Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anniekasaur schreef:Ik kom even binnenvallen. Zie hier echt prachtige tattoo's voor bij komen! Heb het hele topic een beetje doorgespit en zag onder andere een gave watercolor voorbij komen van planeten (pagina 242?) een gave schets van een paard met watercolor en ook veel geometrische!
Maar nu heb ik even een vraag.. Voor mijn verjaardag mag ik een tattoo zetten (mijn tweede) en die wil ik eigenlijk op de binnenkant van mijn bovenarm. Maar nu ben ik best stevig en ben wel van plan om af te vallen eigenlijk. Als ik die nu laat zetten en ik val af, vervormt zo'n tattoo dan ook enorm?
Dat maakt het voor mij nu best moeilijk om nu te beslissen![]()
Verder zit ik te denken aan deze shops, iemand ervaring met één? Heb zo veel gelezen dat ik het even kwijt ben..
Tattoo Bart (nieuwe pekela)
Tatoo Karel (Groningen)
Tattoo Rinto -> spreekt mij wel erg aan
Tattoo Mirr Heerenveen
Lillybee Ink, spreekt mij ook wel erg aan maar meer qua persoon dan werk, alhoewel ik dat ook wel gaaf vindt.
Da Tonk tattoo Groningen
En Dillink welke mij ook erg aanspreekt.
Hoe hebben jullie je beslissing gemaakt? Kan je meerdere shops een mail sturen/bezoekje brengen?
Mijn vorige tattoo heb ik in de dichtstbijzijnde shop gezetwel heel blij mee maar zou er geen grotere willen zetten..
anniekasaur schreef:Ik kom even binnenvallen. Zie hier echt prachtige tattoo's voor bij komen! Heb het hele topic een beetje doorgespit en zag onder andere een gave watercolor voorbij komen van planeten (pagina 242?) een gave schets van een paard met watercolor en ook veel geometrische!
Maar nu heb ik even een vraag.. Voor mijn verjaardag mag ik een tattoo zetten (mijn tweede) en die wil ik eigenlijk op de binnenkant van mijn bovenarm. Maar nu ben ik best stevig en ben wel van plan om af te vallen eigenlijk. Als ik die nu laat zetten en ik val af, vervormt zo'n tattoo dan ook enorm?
Dat maakt het voor mij nu best moeilijk om nu te beslissen
Ine23 schreef:Ik heb ervoor gekozen om het gewoon te doen, ik weet namelijk goed genoeg van mezelf dat ik evengoed weer eens aankom etc.
Een vriendin van mij is 35kg aangekomen en daarna weer afgevallen en haar binnenkant-bovenarm-tattoo heeft daar niets onder geleden. Hangt denk ik toch ook van de elasticiteit van je huid af (genetisch en deels dus ook je leeftijd). Wat ik gelezen heb is dat het voornamelijk moeilijk is voor je huid om goed te blijven wanneer je gewichtsverandering erg snel gaat.
Het zit hier overigens niet in de familie om rimpelige bovenarmen te krijgen op latere leeftijd, dus ik hoop dat ik gewoon meedoe met de rest van de familie
Killyenn schreef:Het is meer een spiegelplekjeBen er nu een aan het plannen voor op die plek als onderdeel van m'n halve sleeve. Als je het echt graag zichtbaar wil is het geen handige plek!