Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:51

Dankje Loose :D heb nu nog meer foto's ontvangen!

Prima Navatu :D het kan even tijd kosten want ik ben bang om met OV te gaan alleen maar ik moet uitdagingen opzetten!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:59

Bang om alleen met het OV te gaan? Kan amper fout gaan joh :D En anders kom ik wel naar jou buurt toe haha :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:06

Ja klopt, ik kamp helaas met héél veel angsten :Y)

Gaat goed komen :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:25

Echt hele mooie foto's op de facebook! :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 07:51

dankjewel :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:09

Ik maak heel vaak foto's van mijn makeup met mn telefoon (nog meer mensen die dit doen? := ) voor als ik geen inspiratie heb. Even een overzichtje van de afgelopen tijd. :D :P
http://i61.tinypic.com/vdlqmw.jpg

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:20

Loose schreef:
Ik maak heel vaak foto's van mijn makeup met mn telefoon (nog meer mensen die dit doen? := ) voor als ik geen inspiratie heb. Even een overzichtje van de afgelopen tijd. :D :P

Heb jij verschillende mascara's? Ik zie best vaak spinnenpotenachtige wimpers!

Vind de winked eye met die eyeliner echt prachtig!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:22

Loose schreef:

Oeeh mooi! :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:40

Ik maak wel foto's maar mijn camera op de mobiel is zo beroerd. Dus dat is niet scherp of de kleuren kloppen niet :\ Selfies is een no go :+ Snel aan een nieuwere mobiel dus :D

Leuk gedaan Loose!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:07

Thanks iedereen! :)

eenitraM: Ik heb meestal dezelfde mascara, gebruik max 2 verschillenden door elkaar, maar ik heb best lange wimpers dus ze worden sowieso snel spinnenpoot-achtig. Meestal heb ik 1 laagje op.

Djlina: Ah zonde! Ik heb altijd de flits aan want dan zie je de kleuren beter, hoop niet dat ik er ooit blind van wordt. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:24

Even een vraagje over hoe lipstick beter/langer blijft zitten. Ik had gelezen over poederen en afhappen, dat het daardoor beter blijft zitten , maar is het dan : poederen > lipstick op > afhappen > poederen > lipstick op > afhappen ?

onkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:27

Citaat:
onkeltje, mooie foto's! Je komt me ergens bekend voor. Zit te denken, maar ik weet niet waarvan. :=

Uhm... geen idee... :D
Weet je het ondertussen al?

en wat bedoelen jullie met een concealer??

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:28

Mac Prep + prime lipstick primer onder je lippenstift. Ik hap nooit af en m'n meeste (matte) kleuren blijven wel 6 tot 8 uur mooi.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:33

Ik hap ook nooit af. De beste tip vind ik toch altijd om je lippen helemaal in te vullen met lippotlood.

Onkeltje: Concealer is een soort hele dekkende foundation die bedoeld is om plaatselijk aan te brengen, dus bijv onder je ogen tegen donkere kringen of op een puistje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:36

Loose schreef:
Ik hap ook nooit af. De beste tip vind ik toch altijd om je lippen helemaal in te vullen met lippotlood.

Onkeltje: Concealer is een soort hele dekkende foundation die bedoeld is om plaatselijk aan te brengen, dus bijv onder je ogen tegen donkere kringen of op een puistje.

Ah oke, die heb ik wel, maar wat zit er dan in lippotlood dat het goed blijft zitten? Of is het als de lipstick er wat af gaat, je het lippotlood blijft zien en dat het dus mooi lijft?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:48

Weet ik eigenlijk niet. :+ Volgensmij vervaagd lipstick gewoon sneller dan lippotlood waardoor je dat potlood er idd doorheen blijft zien. En misschien hecht de lipstick ook wel aan de potlood ofzo. Ik had dit weekend lipstick op met eronder lippotlood, normaal is dat er na 1 drankje bij mij wel zo'n beetje af met een nude lipstick maar nu heb ik het de hele avond niet bijgewerkt en toen ik thuiskwam zat mn lipstick er nog op. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:59

Loose schreef:
Weet ik eigenlijk niet. :+ Volgensmij vervaagd lipstick gewoon sneller dan lippotlood waardoor je dat potlood er idd doorheen blijft zien. En misschien hecht de lipstick ook wel aan de potlood ofzo. Ik had dit weekend lipstick op met eronder lippotlood, normaal is dat er na 1 drankje bij mij wel zo'n beetje af met een nude lipstick maar nu heb ik het de hele avond niet bijgewerkt en toen ik thuiskwam zat mn lipstick er nog op. :D

Dat is echt ideaal! Ik ga het morgen maar eens even uittesten als ik thuis ben. Stel mijn lippotlood loopt hartstikke uit of iets raars, en ik zit vanavond op mijn werk, tsjaa :') Morgen dus even testen en bij houden hoe lang hij het uit houd !

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 16:32

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 16:35

Deijs schreef:
Mijn lippen worden zó droog droog lippotlood :\

Ah donderdag winkelen <3 Ik ga mooi eens kijken voor een MUA lipstick, Michael Kors Lipstick en van MAC lipstick, + primer en fixing spray.

Ik vind die shade 1 zo mooi <3

http://www.nikkietutorials.com/site/201 ... lipsticks/

ik heb net shade 4 gekocht, denk dat ik 1 ook ga halen!!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 16:37

Oeh leuk! :D als je hem voor donderdag hebt ben ik érg benieuwd naar een swatch/apply van jou :D

Nikki d'r site is echt handig!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 17:08

Oeh die shade 1 is mooi Deijs! en16 en en en...

Lippotlood werkt voor mij op de een of andere manier niet. Ziet er heel raar uit terwijl ik wel de goede kleur heb... Misschien toch maar weer eens eens andere proberen, even langs de Mac :D Heb eens de Leco lip primer meegenomen bij Douglas maar daar ben ik niet echt tevreden over. Blijft het nog niet veel langer zitten vind ik persoonlijk.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 17:24

[***] schreef:
Even een vraagje over hoe lipstick beter/langer blijft zitten. Ik had gelezen over poederen en afhappen, dat het daardoor beter blijft zitten , maar is het dan : poederen > lipstick op > afhappen > poederen > lipstick op > afhappen ?

Eerst afhappen, dan poeder. Al gebruik ik dat eigenlijk echt nooit. Ik gebruik wel bijna altijd een kwastje om lipstick aan te brengen. Blijft veel langer zitten dan. Hoef je ook niet af te happen. En inderdaad lippotlood!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 17:26

Ja mooi he Santigo? :D

Helpt zo'n lipprimer ook tegen de lijntjes en droogte?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:20

Na een heleboel tips en wat rondkijken op Youtube heb ik vandaag wat spulletjes aangeschaft en nu voor het douchen even uitgeprobeerd wat ik er van kan bakken. Ik heb een kleine nuance tussen de 2 ogen zitten om voor mezelf te kijken wat ik fijner vond. Vooral de mascara op het rechteroog was geen succes.

Mijn wenkbrauwen heb ik ook zelf wat bijgewerkt, maar die zijn nog niet helemaal wat het moet worden, maar ik durf het niet in 1 x allemaal te doen :+ . En die rechtopstaande haartjes zijn nogal eigenwijs :o

Tips zijn nog steeds heel welkom, maar onthoud even, dit is dus echt de eerste keer :D.

Ik vind alleen dat er te veel glitters in mijn palletje zitten (kwam ik pas achter toen ik het opdeed). Dus het glittert nogal :P
Afbeelding
Afbeelding

Wat vinden jullie?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:37

Ik vind het wel geslaagd hoor! En mascara maakt het juist af, dat moet je altijd opdoen als je ook oogschaduw draagt (vind ik :P ). Je wenkbrauwen zijn ook goed gelukt! Wat voor paletje heb je gekocht?
Ik zou het lijntje onder je ook nog wat meer uitvagen en in je binnenste ooghoek nog een lichte wat glimmende kleur (aka highlighter :P ) gebruiken, ook mooi voor vlak onder je wenkbrauw! :) Ik weet niet hoe het met de overgang van je oogschaduw naar waar je geen oogshaduw hebt zit omdat je je ogen open hebt :D , maar denk er altijd omdat je dat goed blendt (uitvaagt) zodat oogschaduw en geen oogschaduw mooi in elkaar overloopt. :)

Hier even een voorbeeld van niet geblende en geblende oogschaduw:
Afbeelding

Ik heb nog een leuk filmpje gevonden voor oogschaduw beginners :D : http://www.youtube.com/watch?v=pPqySxcuSbo