[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evita13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:21

oh wauw , doet dat niet enorm pijn over lidtekens heen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:55

Nope maar ik heb sowieso een hoge pijngrens ;-)

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 23:14

Ik kom even binnenvallen. Zie hier echt prachtige tattoo's voor bij komen! Heb het hele topic een beetje doorgespit en zag onder andere een gave watercolor voorbij komen van planeten (pagina 242?) een gave schets van een paard met watercolor en ook veel geometrische!

Maar nu heb ik even een vraag.. Voor mijn verjaardag mag ik een tattoo zetten (mijn tweede) en die wil ik eigenlijk op de binnenkant van mijn bovenarm. Maar nu ben ik best stevig en ben wel van plan om af te vallen eigenlijk. Als ik die nu laat zetten en ik val af, vervormt zo'n tattoo dan ook enorm?
Dat maakt het voor mij nu best moeilijk om nu te beslissen :=

Verder zit ik te denken aan deze shops, iemand ervaring met één? Heb zo veel gelezen dat ik het even kwijt ben..

Tattoo Bart (nieuwe pekela)
Tatoo Karel (Groningen)
Tattoo Rinto -> spreekt mij wel erg aan
Tattoo Mirr Heerenveen
Lillybee Ink, spreekt mij ook wel erg aan maar meer qua persoon dan werk, alhoewel ik dat ook wel gaaf vindt.
Da Tonk tattoo Groningen

En Dillink welke mij ook erg aanspreekt.

Hoe hebben jullie je beslissing gemaakt? Kan je meerdere shops een mail sturen/bezoekje brengen?
Mijn vorige tattoo heb ik in de dichtstbijzijnde shop gezet := wel heel blij mee maar zou er geen grotere willen zetten..

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 00:02

Bizzybijtje schreef:
Dat kunnen ze meestal pas geven als je een concreet ontwerp hebt. :)

Ik heb gelukkig echt al een concreet ontwerp dat ik wil hebben! Het is echt een kwestie van tattoo vriendelijker maken maar hij zou er eigenlijk zo op kunnen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 00:15

Anniekasaur: kijk ook eens naar Lucky Shot in Drachten! Hebben ook gastartiesten. Goede service :)

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 08:31

Hele mooie plek die feniks :j <3

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 10:52

anniekasaur schreef:
Ik kom even binnenvallen. Zie hier echt prachtige tattoo's voor bij komen! Heb het hele topic een beetje doorgespit en zag onder andere een gave watercolor voorbij komen van planeten (pagina 242?) een gave schets van een paard met watercolor en ook veel geometrische!

Maar nu heb ik even een vraag.. Voor mijn verjaardag mag ik een tattoo zetten (mijn tweede) en die wil ik eigenlijk op de binnenkant van mijn bovenarm. Maar nu ben ik best stevig en ben wel van plan om af te vallen eigenlijk. Als ik die nu laat zetten en ik val af, vervormt zo'n tattoo dan ook enorm?

Verder zit ik te denken aan deze shops, iemand ervaring met één? Heb zo veel gelezen dat ik het even kwijt ben..

Tattoo Bart (nieuwe pekela)
Tatoo Karel (Groningen)
Tattoo Rinto -> spreekt mij wel erg aan
Tattoo Mirr Heerenveen
Lillybee Ink, spreekt mij ook wel erg aan maar meer qua persoon dan werk, alhoewel ik dat ook wel gaaf vindt.
Da Tonk tattoo Groningen

En Dillink welke mij ook erg aanspreekt.

Hoe hebben jullie je beslissing gemaakt? Kan je meerdere shops een mail sturen/bezoekje brengen?
Mijn vorige tattoo heb ik in de dichtstbijzijnde shop gezet := wel heel blij mee maar zou er geen grotere willen zetten..

Ink style company in tolbert, daar heb ik m'n rozen van een paar pagina's terug laten zetten :)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:04

anniekasaur schreef:

Als je aan de maat bent en gaat afvallen heb je veel kans dat je daar los vel zit, dit is ook zo als ouder wordt ook wel de bekende kipfiletjes. Bij de een rekt het makkelijker terug dan de ander. Persoonlijk zou ik pas de tattoo zetten na het afvallen want je weet niet wat je huid gaat doen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 17:42

Ik heb ervoor gekozen om het gewoon te doen, ik weet namelijk goed genoeg van mezelf dat ik evengoed weer eens aankom etc.

Een vriendin van mij is 35kg aangekomen en daarna weer afgevallen en haar binnenkant-bovenarm-tattoo heeft daar niets onder geleden. Hangt denk ik toch ook van de elasticiteit van je huid af (genetisch en deels dus ook je leeftijd). Wat ik gelezen heb is dat het voornamelijk moeilijk is voor je huid om goed te blijven wanneer je gewichtsverandering erg snel gaat.

Het zit hier overigens niet in de familie om rimpelige bovenarmen te krijgen op latere leeftijd, dus ik hoop dat ik gewoon meedoe met de rest van de familie :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 18:01

Ine23 schreef:
Ik heb ervoor gekozen om het gewoon te doen, ik weet namelijk goed genoeg van mezelf dat ik evengoed weer eens aankom etc.

Een vriendin van mij is 35kg aangekomen en daarna weer afgevallen en haar binnenkant-bovenarm-tattoo heeft daar niets onder geleden. Hangt denk ik toch ook van de elasticiteit van je huid af (genetisch en deels dus ook je leeftijd). Wat ik gelezen heb is dat het voornamelijk moeilijk is voor je huid om goed te blijven wanneer je gewichtsverandering erg snel gaat.

Het zit hier overigens niet in de familie om rimpelige bovenarmen te krijgen op latere leeftijd, dus ik hoop dat ik gewoon meedoe met de rest van de familie :+

Hahahahah dit inderdaad, als ik naar mijn moeder kijk denk ik dat de mijne nog wel aardig blijft later *D

Iemand hier een tattoo op de achterkant van je bovenarm, het stukje net boven je elleboog zegmaar? Vind de plek heel mooi, maar ben bang dat ik er zelf niet zo goed naar kan kijken :+

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 18:03

Het is meer een spiegelplekje :)) Ben er nu een aan het plannen voor op die plek als onderdeel van m'n halve sleeve. Als je het echt graag zichtbaar wil is het geen handige plek!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:00

@Uhnee, mijn broer heeft op die plaats een tattoo, het logo van Anti-flag, staat erg stoer op die plaats vind ik.

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:08

Killed schreef:
@Uhnee, mijn broer heeft op die plaats een tattoo, het logo van Anti-flag, staat erg stoer op die plaats vind ik.

Dat is echt super gaaf!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:35

Vandaag nog exact twee weken en dan ga ik voor de eerste dagsessie bij Jules Blomen! Begin wel wat nerveus te worden, maar geen twijfels :D

Ik kreeg trouwens bij de eerste bespreking exact het bedrag. Hij gaat niet met het uurtarief werken, maar met drie keer het bedrag voor een dagsessie, wat net wat goedkoper uitkomt dan exact het aantal uren x tarief. Hele stuk komt in totaal op 2100 euro. Eigenlijk zot haha, maar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb...

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:48

Gaaf Tieneke! Het is een klap geld natuurlijk maar kunst is duur :)

Ik heb weer een aantal afspraken ingepland bij Marsha voor volgend jaar, nu al weer zin in! *\o/*

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:52

Killyenn schreef:
Het is meer een spiegelplekje :)) Ben er nu een aan het plannen voor op die plek als onderdeel van m'n halve sleeve. Als je het echt graag zichtbaar wil is het geen handige plek!

Ja dat is een beetje mijn bezwaar inderdaad, ik wil hem zelf ook gewoon kunnen zien -O- Dan kom ik toch weer uit op de binnenkant van m'n bovenarm, dan is het ook symmetrisch met m'n andere tattoo.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:03

UhNee het is inderdaad meer een plek die je zelf niet goed kan zien zonder je in allerlei bochten te wringen. Net nog even bij mezelf gechecked :j

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:07

Voor mij nog 10 nachtjes slapen! Heb er zin in.. dat ze er dan uiteindelijk staan.
Laat er 2 zetten.. erg benieuwd naar het eind resultaat! Heb er alle vertrouwen in.. maar blijft spannend. :):)

Achterop bovenarm vind ik ook een mooie plek..

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:30

nog 3/nachtjes slapen , oeeeh kan niet wachten tot ie staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:36

Wat voor 'last' hebben jullie gehad na het zetten? Ik zag hier al ontstekingen etc. voorbij komen maar die van mij is eigenlijk heel stilletjes geheeld, hij was 3 dagen 'gevoelig' zoals een lichte schaafwond zou zijn, er kwamen wat stukjes inkt vanaf maar eigenlijk is hij hartstikke lief. Mijn lichaam tolereert de ink zonder problemen en ik heb ook geen jeuk gehad, maar ben wel erg benieuwd wat ik nu eigenlijk 'gemist' heb...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:37

Ik word altijd koortsig, beetje hangerig. Is met een nachtje over.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:41

Bij mij was het alleen het eerste uur wat schrijnend,verder nergens last van gehad,ook geen jeuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:42

Ja same. Als ik echt lang heb gelegen (binnenkant bovenarm en buitenkant onderarm dus voor mij) gaat het altijd wel redelijk als ik wegloop, maar als ik thuis kom stort ik in. Moe, beetje draaierig van tijd tot tijd. Is inderdaad gewoon weer weg met een nachtje slapen. De tattoos waar ik maar kort voor heb gelegen heb ik eigenlijk nooit last van.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:45

Heb die dag zelf echt heel veel pijn gehad, viel me echt tegen, ook met het schoonmaken en insmeren. Maar verder viel wel mee. Nu na 5 weken is het genezen, helaas wel 1 stukje uitgelopen, dus balen, maar er bestaat geen gum voor tattoo's dus nja, laat het maar los.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:46

Wat grappig dat iedereen er zo anders op reageert. Nu had ik ook alleen maar lijntjes natuurlijk, ik was wel moe maar ik had 2,5 uur heen en 2,5 uur teruggereden :')