Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Maar ook deze keer weer het einde gehaalden dat was echt een overwinning vandaag. De rest horen jullie van Suliko

Goof schreef:Wow, moest je bij de start direct zo'n eind omhoog?
Goed gedaan joh!
En ik vond dit absoluut niet de zwaarste klim... Op het einde was het echt handen en voeten om hoog te komen recht tegen de wilhelminaberg op.
. Volgende keer toch iets meer mijn gemak houden voorafgaand aan zo een trail.
) 

Supervixen schreef:Geen ervaring mee Goof, maar ik vind het wel een mooie schoen.
Germie mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt als de cut off time 6 uur is voor die marathon?
Mocht je toch later binnenkomen?

Supervixen schreef:Ik kan je trouwens wel vertellen, de eerste is niet de zwaarste. Dat is onzin.

Hoe gaat het inmiddels?
Wel vervelend dat je twijfelt over je schoenen! Kan het niet ook zijn doordat je volume nu weer wat hoger ligt dat je gewrichten even protesteren? Noem maar wat hoor, maar soms ga ik bij ongemakjes ook externe factoren zoeken en denk dan later 'oh ja, maar ik heb ook wel veel gelopen'.
Echt leuk, voor het eerst een podiumplek voor mij! We hadden wel voor reuring gezorgd, want de organisatie was er niet op bedacht dat de plek door 2 vrouwen werd gedeeld die hand in hand over de finish zouden vliegen, dus die belandde toen in een discussie naar wie de prijs ging (ik die nét iets eerder over de finish stapte, of Leonie die nét een kortere nettotijd had omdat ze iets eerder over de start was gegaan
), we hebben gezegd dat we prima kunnen delen zonder in een bitchfight te belanden.