Die kroontjesknotszwam is wel een bijzonder ding zeg Die blaadjes die zo gek hangen: er is een kevertje die dat doet na het leggen van eitjes. De rupsjes komen dan heel beschermd in hun eten ter wereld, ze kunnen gelijk aan tafel schuiven, zeg maar.
moonsparkle
Geplaatst: 02-06-22 21:56
Haha Faringo geweldige foto!
@hilary ik ben heel nieuwsgierig welk kevertje dat dan zou zijn
Rondje wandelen / rijden bij Leersum. Ik kan er rijdend komen vanaf stal, maar momenteel is met de trailer makkelijker. Moet ie er wel uit willen natuurlijk… Even rollen op de zandverstuiving na afloop. Blijf je maar gewoon liggen
En dan nog even gras eten terwijl de foto’s uploaden en je mens Twitter staat te lezen.
Hij staat as we speak z’n bakje slobbersoep leeg te lebberen als een hond #duurtlang
pien_2010
Geplaatst: 03-06-22 13:23
Hilary wat een leuke en gave foto's. Ik vind het een prachtig paardje!
Haha het verhaal er ook bij Hoe heet hij? Lekker blijven liggen na het rollen Gezellig zo met z‘n tweeën op pad
Ik duim toch wel heel erg voor Gaucho en Faringo dat er vandaag walvissen gespot zijn En anders komen er vast wel andere mooie foto‘s
moonsparkle
Geplaatst: 03-06-22 15:04
Heerlijk zo samen op pad
Eelmo
Geplaatst: 03-06-22 16:43
Ik zou graag weer een beetje actiever meekletsen (en wandelen!). Dankzij een burnout, een knieblessure en het overlijden van mijn paard ben ik echt even in een heel diep gat geraakt. Maar gelukkig weer aan het opkrabbelen. Inmiddels ook alweer de eerste rondjes gewandeld en met fysio aan de slag om mijn knie weer volledig op de rit te krijgen.
Ik heb hier soms wel, soms niet meegelezen. Dus heb een hoop gemist. Maar ook heel erg genoten van al jullie foto's. Zeker nu de foto's uit Schotland!
Wat een lekker dier Hilary! Ook luxe om zo vanaf stal het bos in te kunnen rijden!
---
Mijn laatste paar rondjes:
Groesbeekse bos (zon door bomen! )
Duivelsberg
En Kapitein Speurneus is natuurlijk ook van de partij! Behalve therapeutische modderbaden houdt hij ook heel erg van zandkastelen bouwen aan het strand
Ach,arme eelmo. Dan heb je aardig wat over je heen gekregen. Maar je hebt weer een beetje gewandeld. En je hebt mooie foto's.
moonsparkle
Geplaatst: 03-06-22 17:10
Jeetje eelmo, doe rustig aan en neem de tijd om te herstellen. Wandelen heeft mij zoveel goeds gebracht, juist na een moeilijke periode besloot ik om meer tijd te nemen voor mezelf en nog meer tijd buiten door te brengen
lizard
Geplaatst: 03-06-22 17:40
Ik was vandaag net onder Osnabrück. Vanaf deze parkeerplaats. Gezwaaid naar een paar koetjes.
Dit is het natuurgebied de silberberg.
En de wandeling gaat over de orchideeën wiese. En daar stonden inderdaad heel wat orchideeën.
Mooie uitzichten gehad.
Dit was een erg leuke wandeling.
In kilometers viel het wel mee,maar ik was goed moe.
Eelmo, je hebt behoorlijk wat voor je kiezen gehad zeg. Wat rot. En wat goed dat je aan het opkrabbelen bent! Mooie foto's en zo'n lieve lab
Lizard, wat mooi zeg. En zoveel mooie bloemenfoto's ook. Heerlijk.
jojoleinee
Geplaatst: 03-06-22 18:28
Jeetje Eelmo, wat heftig. Goed om te horen dat je weer de goede kant op gaat. Veel sterkte gewenst.
Lizard weer in de heuvels, ik ben toch zo jaloers op die heuvels. Als ik ook maar een beetje in de heuvels loop heb ik meteen spierpijn. Niks gewend hier in het platte deel van het land..
Heftig Eelmo. Rebonjour. Enne je hebt mooie foto's en een lieve hond. Sterkte met alles. Lizard ook mooi!
Faringo
Geplaatst: 03-06-22 22:31
Jeetje Eelmo, je hebt het wel voor je kiezen gehad. Hopelijk vanaf nu allemaal weer wat beter.
Mooie foto's van iedereen weer!
Wij waren vandaag op walvissafari. Geen walvissen gezien, maar wel dolfijnen. Bij de Shiant Islands zagen we nog zeehonden, zeearenden en heel veel papegaaiduikers en andere vogels. Niet veel foto's gemaakt maar gewoon genoten.
In de middag nog even een stukje over het strand gelopen en daarna heerlijk met een boek in de zon gezeten.
Vanavond met z'n 5en een wandelingetje gemaakt! Een vriendin vroeg of ik haar lab vanavond uit wilde laten. Vriend en poezies ook meegesleept Lola (zwarte kat) was steeds naar de lab aan het kijken en de lab vond haar zo interessant dat hij tegen een lantaarnpaal aan liep