[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 20:08

Ik moet echt elke keer bijna huilen als ik die 'brief' tattoo zie zo mooi vind ik het :Y)

Tattoo met handtekening vind ik echt super mooi :j ik wilde/wil altijd een van mijn moeder, vader en broertje maar kan dat niet in een geheel zien.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 20:35

Wauw, die tattoo is zo mooi...
Ik denk dat ik zo'n handtekening gewoon in het zwart zou laten doen

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 20:57

Oooh Yasmine, tsjonge, die is mooi maar ook echt ontroerend!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:42

Tattoo met handtekening kan waanzinnig mooi zijn, maar bij de verkeerde artist ook een ramp worden. Maarja, dat is zo met elke tatt/artist. Vind het wel echt een mooi idee. Namen houd ik totaal niet van, handtekening vind ik veel subtieler en 'unieker'.
Moooooi yasmine!!
Ik wil graag 2 vlinders, voor mijn overleden oma en vader. Wij hebben allemaal iets met vlinders, dus vandaar.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:59

Maartje1990 schreef:
Batlow schreef:
Ik ben door iemand hier naar toe gestuurd, ik wil misschien een 1-letter tatoeage, met een grootte van 1,5 tot 2 cm... Wie weet wat zoiets kost?

human rights tattoo niks voor jou dan?

Ik heb wat informatie opgezocht hier over, maar ik word er niet helemaal wijs uit (veel engels, dat is niet mijn beste taal). Zou je kunnen vertellen wat het precies inhoudt?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:08

Hier een stukje erover :)

Citaat:
Mundial en Tilburg Cowboys trekken met een mobiele tattoo-stand van festival naar festival om The Universal Declaration of Human Rights letter voor letter op 6773 mensen wereldwijd te tatoeëren. Waarom? Je zou denken dat iedere man en vrouw ter wereld bekend is met zijn of haar 30 universele rechten. Het tegendeel is waar. Het is onmogelijk om deze rechten te respecteren en te beschermen als de mensheid zijn rechten niet kent!

Het doel is om de complete tekst van The Universal Declaration of Human Rights, bestaande uit 30 artikelen, 6773 letters, letter voor letter op 6773 individuen te tatoeëren. Deze 6773 individuen vertegenwoordigen wereldwijd het gehele verdrag. De 6773 ambassadeurs van de rechten van de mensen worden samengebracht op een website, http://www.humanrightstattoo.org, waar de naam, land en motivatie achter iedere letter zichtbaar wordt gemaakt. Human Right Tattoo creëert bewustzijn en onderstreept het belang van de universele rechten van de mens en dat is hard nodig!

Het idee komt van Sander van Bussel (Tilburg CowBoys) naar aanleiding van de moord op een collega kunstenaar en mensenrechtenactivist Steven ‘Nyash’ Nygah in Nairobi eerder dit jaar. Samen met Mundial wordt Human Rights Tattoo wereldwijd uitgerold.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:14

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:15

Ik denk dat ik hem gewoon simpel hou.. er zou later altijd nog wat bij gezet kunnen worden natuurlijk ;) Kleur ben ik nog niet over uit.. Ik denk zelf toch dat ik zwart het mooiste ga vinden als het dan toch simpel moet..
Ja het moet inderdaad wel goed gebeuren anders zit ik straks met z'n zwarte inktvlek op mijn pols.. :')
En wauw die tattoo van dat brief .. gatver ga er helemaal van zitten janken :'( (wat ben ik een drama queen :') )

Dus ik moet wel een artiest vinden die eigenlijk redelijk fijn en strak kan zetten.. dan betaal ik liever echt grof geld als dat ik z'n halfgebakken ei aan mijn lichaam laat stiften haha.
Ik ben benieuwd naar de reactie op mijn mail met de shop.. Dat zou in nov zijn op mijn verjaardag dus komt mooi uit met weer etc.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:19

Axel_Valerie schreef:
Ik heb iets heel gaafs gedaan!
Ik was dit hele weekend op ruigoord.
Ruigoord (voor de mensen die dit niet kennen) is een kunstenaarsdorp onder de rook van amsterdam.
Hier wonen dichters, schrijvers, hippies en allerlei andere vrije zielen. Het mooie is iedereen is ten alle tijden altijd welkom. In dit dorp vieren ze een jaarlijks feest genaamd "Landjuweel". Dit jaar was de 40ste editie. Je kunt stellen dat er de vrijheid mee gevierd word.
Ik kom vaker op ruigoord en deze plek is heel bijzonder. Je hoeft helemaal geen zwever te zijn om het hier fijn te vinden. Ik wilde al een tijd iets wat mij zou verbinden aan de plek waar ik mij altijd zo goed voel. Toen ik keihard zat te chillen in de prachtige magische theetuin bedacht ik mij dat ik het symbool van de kerk van ruigoord wilde laten tattooeren. Er werd alleen niet officieel getattooeerd dus ik moest wachten tot ik thuis een afspraak kon maken. In de avond liep ik rond over de Hippiemarkt waar ik ergens achter de markt een hele bijzondere vrouw zag zitten. Zij zat zichzelf te tattooeren. Ze was engels en liep al tegen de 70. Na wat babbelen wilde ze best het teken voor mij zetten de volgende ochtend. Ondanks dat ze twee grote stukken moest doen waar ze speciaal voor naar nederland was gekomen.
Heel bijzonder. Ik koos voor alleen lijnen aangezien ik dat het mooist vond staan bij deze sfeer. Alleen het symbool en geen toevoegingen. Ik ben er zelf heel erg blij mee. Met de tattoo zelf maar ook met deze fantastische sfeer tijdens het zetten en het bijzondere werkend.

Ik vind het uiteraard prima als iedereen een mening heeft. Dat doet voor mij niks af van hoe ik mij voel over mijn bijzondere plaatje. Dit is vanwege de superbijzondere manier van tot stand komen en het verhaal achter het teken.

[ Afbeelding ]

Dit vind ik echt heel mooi!!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:20

NatassJa schreef:
Hier een stukje erover :)

Citaat:
Mundial en Tilburg Cowboys trekken met een mobiele tattoo-stand van festival naar festival om The Universal Declaration of Human Rights letter voor letter op 6773 mensen wereldwijd te tatoeëren. Waarom? Je zou denken dat iedere man en vrouw ter wereld bekend is met zijn of haar 30 universele rechten. Het tegendeel is waar. Het is onmogelijk om deze rechten te respecteren en te beschermen als de mensheid zijn rechten niet kent!

Het doel is om de complete tekst van The Universal Declaration of Human Rights, bestaande uit 30 artikelen, 6773 letters, letter voor letter op 6773 individuen te tatoeëren. Deze 6773 individuen vertegenwoordigen wereldwijd het gehele verdrag. De 6773 ambassadeurs van de rechten van de mensen worden samengebracht op een website, http://www.humanrightstattoo.org, waar de naam, land en motivatie achter iedere letter zichtbaar wordt gemaakt. Human Right Tattoo creëert bewustzijn en onderstreept het belang van de universele rechten van de mens en dat is hard nodig!

Het idee komt van Sander van Bussel (Tilburg CowBoys) naar aanleiding van de moord op een collega kunstenaar en mensenrechtenactivist Steven ‘Nyash’ Nygah in Nairobi eerder dit jaar. Samen met Mundial wordt Human Rights Tattoo wereldwijd uitgerold.

Goed initiatief! Loopt dit nog steeds? Want de kalender stopt bij afgelopen juni...

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:32

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 23:37

Er komt weer een heleboel moois en bijzonders hier voorbij!

Even nog over dat filmpje van dat meisje met die vagina in der nek, ik moest er gelijk aan denken hoe dat er straks uit ziet als Ze een jaar of70 is dan heb je zo een hang velletje daar :')

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 01:44

Susyb schreef:
Nou ik ken de woorden niet... maar iedereen die gewoon helder denkt kan toch begrijpen wat McDonalds-cultuur en patatgeneratie inhoud.. en kan je dat niet bedenken ga er dan maar vanuit dat je erbij hoort ;) haha

Een plek waar je me nooit zal zien is in een snackbar of de macdonalds :') en ik werk ook hard voor mn geld dus zo'n persoon ben ik niet. maargoed, denk dat de toon van mn post verkeerd over is gekomen want bedoelde het als normale vraag en opmerking, dat ik vind dat HC vaak woorden gebruikt in zijn posts die ik moet googlen. Dat terwijl ik echt wel een goede woordenschat heb, begrijp me niet verkeerd. Maar no hard feelings dus, naar niemand hier :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:23

Human rights loopt nog steeds :j alleen hebben ze volgens mij nog geen nieuwe locatie. Althans dat zij Lieveli laatst. Maar over het algemeen is hun facebook pagina ook beter up to dat dan de website. Dus als je het echt zou willen volgen zou ik even hun facebook pagina liken.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:00

LisaaBloem schreef:
dat ik vind dat HC vaak woorden gebruikt in zijn posts die ik moet googlen. Dat terwijl ik echt wel een goede woordenschat heb, begrijp me niet verkeerd.

Bedankt voor het dubbele compliment; dat ik jou stimuleer om jouw hersens te gebruiken en jouw woordenschat uit te breiden.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:25

Axel_Valerie schreef:
Ik heb iets heel gaafs gedaan!
[ Afbeelding ]

Beetje laat, ik kom hier niet elke dag, maar wilde nog wel even op jouw gave verhaal reageren. Da's een bijzondere tattoo op een bijzondere manier verkregen, echt heel gaaf en kan me voorstellen dat je deze tattoo (die ik erg mooi vind trouwens, mooi symbool) koestert om wat het voor je betekent. Gaaf...

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:55

Ik lees straks weer even bij! Kom net van Candy Cane, de afspraken-maak-dag, 2 uur in de rij gestaan maar eind januari ben ik dan eindelijk aan de beurt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 15:20

Huertecilla schreef:
LisaaBloem schreef:
dat ik vind dat HC vaak woorden gebruikt in zijn posts die ik moet googlen. Dat terwijl ik echt wel een goede woordenschat heb, begrijp me niet verkeerd.

Bedankt voor het dubbele compliment; dat ik jou stimuleer om jouw hersens te gebruiken en jouw woordenschat uit te breiden.

Dat kun je uiteraard op verschillende manieren opvatten B-)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 15:56

Hahaha thanks lief van jullie! Ik heb hem vandaag aan mijn ouders laten zien. Ik poepte er een beetje voor in mijn broek maar ze vonden hem heel mooi!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 17:14

_Micha_ schreef:
Human rights loopt nog steeds :j alleen hebben ze volgens mij nog geen nieuwe locatie. Althans dat zij Lieveli laatst. Maar over het algemeen is hun facebook pagina ook beter up to dat dan de website. Dus als je het echt zou willen volgen zou ik even hun facebook pagina liken.

Bedankt! Ik las net dat ze wachten tot ze gevraagd worden door een festival oid. Jammer, want volgens de site zijn ze bij artikel 6, nog veel te gaan dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 19:11

Die nieuwe van Adam met die kat, die ogen! :wow: Echt precies zoals mijn kat..

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:43

Dag meiden!
Citaat:
In een nieuw dagelijks RTL5 programma worden verschillende tattoo-artiesten tijdens hun werkzaamheden gevolgd. Via hun shops leren we de kleurrijke wereld van het tatoeëren kennen. Naast de boeiende persoonlijkheden van de tatoeëerders, draait de serie om de verhalen die de tatoeages van hun klanten symboliseren.

Heb jij een tattoo met een bijzonder verhaal? Laat je er binnenkort eentje zetten? Of heb je spijt van je tattoo? Geef je dan op voor dit nieuw RTL 5 programma. De beste tattoo-artiesten van Nederland staan klaar om de mooiste, opmerkelijkste en boeiendste verhalen te vereeuwigen.

Meld je aan en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

NB. wij betalen niet voor de tatoeages, maar zorgen wel dat de verhalen op een bijzondere en mooie manier verteld en vereeuwigd worden.

IK DOE MEE!
En ben nog op zoek naar mensen die een tattoo willen met een goed/ontroerend/pakkend/grappig verhaal!
ik kan niet beloven dat je uitgekozen wordt, dit is namelijk in samenspraak met RTL,
maar heb je een verhaal, wil je dat in mijn shop laten zetten door mij, met camera's erbij.. geef je op!
(tattoo moet in 1x klaar geraken, ook kleine tattoos zijn van harte welkom!)

svp niet op bokt reageren, ik ben hier zelden tot nooit.
je mag bijvoorbeeld mailen naar mijn shop info@pointblanktattoo.nl

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:05

Leuk een tattoo topic! Ik vlieg in oktober naar Katowice in Polen.

Met wizzair zit je daar al voor een paar tientjes. Ik heb een afspraak met Timur Lysenko, op mijn schouder krijg ik een trash kompas met coordinaten en op mijn rechter bovenarm een skull, raaf, bloemen en alles een beetje in pentekening stijl.

Beiden over oude tribals heen...

Leuk kan echt niet wachten!!!

Hier een plaatje van een tattoo van Timur:
https://www.google.nl/search?q=timur+ly ... B500%3B500
Sorry voor de grote link

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:09

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:13

Wat gaaf marshaha !!!
Axel_valerie wat een bijzonder verhaal bij een bijzondere tattoo