Bedankt allemaal
Maanlicht schreef:Gister is de hele pot koekjes op gegaan... oeps. Niet meer kopen dus. Ze heten niet voor niets Non Stop. Hahaha
Oh jee, die Non Stop dingen gaan hier ook achter elkaar naar binnen. Hebben ze bij de bios hier, gruwelijke dingen
Lekker lijstje Laura! Stamppot gaat hier voor volgende week op de planning, yum
Kimmie, niets zo irritant als tegen ziek zijn aanhikken. Je voelt je rot maar niet rot genoeg om niks te doen. Beetje rustig aan doen en hopen dat het overwaait! Heerlijk lijstje!
__Sannne schreef:Vandaag overdag best prima gegeten, maar daarna spontaan uiteten gegaan met een vriendin. (oeps) vanaf morgen echt weer streng! Vandaag extra motivatie gevonden om af te vallen; had een super leuk gebreid jurkje gevonden bij de Vero Moda, maar voelde me nog net niet comfortabel genoeg om hem te kopen. Hij zit best strak namelijk. Denk dat ie over -5 á -10 kilo wel érg mooi staat.

Kun je hem straks in de uitverkoop halen
Ik heb voor mijn verjaardag een (veel te dure
) strakke leren jas gekregen van mijn vriend. Hij is echt heel gaaf maar als ik aankom pas ik er al heel rap niet meer in en dat zou doodzonde zijn. Ook zo'n fijne motivator 
Voor mij vandaag;
O; yoghurt met Cruesli Volvezel, banaan, lijnzaad, honing
L; B&F Low Calorie Meal chocolade met melk
B; 3 kwartier paardrijden, uur met de hond wandelen
A; slavink, aardappelpartjes uit de oven, salade van tomaat, komkommer, avocado, geitenkaas en een paar croutons
T; blik appelcider uit Zweden en ik denk nog een paar croutons