Supervixen schreef:Geen ervaring mee Goof, maar ik vind het wel een mooie schoen.
Germie mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt als de cut off time 6 uur is voor die marathon?
Mocht je toch later binnenkomen?
Er stond bij dat je over de stoep op eigen gelegenheid mocht finishen buiten de cutooftime. Ik heb ze dus gemaild of dat echt geen probleem was en ze zeiden dat ze tot 7 uur wel zouden wachten. Finish was in voetgangersgebied. Er waren nog een paar rond de 6.5 uur, en degenen die achter mij liepen zijn ergens onderweg wel gestopt. Ik begon met een duitser die 6.5 uur er over wilde doen met run walk run. En hoewel we niet in hetzelfde ritme liepen hebben we in het begin wat met elkaar gekletst, het was zijn 8ste marathon. Maar na 5km kon hij mij niet meer bijhouden, heb hem op keerpunten ook niet meer gezien. En zo zag ik op 30km niemand meer achter me, dus er waren meer uitvallers.
Ik had er rekening mee gehouden dat ik vanaf 30km voetganger zou worden, op basis van mn trainingstijden en de doorgegeven heropeningen van de weg, maar ik had netjes een volgauto achter me. Moest alleen laatste paar km over het naastgelegen fietspad. Op 38km stond zelfs de verzorgingspost er nog, inclusief ehbo. En 1km voor de finish stond iemand me op te wachten om netjes te zeggen dat ik er bijna was en door moest gaan.
Dus wat beloofd was zijn ze meer dan nagekomen. Onderweg politie die je aanmoedigt, was echt een geweldige ervaring.
Ik weet niet of ik het nogmaals ga doen, maar men zegt dat de eerste de zwaarste is. Voor nu zeg ik absoluut nee. Na de 32km begint het pas. Ik ben net opgestaan met overal spierpijn, maar de achillespees voelt goed. Ook doen mn voeten geen pijn, de rest van mn lijf wel.
Maar ik heb een marathon in mn lijf, velen zeiden het lukt je niet. Maar ik wilde het. Ben nog steeds erg blij en trots. Ik werd woensdag verkouden van de airco, en dat was nog niet geheel over gisteren, nu ook nog niet overigens. Maar echt zoooo blij.

Nu herstellen, heb over 2 weken al weer een loop staan, die was opgegeven voor de marathon, dus moet even zien wat ik er mee doe.