Moraal van dit verhaal; ik denk dat het niet eens bijster veel uit maakt of je light/volle producten neemt (1 keer per dag dan, als je ineens een fles cola leeg drinkt is dat wel een dingetje natuurlijk) maar ik heb echt het idee dat die zoetstoffen in light producten op lange termijn een nadelig effect hebben op je lichaam. Ik heb nog veel light in huis, maar wel minder dan eerst en probeer bewust af te bouwen. 
GOED. Over een half uur weer naar school (met de bus naar het station want mijn fiets is gejat GROM).
Lijstje van gister was ik heel tevreden mee en dat wordt vandaag ook weer zoiets:
Ontbijt: 2 Crackers met pompoenpitten en avocado houmous, koffie
Tussendoor: Pakje LU crackers (van die toastjes)
Lunch: 80 Gram volkoren pasta met wat pastasaus
Tussendoor: WASA Sandwich (2 van die crackerrepen met spul aan de binnenkant), banaan.
Avondeten: 4 Volkoren boterhammen met lightlife kaas en pesto
Na het eten: 2 Glazen tomatensap, komkommer met sojasaus, 2 snack-a-jacks
Zijn heel veel dingen die ze gewoon nog niet weten of kunnen testen qua immuun systeem, chemische processen of stofwisseling etc. in je lichaam.
Vandaag helaas wat meer last van mijn lijf en ook weer eens misselijk, beetje zat van laatste tijd
Moet even leren plannen wat ik qua eten doen als ik maar enkele uurtjes les heb overdag. Dan sla ik een fatsoenlijke lunch al snel over en heb ik super veel honger zodra ik aan avondeten begin. Hier werk ik aan!
Ook kan ik goed merken aan mijn rug dat ik niks doe, veel last van.