Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Ik ben normaal gesproken ook niet van de paniekvoetbal... Maar na deze grafiek in Nieuwsuur was de waarschuwing me glashelder.
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/232677 ... elden.html
Broodbakmix inslaan. En de vriezer vol stoppen met groenten. Eieren leggen de kipjes wel.
Laten we hopen dat het een overdreven idee is.....
Pepperrr schreef:Ik vind sowieso het hele hamsteren zo onwijs egoïstisch... Zelf halve schappen inslaan terwijl je het misschien niet eens nodig hebt, en een ander heeft het dan juist keihard nodig en heeft helemaal niks. Doe gewoon je normale boodschappen, en als je iets nodig hebt neem je de hoeveelheid mee die je normaal mee zou nemen. Zo heeft iedereen wat ie nodig heeft toch? Of sta ik daar als enige zo in? En ja, ik woon in Brabant.
En ook absoluut niet richting mensen hier in het topic bedoeld.
Astorga schreef:Is het echt nodig dat iedereen hier deelt hoeveel hondenvoer, wcpapier, kattengrit en broodmakmix er in huis is?
Persoonlijk vind ik dat niet zo interessant en ga ik liever op de inhoud in. Maar goed, blijkbaar ben ik de enige, want op mijn inhoudelijke posts wordt toch niet gereageerd.
PSvanLot schreef:cursebreaker schreef:Het is alleen te hopen dat mensen met kids niet opeens binnenspeeltuinen e.d. als een malle gaan opzoeken, maar ik ga er vanuit dat zulk soort plekken ook dicht gaan als scholen echt gesloten gaan worden.
Dat gaat zeker wel gebeuren. Had het er net met mijn vriend over.
Echwel schreef:Als je geen boodschappen kunt/mag doen is het wel verstandig om meer te bestellen..
Dan hoeft een ander minder vaak voor je het op te halen..
En als hier hondenvoer op is smijt ik wel een biefstuk of kipfiletje naar ze toe![]()
Ben van nature al iemand die vriezer bomvol heeft, dus geen probleem