Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:00

Veel sterkte Zorro, klinkt als een heel moeilijke periode :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:43

Wat naar, op dat soort momenten heb je wel wat anders aan je hoofd dan afvallen kan ik me voorstellen :(:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 09:56

Sterkte Zorro...

Ik mag onder het mes.... galblaas moet eruit.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 10:08

Sterkte Zorro.
En jij ook veel succes Purny. Wanneer gaat dat gebeuren?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:06

MuSLi schreef:
Sterkte Zorro.

Konden ze niet zeggen... ivm de inhaalslag wegens corona denk ik.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:17

purny schreef:
MuSLi schreef:
Sterkte Zorro.

Konden ze niet zeggen... ivm de inhaalslag wegens corona denk ik.

Hopelijk hoor je gauw wanneer je geholpen wordt. Fijn als je daar vanaf bent :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:45

Zorro :(:).

Sterkte Purny!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 14:24

Sterkte Zorro en Purny.

Hier weer ff terug naar de balans na een Bourgondisch weekend, bakjes mee naar kantoor en vanavond hardloop training :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 14:44

Ik heb spierpijn in m’n bovenbenen van het klimmen :') . En ik woon 2 hoog zonder lift. Geen goeie combi :') .

Woensdag gaan we uit eten. Dan hebben vriend en ik 5 jaar verkering *\o/* :') .

Afbeelding
Dit was de hal waar we waren!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 14:46

Zo dan!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 19:31

Ik heb de pre operatieve vragenlijst al binnen. Vermoed dat het niet zo lang kan duren...
Alvast gefeliciteerd Esther! En lekker genieten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 20:07

Ah ik hoop dat het meevalt!!

Hier ook een te Bourgondisch weekend gehad. :+
Vandaag weer braaf geweest en vanavond ook een uur gesport. Morgen weer. Woensdag baantjes trekken. En als ik puf heb heel misschien vrijdag nog even, want dan staat er toch weer een veel te Bourgondisch weekend op de stoep. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 20:11

Roosch schreef:
Ah ik hoop dat het meevalt!!

Hier ook een te Bourgondisch weekend gehad. :+
Vandaag weer braaf geweest en vanavond ook een uur gesport. Morgen weer. Woensdag baantjes trekken. En als ik puf heb heel misschien vrijdag nog even, want dan staat er toch weer een veel te Bourgondisch weekend op de stoep. :')

De operatie zal misschien wel meevallen maar ik moet 2 weken rust houden... en dat zal moeilijk worden...

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 20:38

Uh je moet wel 6 weken rust houden Purny. Ik pb je wel even. Ben zelf net weer opgeknapt ervan.

Die bourgondische weekenden klinken wel heeeeerlijk Roos! Ook van genieten he!

Gefeliciteerd Esther! En wow gave hal zeg.

Zorro sterkte! En als afvallen niet lukt is dat ook heel begrijpelijk, afvallen kost positieve energie en als je die nu even niet hebt kan dat natuurlijk heel goed…

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 20:47

Niet te snel starten met opbouwen inderdaad, het is geen pretje als je dan overbelast.

En inderdaad, wel genieten van de Bourgondische weekenden. :j en tussendoor flink zwoegen in de sportschool. Benieuwd of het wat resultaat boekt.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 22:02

Dat is ook mijn motto, genieten en dan maar weer wat compenseren :') zit nu uit te puffen op de bank van hardlooptraining :D Voor komend weekend ook weer wat eet-uitjes op de agenda, gelukkig gecombineerd met beweging :)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 23:46

@zorro: sterkte
@purny: ik hoop dat je je snel weer goed voelt

Na bijna een week goed, hier weer de mist in gegaan. Maar voel me meteen weer opgeblazen en buikpijn.
Morgen zo goed als weer starten. Alleen woensdag kan ik niet onder een etentje (pizza) uit. Wel even kijken voor een bloemkoolbodem, misschien hebben ze dat. Is niet veel maar toch iets.

Ben nu lekker op vakantie en in het huisje ligt dit boek
Afbeelding

Heel erg interessant voor mij. En als je ziet wat de afgelopen dagen weer een buikpikn en honger is op komen zetten klopt het gewoon.

En dit kookboek lag er
Afbeelding
Er zaten veel leuke recepten in, dus we hebben het maar besteld.
Donderdag ipv uit eten uit het boek koken.

Morgenavond wel uit eten, maar in een gril restaurant. Dus komt wel goed.
Vanaf morgen snoep en brood achterwege laten en na woensdagavond weer even streng erin gaan en bijna alle suikers weglaten.
Deze buikpijn(en scheetjes :oo :+ ) is het niet waard.

Vakantie is wel heerlijk ontspannend. Morgen lekker wandelen <3
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 11:30

Wat lekker, vakantie! <3 Geniet ervan!

Zo. Ik kom net uit de sportschool rollen. Voor vrijdag een afspraak gemaakt om begeleiding te krijgen en dan gaan we een nieuw sportschema maken om mijn doelstellingen te behalen.

Daarna nog even de sauna in geweest en paar minuten zonnebank gepakt. Ik ben toch blij met zo een luxe sportschool vlakbij huis. <3

Zo maar even ontbijten, ben weer begonnen met intermittent fasting. :))

Edit: misschien ook goeie tip voor jullie. Scapino had flinke sale dus gisteren voor drie paar schoenen, een sportlegging en een sportbeha net 50 euro betaald.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 21:30

Goed bezig Roosch. Nieuw sportschema opstellen gaat je vast weer helpen om er volledig voor te gaan. Je bent in ieder geval weer goed van start gegaan.

Mijn man is vanavond een avondje weg, dus heb een uurtje kickboksen gedaan in de garage. Dat was weer even afzien, maar achteraf is het wel altijd heerlijk :D

Ben de afgelopen tijd ineens weer een paar kilo afgevallen, terwijl ik probeer constant te blijven in gewicht. Dus eventjes kijken hoe ik dat kan tegengaan. Kreeg vandaag weer eens de opmerking: pas je op dat je niet te mager wordt :\

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 21:32

Zullen we ruilen? :)) zijn we samen in balans. Jij mijn extra kilo's van afgelopen tijd en ik jouw niet bedoelde mindere kilo's :))

Ik ben stuk. Vandaag 40 minuten gefoxied (daar lag me toch een lading stof op, ik kreeg er een hoestbui van :)) ) en daarna ook nog 50 minuten gezwommen.

Kom net onder de douche vandaan en nu toch stiekem wel een beetje trek (altijd na het zwemmen..) dus maar even een kopje thee.

Ik heb mezelf tussendoelen gesteld. Eerst wil ik terug naar rond getal, dan paar kg lager was mijn startgewicht bij de sportschool een paar maanden geleden. Van daaruit wil ik wegen en vergelijken op de weegschaal van de sportschool wat nou precies kg en wat nou precies spiermassa is. En van daaruit kijk ik wat realistisch is.

Maar binnen niet al te lange tijd eerst een gezellig -en lekker- weekend.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 21:43

Dat klinkt als een plan. Hier ook goed stuk na een uur bodypump net :')

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:25

Dag lieve mensjes, :knuffel: ik heb bijgelezen , we waren even een weekje op vakantie (Zwitserland) en hebben daar heel veel gewandeld en ook heelijk gegeten (oa kaasfondue :Y) dus dat compenseerde wel aardig.
Nu moet er weer 4 kilo af -O- Mijn gewicht kroop langzaam weer omhoog, stom ^) al voor we op vakantie gingen natuurlijk.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 23:09

Hoi dames, ik kruip weer voor even onder m’n meeleessteen vandaan waar ik weer onder vandaan probeer te komen want jeetje het ging/ gaat echt finaal ruk de laatste weken. Niet alleen qua eten maar echt alles kost me moeite, goed en genoeg slapen, uit bed komen, concentreren op werk, bewegen en zelfs paardrijden…pfff niks gaat en ik heb nergens zin in, behalve eten uiteraard…ik ben constant moe en voel me lamlendig….ik vraag me af of dat met de 2e vaccinatie te maken heeft, ik had het na de eerste ook…..als ik lees dat Purny een operatie moet ondergaan en Zorro thuis door zo’n lastige tijd gaat vind ik dat ik niks te klagen heb en een schop onder m’n hol nodig heb….heel veel sterkte voor jullie beide dames, en ook voor jou Arabella, knap dat je na het verlies zo de draad weer oppakt!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 10:42

Hier ook een meelezer die weer tevoorschijn komt.....
Begin dit jaar super goed bezig geweest, maar ik heb een ruggengraat van aardbeienjam.
Dus als eeuwige jojo-er: Na het goede begin heb ik me weer een paar maanden volledig laten gaan (lees wijntje(s), snackjes, en dat zeer regelmatig) en dan komt natuurlijk weer het punt dat je in 1 dag opeens een paar kilo lijkt aangekomen.

Nu (nog net voor de vakantie :D ) weer op een soort streng regime om de schade nog een beetje te beperken. Zit echt op het punt dat ik diep triest wordt van de rol boven mijn broeksband. Waarom schijnt 'matig' niet in mijn woordenboek voor te komen zodra het eten/drinken betreft? 8)7

Sterkte voor degenen die het moeilijk hebben in dit topic trouwens, zorg goed voor jezelf. :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 10:53

Ik ben "blij" om te zien dat we elkaar ook in mindere tijden weten te vinden!

Ik heb zelf ook de neiging mega struisvogelachtig te kunnen zijn. Dan zit ik in allerlei topics behalve in deze. :')

Samen kunnen we het wel.