Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urion schreef:Hoi Spicegirl,
Ik heb je hele topic gelezen en mijn hart gaat uit naar jullie. Ik lees dat jullie geen hulp ontvangen voor de huishouding en dat jullie in Ridderkerk wonen. Ik woon in Barendrecht en ben huishoudelijk hulp. Ik wil jullie aanbieden om eens per week te komen helpen in huis, kostenloos. Kan begrijpen dat het hoofd van je man er ook niet evenveel naar staat. Als je dat wil stuur me dan even een prive bericht!
Veel sterkte
Ik heb je hele topic gelezen en mijn hart gaat uit naar jullie. Ik lees dat jullie geen hulp ontvangen voor de huishouding en dat jullie in Ridderkerk wonen. Ik woon in Barendrecht en ben huishoudelijk hulp. Ik wil jullie aanbieden om eens per week te komen helpen in huis, kostenloos. Kan begrijpen dat het hoofd van je man er ook niet evenveel naar staat. Als je dat wil stuur me dan even een prive bericht!
Veel sterkte
Veel sterkte
spicegirl schreef:Ik werd wakker in winter wonder land! Schitterend om te zien! ik heb een mooi uitzicht vanuit mijn raam iedereen bedankt voor het meedenken in betrekking met de kerstmarkt maar ik voelde mij lichamelijk niet in staat. Het mooie aanbod van Urion neem ik graag aan. Iedereen de groeten van Priscilla en Marcel