Joolien schreef:Ik heb nu een paar weken 2 mac lipsticks en mijn liefde begint een beetje te verdwijnen. Ik snap niet zo goed waarom iedereen mac zo verheiligd, want behalve dat de kleuren geweldig zijn, vind ik niet dat ze onwijs goed blijven zitten. Bij mij blijft het max 2 uurtjes zitten, en dan doe ik niks geks. Het geeft af als een gek, laatst snoot ik mijn neus, en toen zat D for Danger overalEn had ik dus allemaal rode vlekken op mijn gezicht die ik moeilijk weg kreeg.
Ben ik de enige die niet zo laaiend is? Dat was ik in het begin wel, maar t begint een beetje af te zwakken.
En als iemand Twig met mij wil ruilen voor een iets donkerdere Mac, want ik vind m toch te nude en lijkt teveel op mijn eigen lipkleur.
Je bent niet de enige. De kleuren zijn mooi en het is een leuk cadeau aan jezelf maar ik kan ook niet zeggen dat ze beter zijn dan de lipsticks die ik heb van Kiko of Bourjois. Eerlijk gezegd vind ik dan nog dat Bourjois beter blijft zitten. Die liquid velvet lipsticks zijn net baksteen, zo goed blijven ze zitten.
Kan mss ook liggen aan de kleur want heb het idee dat Rebel beter blijft zitten dan Media. Was een keer gaan stappen met Media op en na een 1,5-2 uur zat de kleur alleen nog maar in de lijntjes, de rest was helemaal weg.