Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:10

Joolien schreef:
Ik heb nu een paar weken 2 mac lipsticks en mijn liefde begint een beetje te verdwijnen. Ik snap niet zo goed waarom iedereen mac zo verheiligd, want behalve dat de kleuren geweldig zijn, vind ik niet dat ze onwijs goed blijven zitten. Bij mij blijft het max 2 uurtjes zitten, en dan doe ik niks geks. Het geeft af als een gek, laatst snoot ik mijn neus, en toen zat D for Danger overal :') En had ik dus allemaal rode vlekken op mijn gezicht die ik moeilijk weg kreeg.

Ben ik de enige die niet zo laaiend is? Dat was ik in het begin wel, maar t begint een beetje af te zwakken.

En als iemand Twig met mij wil ruilen voor een iets donkerdere Mac, want ik vind m toch te nude en lijkt teveel op mijn eigen lipkleur.

Je bent niet de enige. De kleuren zijn mooi en het is een leuk cadeau aan jezelf maar ik kan ook niet zeggen dat ze beter zijn dan de lipsticks die ik heb van Kiko of Bourjois. Eerlijk gezegd vind ik dan nog dat Bourjois beter blijft zitten. Die liquid velvet lipsticks zijn net baksteen, zo goed blijven ze zitten.

Kan mss ook liggen aan de kleur want heb het idee dat Rebel beter blijft zitten dan Media. Was een keer gaan stappen met Media op en na een 1,5-2 uur zat de kleur alleen nog maar in de lijntjes, de rest was helemaal weg. :?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:11

Wat uren en een lunch verder :)

Afbeelding

Mac blijft bij mij echt wel goed zitten :j alle overige merken ongeacht long lasting totaal niet. Ik zweer erbij :j

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:15

Die liner designer, daar zijn ook allemaal nepperds van voor een euro in china. Misschien iets andere modellen, maar ik vind 16$ erg veel geld voor een driehoekje plastic :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:16

Wat een onzin ding!
Plakband werkt inderdaad net zo goed en dat kun je ook nog eens gewoon vastplakken en dus geen gehannes met hem op zijn plek houden.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:25

Ze doen mij een beetje een een plectrum denken. Zo'n gitaardingetje. Volgens mij kun je die net zo goed gebruiken, kost een paar euro :')

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 13-01-16 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:27

Makeup geek
Heb nu in mn mandje:
Sensuous
Mocha
Shima Shima
Burlesque
Typhoon
Starry eyed
Magic act
Grand stand
Flame thrower
Shark bait
Brown sugar
Bleach blonde
Bada bing

Denken jullie dat ik zo n volledig palette heb?
Gaat vooral om warme looks, en heb er een groen en paars duo bijgedaan omdat ik dat ook graag gebruik.
Ik heb daydreamer en in the spotlight al

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 18:13

Liesje89 schreef:
Ze doen mij een beetje een een plectrum denken. Zo'n gitaardingetje. Volgens mij kun je die net zo goed gebruiken, kost een paar euro :')

[ [url=m/EjJ3Rv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik dacht precies het zelfde!!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 18:31

Is het dan niet leuker om een thema te kiezen? Dan kan je meerdere verschillende thema's kiezen en mag iedereen zo los gaan als ze zelf willen.

Bijv. 2 weken om een look met thema zomer te maken, of thema clown, thema bloemen, thema water..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 18:32

Kan maar dan denk ik niet dat ik kan deelnemen. Ga 6 dagen 12 uur per dag werken en heb dan echt geen zin op mn enige vrije dag een niet draagbare look te maken want dat hoort wel bij n thema look vind ik :)

Maar als jullie dat leuker lijkt moet je t doen hoor!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 18:32

O haha dat moest trouwens in lipstick challenge topic :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:24

Ik wil ook wel meedoen aan de groepsorder!
Wie wilde er nou Drug lord hebben :P? Die durft haha!

Ik vind mac ook niet zó geweldig, heb en moment ook maar twee kleuren en daarvan komt er niks meer bij. Maar dat heeft andere redenen, niet vanwege de kwaliteit want die vind ik wel oke :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:30

Joolien schreef:
Ik heb nu een paar weken 2 mac lipsticks en mijn liefde begint een beetje te verdwijnen. Ik snap niet zo goed waarom iedereen mac zo verheiligd, want behalve dat de kleuren geweldig zijn, vind ik niet dat ze onwijs goed blijven zitten. Bij mij blijft het max 2 uurtjes zitten, en dan doe ik niks geks. Het geeft af als een gek, laatst snoot ik mijn neus, en toen zat D for Danger overal :') En had ik dus allemaal rode vlekken op mijn gezicht die ik moeilijk weg kreeg.

Ben ik de enige die niet zo laaiend is? Dat was ik in het begin wel, maar t begint een beetje af te zwakken.

En als iemand Twig met mij wil ruilen voor een iets donkerdere Mac, want ik vind m toch te nude en lijkt teveel op mijn eigen lipkleur.

:')

Ik dacht het al tijden, jij zegt wat ik verwachtte. Verhypte lipstick _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:31

Ik wil Drug Lord :D

Maar niet om alleen te dragen hoor, dat ziet er niet uit :')
Maar met een goed gepigmenteerde wit kun je wel mooie combi's mengen ;)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:33

Ik vind de kleuren heel gaaf, maar de verpakking spreekt me totaal niet aan.. jammer :)
Ik ben vandaag van licht blond naar roodbruin gegaan, heeft iemand tips voor mijn wenkbrauwen? Fijne producten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:51

Iemand nog een idee voor een goede mascara? Eentje die waarbij je wimpers gekruld blijven, je wimpers goed separeren en niet al te duur?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:53

Ik gebruik Benefit they're real travel, is een kleintje, 9,95 en na 3 maanden is ie op dus gooi je ook geen volle weg.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:03

Ik heb evt een mini van de there real mocht je t willen proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:04

Gewaagd Anc die witte :D

Ik ga zo ook eens kijken bij Jeffree Star en dan bepalen of ik nu al mee wil doen of bij een toekomstige order. Iets met ik moet ook nog vliegtickets boeken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:06

Suus, dat zou super zijn! Benefit is in NL alleen bij Douglas verkrijgbaar of niet?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:23

DnT schreef:
Ik wil Drug Lord :D

Maar niet om alleen te dragen hoor, dat ziet er niet uit :')
Maar met een goed gepigmenteerde wit kun je wel mooie combi's mengen ;)

:j

Heel veel gebruiken de liquids ook als eyeliner, ik zou druglord ook wel willen om te mengen :j

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:37

Ik ga ook eens kijken bij Jeffrey Star, formule lijkt me zo goed!

Friemel, o echt? Drogen ze zo goed op dan?

Linda, Chanel le Volume haha maar die is niet goedkoop. Nog wel in de aanbieding bij ICI nu.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:04

Joolien schreef:

(...)

Story of my life :+
Ik ben wel heel erg blij met de lipsticks van Kat von D

En ik kan ook écht niet wachten op de "normale" lipstick bullets van Jeffree Star, liquid lipsticks zijn totaal niet mijn ding en de foto's die ik er van heb gezien zijn veelbelovend :j

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:07

hoii allemaal!
ik lees al lange tijd mee.

Nu ga ik verhuizen, en heb ik toevallig voor een 10tje het welbekende Ikea helmer kastje op de kop kunnen tikken.

Wie heeft ervaring met dit kastje, en hebben jullie foto's over hoe jullie hem ingericht hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 09:44

eenitraM schreef:
Joolien schreef:

:')

Ik dacht het al tijden, jij zegt wat ik verwachtte. Verhypte lipstick _O-

Er zijn heel veel geliefde lipsticks die super zijn, maar mij toch niet staan (Velvet Teddy, D for Danger om maar een paar te noemen ;) ).
Alleen omdat een kleur jullie niet staat en jullie MAC niks vinden, wil dat nog niet zeggen dat het een verhypte lipstick is, zegt alleen dat jullie een verkeerde keuze hebben gemaakt en dat jullie het niks vinden ;)

Ik heb 2 helmers, beiden vol met nagellak O:)

Ik vind de Maybelline Lash Sensational een hele fijne mascara.
Geen klontjes, separeert als een malle en qua prijs goed te doen :j

Le Volume heb ik een hele tijd gebruikt, maar die is juist absoluut niet separerend, had altijd ruzie met mijn wimpers met die mascara.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 09:53

DtN, je hoeft niet zo mac te beschermen hoor ;) het gaat over de lasting. Niet over de kleur in mijn geval.