en iets doén met andere woorden :D

Ben wel benieuwd, jullie klinken allemaal heel enthousiast :D Stel mij nu zo'n bende hele gezonde bokkers voor, dat is hier dus niet echt het geval :+ Wil het allemaal weer wat strakker krijgen maar hier gewoon geen tijd voor fitness ofzo, vind ik te duur ook.

Veel springen ja? Misschien moet ik dat dan op mijn bovenste verdieping doen ofzo, duplex is niet zo geluiddicht en onderburen klagen al als ik een bijzettafeltje verschuif :')

Maar jullie zitten allemaal al zoveel verder zeker, of zitten er hier nog een paar 'beginners', leuk om elkaar te stimuleren wel (ja ik heb sociale controle nodig voor zo'n dingen ;) )

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:10

Ik moet mezelf even van de bank schoppen en gaan shredden, anders komt het er niet van. Baal zo ontzettend van mn overbelaste enkel, wil er graag vol tegenaan maar dat gaat gewoon niet.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:15

Stral ik ben ook beginner :)) gisteren de eerste keer gedaan en trappen lopen is vandaag een uitdaging :')

maarrrrrrr heb wel zin om zometeen weer te springen, crunchen en stoten uitdelen :))

Jaime, das wel een goeie ja, haar punchen _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:16

Lorette wat een reacties, maar je fotos doen het niet meer haha

Welkom stral.

Ik stuur zometeen nog even level 2 naar een paar die het vroege.
Zal het ook gewoon hier neerzetten, snap niet waarom ik dat steeds via pb doe :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:18

@Jaime: er zit gelukkig heel wat meer variatie in Ripped, maar het is ook wel veel zwaarder vind ik. Maar saai is het tot nu toe absoluut niet :) Er komt geen enkele oefening twee keer voor, dus elk level heeft een nieuwe warming up & workout, en je doet t maar 5 a 6 dagen per week.

@Stral: er komen volgens mij elke dag nieuwe mensen bij :) En voor de shred was het bijna rampzalig met mij gesteld: ik kon geen fruit en amper groenten verdragen door stressgerelateerde maagproblemen, en at veel zoetigheid; eens in de namiddag als ik geen les had viel ik gewoon in slaap waar ik zat, ik was heel erg bezorgd dat er iets grondigs mis wat met mij. Vervolgens zoveel mogelijk ongezonds van het menu geschrapt, meer gaan eten en elke dag sport, en ik voel me kiplekker *\o/*

Vergeet trouwens ook niet dat je de shred in principe hoort te doen op basis van een gezond voedingspatroon, dus geen snoepjes en koekjes en noem maar op, en zo weinig mogelijk vet (dat wil je namelijk kwijt). Enkel dan heb je zulke resultaten, maar het is ook zonde om hard te shredden en dan al het resultaat weg te snoepen natuurlijk. En dit topic is natuurlijk SUPERMOTIVEREND *\o/*

~~}> Komaan Tammy, het is echt balen van je enkel, maar een beetje shredden is veel beter dan helemaal niet shredden. Je kan het meid!

@ Arie: zwaar he die eerste dagen, met die spierpijn :+

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:21

Serieus? Oh help :') Ik heb gisteren 25min op mijn paard gereden na een maand en voel dat dus ook vandaag, mijn lijf gaat niet weten wat het haar overkomt :D

Jullie geven een mens wel zin om eraan te beginnen!

Toch van hieruit, op mijn werk, op mijn bureaustoel :o

Bhriseis: ik heb me de laatste tijd een beetje laten gaan (een maand niet paardrijden in combinatie met een maand emofood = hupsakee 5 kilo bij :o ), en wil er dus echt iets gaan aan doen, ben er nog niet helemaal over uit of ik gewoon op mijn eten ga letten, of een maandje richting proteinedieet ga gaan, maar dat valt wel te combineren toch? Proteinedieet is ook erg gericht op vetafbraak en spierbehoud dus... Of slecht idee?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:35

Over allerlei dieten weet ik eigenlijk niets... Er zijn er in dit topic die er véél meer van weten (met vaak deskundig advies zelfs!). Ik eet nu veel fruit, groenten, ik denk 50 procent aan koolhydraten en een redelijke hoeveelheid eiwitten en een gezonde hoeveelheid vet. Je moet echt wel genoeg energie hebben om de workouts te doen, maar ik heb geen idee hoe een proteinedieet werkt, dus daar kan ik je niet mee helpen vrees ik :o

En de eerste drie dagen zijn de zwaarste, daar moet je even door

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:38

5kg aankomen op 1 maand, dan heb je wel je best gedaan Stral :')

ik dieet niet, maar eet gewoon gezond.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:40

Ik ben zelf geen voorstander van een proteine dieet, dat is wel heel erg persoonlijk, omdat ik me er ziek door ga voelen. Na at research weet ik nu dat je ook als je sport helemaal niet zoveel eiwitten nodig hebt. Voedingscentrum niveau is voldoende.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:43

oliebol ik liet wat vallen op de grond... weet je wat een uitdaging het was om het op te rapen _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:44

Ariebombarie schreef:
oliebol ik liet wat vallen op de grond... weet je wat een uitdaging het was om het op te rapen _O-

This is easyyyyyyyy for you :')

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:51

Unless you puke faint or die.. ;) oprapen dus haha!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:53

Picking things up, hardcore style _O-

Ik zie het al helemaal voor me: Arie die aan het kotsen is en half flauwvalt terwijl ze iets opraapt _O-

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:56

Ariebombarie schreef:
5kg aankomen op 1 maand, dan heb je wel je best gedaan Stral :')

ik dieet niet, maar eet gewoon gezond.

Dankje... 't is niet dat ik het leuk vind hoor!

Ik heb gewoon een kakmaand januari gehad, emo-eten en een maand niet kunnen paardrijden resulteert bij mij blijkbaar daarin, en 't is echt niet dat ik zo ongelofelijk gek gedaan heb hoor, een beetje wild gegaan in de chips, wekelijks frieten gegeten, eens een pizza, een paar feestjes met wat alcohol, maar evengoed normale gezonde dagen, maar goed. Zo werkt mijn lijf al mijn hele leven, ik moet het altijd wat in de gaten houden en 't is dus niet echt leuk te merken dat het er zo makkelijk aanvliegt terwijl ik echt niet gekker doe dan anderen met een gewoon figuur. 's avonds in de zetel ploffen na mijn werk ipv 2 paarden rijden maakt gewoon echt wel verschil jammer genoeg.

Ik heb 5 jaar geleden ook al even proteinedieet gedaan, toen ik ook paar maand niet mocht paardrijden en cortisonebehandeling kreeg, was ik ook zo hups opgeblazen, daarom dat ik eraan denk nu, ben het nog niet zeker. Maar ik was daar niet futloos van ofzo!

Jullie klinken eng :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:05

Amaryllis schreef:
Unless you puke faint or die.. ;) oprapen dus haha!

:')

Ik heb even snel door het topic gelezen en wat een goede resultaten allemaal!
Ben trots op jullie allemaal.

Voor de dames die van een uitdaging houden heb ik wel wat leuks.

-Neem pen en papier en schrijf de volgende oefeningen in deze volgorde op:
-Push ups
-Squats
-sit ups
-Burpees (dit is een burpee)

Geef jezelf een uitdaging om elke oefening zo vaak mogelijk achter elkaar te doen (zonder te rusten in 1 keer!)
Het cijfer moet tussen de 40 en 100 liggen (minimaal 20 voor de burpees). Schrijf dit geval op achter elke oefening.

Neem vervolgens een stopwatch (met je telefoon of internet etc) en leg vast hoelang je er over doet om de oefeningen het aantal keer te doen.
Schrijf dit op.

Nu ga je een maand lang verder met je kracht training programma - welk programma dat ook is.

Na 30 dagen pak je de stopwatch en het papiertje weer en je zult verbaasd zijn van de vooruit gang.
Je zult merken dat je ineens veel minder tijd nodig hebt om de oefeningen te doen of er veel meer kunt doen in dezelfde tijd.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:08

Leuk raponsje goed idee!

Ik haaat burpee's :')
Die zitten ook in 6weeksixpack

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:09

Burpees haten jou ook.

Volgens mij vind niemand burpees leuk, maar ze zijn wel goed voor je.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:10

Ik heb trouwens level 2 van de 6w6p.. Even een pb doet wonderen voor hen die m nog niet hebben :D Wetransfer is echt geweldig :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:11

haha Stral we zijn allemaal gehersenspoeld door Jillian en dr mooie quotes _O-

Ik heb dag 14 er op zitten, met wat aanpassingen ivm mn enkel. Zweet nog steeds genoeg, dus op zich werk ik wel hard genoeg denk ik :') nu nog even wat losse bicep curls doen omdat mijn armpjes net twijgjes zijn, en vanavond nog even een paar double crunches omdat ik daar veel moeite mee heb en die zo lekker branden ~~}>

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:12

Ja zo klinkt het inderdaad een beetje :D

En behoorlijk sadistisch ook allemaal :')

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:13

Stral schreef:
Ja zo klinkt het inderdaad een beetje :D

En behoorlijk sadistisch ook allemaal :')

~~}> }:) hell yeah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:20

Moderatoropmerking:
In overleg met mijn collega moderators op MW is besloten de Jillian Michaels topics te bundelen naar één topic, dit omdat het niet nodig is om over meerdere workouts van één en dezelfde persoon meerdere topics te openen. De titel van het originele topic (dit topic) zal aangepast worden en jullie kunnen hier ook over Ripped en andere workouts van Jillian Michaels praten.

Binnenkort wordt er op MW ook een topic geopend met daarin een overzicht van langlopende topics, waaronder dit topic. Met het openen van dat topic worden de langlopende topics naar de huiskamer verplaatst om op MW de ruimte te bieden aan nieuwe topics (zonder dat topics verdwijnen tussen de echte centrale topics en de langlopende topics). Uiteraard is dit topic dus nog steeds te vinden via het overzicht. Een voorbeeld hiervan is ook op STW te bekijken.