Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jester_ schreef:Annemiek73 schreef:Ik heb even een vraagje. Ik gebruik Saxenda en ga op vakantie naar de tropen. Ik weet niet of ik, op het vakantie adres waar we het grootste deel van de reis zullen verblijven, van de koelkast gebruik mag maken.
Er zijn 2 opties:
- gewoon saxenda meenemen in een frio zakje en er op gokken dat ik van de koelkast gebruik mag maken
- voor de vakantie overstappen op de pil vorm van ozempic. dit is lastig omdat ik niet weet hoe ik hierop reageer en of de saxenda bij thuiskomst dan nog steeds werkt.
Iemand van jullie ervaring hiermee?
Hoelang ga je?
Ik zou het buiten de koeling bewaren, dat mag namelijk gewoon. Normaal bewaar je open ook buiten de koeling en gesloten in de koelkast, maar als je weet dat ze beide op gaan zou ik er bijv gewoon 2 meenemen en buiten de koelkast bewaren
ikkeniet schreef:Ik weet niet waar jij Saxenda vandaan haalt, maar ik kan die vragen stellen aan mijn arts die me begeleid.
Die moet alles daar alles van weten. Of kunnen navragen.
Ik zit bv bij Yazen, en heb bij vragen aan de arts vaak binnen een half uur een antwoord.
Citaat:Zoals beloofdhier onze gezamelijke progressie die we online bij kunnen houden:
De Ontzettend Krimpende Spreadsheet
![]()
Het is een opzetje, een start. Laat me gerust weten of jullie meer/minder kolommen wensen, of iets net iets anders willen. Je bent natuurlijk vrij om niet alles in tevullen/privé te houden. Zo nu en dan zal ik de sheet op alfabet kunnen sorteren. Een aantal kolommen heb ik een formule ingevoerd, dat zullen jullie vanzelf wel zien. Datum helaas invoeren in amerikaans formaat (google sheet is net wat beperkter dan excel).
Let op dat je niet tegelijk data invoeren gaat op dezelfde balk. Je kunt bovenaan zien wie er nog meer actief is en de muis rond zien gaan. Ik hoop dat jullie toegang hebben.
Dieuwke_ schreef:Zijn er restricties aan het invullen van de sheet? Ik ben natuurlijk pas een paar weken onderweg, dus ik ben niet echt van toegevoegde waarde als het op totaalresultaten aankomt
opisop_shop schreef:Als je twee weken op vakantie gaat zou ik 1 dosis meenemen in een insuline spuit en de prikdag daar op aanpassen dus vlak voor vertrek, na terugkomst en ter plaatse dus gewoon 1x prikken. Gaat het niet lukken met prikken dan kost het je hooguit 1 dosis en niet je hele pen.