PrinCessRomy schreef:marielle, weet jij misschien waar ik labret staafjes kan kopen met de schroefdraad erin? want dan hoef ik mn gouden bloempiercing niet te verkopen!
En wat voor piercing is je goudenbloempiercing? woor welk gat ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PrinCessRomy schreef:marielle, weet jij misschien waar ik labret staafjes kan kopen met de schroefdraad erin? want dan hoef ik mn gouden bloempiercing niet te verkopen!

en dan laat ik me tong piercen en oooh wat ga ik een ruzie krijgen thuis als ze het zien, nouja, een vriend van mij houd em ook al 4 of 5 jaar geheim, gewoon eerste paar dagen thuis niet te veel praten en al helemaal niet avond eten. Wat wel een voordeel is, als ik ziek ben eet ik vaak alleen maar vla
als ik nou doe of ik ziek ben

xjildou schreef:hahaha nou succes ermee!
een vriendin van mij heeft het ook gedaan, haar moeder mocht het ook niet weten maar toen ze een keer iemand na ging doen en haar tong uitstak.. tsjah toen was ze erbij
later zei ze dat ze t zo stom van haar zelf wordt maar na zo lang is het gewoon en dan denk je er ook niet meer bij na..
maar goed, misschien gebeurt dat jou niet
wel vertellen wat er allemaal gebeurt he
ik vroeg gister aan me moeder, mam mag ik 'm wel laten zetten als ik groente ga eten? zegt ze nee

even mijn mooie nieuwe piercing in doen dan
voor in het geval ergh wel eeh... aantrekkelijk mannen zijn
sorro1 schreef:haha ja je weet maar nooit, maar op een een of andere duistere manier lopen er vaak alleen oude mannen in de sauna

hahaha

Vooral mijn tong niet....
Ik heb hem trouwens al bijna 7 jaar...
sorro1 schreef:hee ben jij mijn naamgenoot? ik heet ook Lianne

. Net wezen shoppen in utrecht en ook even naar mijn piercer geweest. Hij vond het er goed uitzien en ik kan er ook een kleinere indoen. Zit nu een 12 in en er zou een 10 of 8 in kunnen. Heb een 10 mm gekocht met steentje dat regenboogkleurtjes heeft. Lekker onopvallend maar wel mooi.PrinCessRomy schreef:dessie je bent dom bezig, je moeder verbied je niet voor niets iets he... wacht gewoon even, hiermee kwetst je je moeder!
marielle, 1,2 mm