Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:51

Mag ik vragen waaraan je geopereerd wordt? Als je je daarna niet overbelast (niet te snel te fanatiek), lijkt het me alleen maar goed voor je herstel?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:04

Er is helemaal niks mis met jouw figuur Lorette, je bent gewoon slank.
Ik zie ook geen peer en ook geen heel ronde kont, ronde heupen en stevige benen hoor. :n
Volgens mij is je spiegel kapot of je hebt een vervormende spiegel... :D

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:04

Prachtig lijf heb jij Lorette!
En wat een super kont!! Zie 1000 maal liever mooie gevormde benen met een mooie kont, dan van die spillebeentjes!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:09

_Lorette_ schreef:
Zal ze later weer verwijderen, maar nu even voor de beeldvorming:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Aangespannen

[ Afbeelding ]
Kont :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Mijn hooi sjouwen en uitmesten mini spierbal :Y) :Y) :Y) :Y)

Foto's zijn gemaakt in mijn inloopkast en daar is het niet zo netjes, haha.

Ik doe hoogtuit 1x in de week zumba (gaat niet door met basissschoolvakanties), meer doe ik niet aan sport. Wel heb ik 3 paarden aan huis. Ik eet denk ik 4x zoveel als de gemiddelde bokker hier en dan overdrijf ik niet. :) Van die eetlijstjes zou ik niet kunnen leven.

Bovenlichaam hoeft van mij niet anders. Benen wil ik wel graag strakker, daar is geen spier te vinden. Zag in jullie lijstjes wel veel verloren centimeters op bovenbenen, dus dan zou de shred ook daar wel wat voor moeten helpen, toch? Al zal het niet zo snel gaan als de taille, want volgens mij verliezen jullie daar de meeste centimeters.

Volgens mij moet jij gaan werken aan je beeld van jezelf :)

TalisaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:10

:oo

Lorette, jij bent absoluut geen peer hoor.. :n Ik scrollde echt twee keer heen en weer van je bericht naar je foto-bericht, want kon niet geloven dat jij dezelfde was die zichzelf een peer noemt := Stevige benen?! Waar?

Wees trots op je figuur!

*kruipt weer in meeleesmodus*

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:11

Op die foto leek mijn kont dun, haha, de andere foto's durf ik niet te laten zien. Het is echt een bolletje. Ik zou dolgraag platter willen. Die prachtige amazones die met een kaarsrechte rug en kont in het zadel zitten. Dan is de hele ruglijn recht. Bij mij zie je echt zo'n spekje bij mijn kont (wordt verdrukt door eht zadel en daardoor omhoog geduwd), daardoor lijkt mijn rug ook holler. Ben blij dat er op concours een jasje overheen valt. :Y)

Maar ik heb verder niet echt problemen met mijn figuur, hoor. Wel heb ik een beroerde conditie. De zumba vind ik erg pittig, terwijl de 60-jarige dames naast mij er geen problemen mee hebben. Dus daar zou ik eigenlijk wel wat aan moeten doen. Ik heb meer kracht dan uithoudingsvermogen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:13

Een bolletjeskont is toch mooi? Ik probeer juist zo'n bolletje te krijgen :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:14

Nee, dat is bij mij echt niet mooi. Mijn billen knappen bijna uit mijn broek. :') Maar neem ik een maat groter dan zit de rest niet meer goed. Ik wil graag ruilen!!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:15

Jaaa ik wil ook een bolletje :D Heb gelukkig geen platte kont, maar nu is iets te vatsig.
Vind zo'n kont altijd zo mooi in een goede spijkerbroek bijvoorbeeld!

En die amazones hebben allemaal geen kont, das niks! Vraag maar eens aan de mannen om je heen ;)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:20

Ik had het niet erg gevonden als ik gemiddelde tieten had, maar nu ben ik niet in verhouding. :) Dat hebben jullie dan weer wel.

Maar goed, laten we over iets anders praten. :+

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:26

Ik ken juist een meisje wat graag wat meer kont zou hebben. Zit bij haar geen grammetje vet aan en ze baalt altijd dat ze niks te schudden heeft als we wild aan het dansen zijn haha.

Wat ik minder zou willen zijn mijn kuiten en bovenbenen, daar gaat geen cm van af bij mij en juist daardoor pas ik vaak broeken al niet. (Plus door mijn bolle bips valt een gat op de rug terwijl het aan de voorkant dan best wat ruimer mag.)

TalisaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:26

_Lorette_ schreef:
Ik had het niet erg gevonden als ik gemiddelde tieten had, maar nu ben ik niet in verhouding. :) Dat hebben jullie dan weer wel.

Maar goed, laten we over iets anders praten. :+

Ach joh, dan laat je er wat bij in zetten, kan tegenwoordig heel makkelijk hoor :D
Alleen moet je dan wel even sparen :P

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:28

phormicola schreef:
_Lorette_ schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Aangespannen

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik doe hoogtuit 1x in de week zumba (gaat niet door met basissschoolvakanties), meer doe ik niet aan sport. Wel heb ik 3 paarden aan huis. Ik eet denk ik 4x zoveel als de gemiddelde bokker hier en dan overdrijf ik niet. :) Van die eetlijstjes zou ik niet kunnen leven.

Bovenlichaam hoeft van mij niet anders. Benen wil ik wel graag strakker, daar is geen spier te vinden. Zag in jullie lijstjes wel veel verloren centimeters op bovenbenen, dus dan zou de shred ook daar wel wat voor moeten helpen, toch? Al zal het niet zo snel gaan als de taille, want volgens mij verliezen jullie daar de meeste centimeters.

Dat dacht ik exact zo.
Laatst bijgewerkt door Loesss op 12-02-13 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:31

phormicola schreef:
_Lorette_ schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Aangespannen

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

nou!! inderdaad! :o

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:38

Ik word geopereerd aan mij borsten (nee geen vergroting of verkleining) heb een rare aandoening waardoor ik geen gleuf tussen mijn borsten heb, maar dat is gewoon dicht en overtollig vet/borstweefsel. Dit gaan ze weghalen.

Zo ik ben net klaar, voel mijn kuiten nu al :)) Maar het geeft wel een voldaan gevoel! Nu volhouden.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:41

Hoe moetik me dat voorstellen Birgit? Is het alsof je één grote borst hebt? :o

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:45

Ja, (nouja groot, ik heb niet bepaald een grote voorgevel) Ik heb een mini deukje tussen mijn borsten zitten, maar die is nauwelijks zichtbaar. Normaal kun je bijvoorbeeld met je vinger tussen je borsten gaan en je voelt dan gelijk je botten (borstbeen?) bij mij moet je zo'n 5 cm vet indrukken voordat ik mijn bot voel. Beetje lastig uitleggen.. Heb er ook geen last van, maar vind het gewoon niet mooi en heb hierdoor moeite met bh's en bikini's passen. Plus ik wil gewoon normale mooie borsten zoals iedereen :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:52

Groot gelijk dat je er dan iets aan laat doen Birgit, de middelen zijn er toch voor, ik kan me voorstellen dat dat best vervelend is.

Ik lunch trouwens met een heerlijke boterham: 3 sneetjes speltbrood, daarop een likje olijf/paprikasalsa (in de tapenade zat ansjovis, dus dan maar de iets meer vette salsa), daarop 1/4e avocado en kerstomaatjes en een plakje brie :9 Lekkerder was het geweest met wat gegrilde courgette in plaats van brie (of samen met de brie, op een heel ondeugende dag), maar ze waren de keuken aan het poetsen.
Helaas is het vanavond kaassaus op de witlof (bah), maar volgens eetmeter heb ik dan nog niet te veel vet binnen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:58

Begrijpelijk Birgit. :j

Ja kan de kaassaus toch achterwege laten?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:14

Birgit__ schreef:
Ik word geopereerd aan mij borsten (nee geen vergroting of verkleining) heb een rare aandoening waardoor ik geen gleuf tussen mijn borsten heb, maar dat is gewoon dicht en overtollig vet/borstweefsel. Dit gaan ze weghalen.

Zo ik ben net klaar, voel mijn kuiten nu al :)) Maar het geeft wel een voldaan gevoel! Nu volhouden.

Denk dat je daar niet heel lang door uit de running bent, of wel? :) Zou lekker zijn als je niet te lang hoeft te stoppen met shredden.

Klinkt heerlijk, Bhriseis

*edit: tiepvautje
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 12-02-13 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:18

@Karin: nee helaas, ik kook zelf niet dus moet in feite eten wat wordt klaargemaakt. Zo gaan heel veel groentes hier in witte sauzen, en het is vanavond gegratineerde witlof, dus de kaassaus ligt al op de witlof als ze uit de oven komt. En schoonmoeder gaat het niet leuk vinden als ik nou EN geen hesp rond de witlof wil, EN geen kaassaus :')

Het is ook lekker :D De brie valt me wel zwaar op de maag moet ik bekennen; ik at zo'n broodje op horse event en vond het heerlijk! Het was daar wel zonder avocado, maar met gegrilde courgette. (Van die aardbeientaartjes die ze hadden kan ik nog altijd dromen <3 )

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:23

Lastig is dat he, als je moet eten wat de pot schaft..

Ik woon samen met mn vriend weer bij mijn ouders in, en die hebben ook vaak ongezonde avondmaaltjes, soms eet ik dan gewoon brood oid maar dat kan ook niet 7 dagen p.w.

Ik heb mn gewichtjes binnen, dat wordt bikkelen vanavond!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:30

Ja het is inderdaad niet altijd even makkelijk. Ik word er wel inventief op hoor, zo ligt er standaard een zak sla in de koelkast en wat kerstomaatjes, eten ze dan vb. een groente in mayonaise of groenten in puree (met véél aardappelen) dan haal ik zo mijn bakjes uit de koelkast := Dan geen kaassaus gaan eisen op mijn schaaltje witlof durf ik gewoon niet :o Schoonmoeder wordt nu al niet heel blij als ze hele fruitschalen op het aanrecht ziet staan (die ik werkelijk allemaal leeg eet in een mum van tijd met mijn vriend)

Over een weekje zit ik alweer op kot, en naast school zit dan weer een groentenwinkel, dus dan kan ik het nog gezonder proberen te doen *\o/*

Ik vind het overigens veel aangenamer trainen met gewichten! Heb het tot de laatste week van shred met flessen gedaan

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:47

Ik val even binnen, al heb ik schrik gekregen door de foto's in de OP :') Door omstandigheden kan ik nu even niet paardrijden en ik vind het verschrikkelijk de spieren die ik toch al niet in overvloed had onder een laagje vet te zien verdwijnen :D Maar eh, het ziet er wel eng uit, dat shredden :o Een beetje, maar het werkt dus wel?
Heb een paar vraagjes, zouden jullie zo lief willen zijn mij te helpen? :D
- welk materiaal heb je zo allemaal nodig? Ik lees iets over gewichtjes, een springtouw? Gewichtjes kunnen veronderstel ik met waterflessen nagemaakt worden, maar wat heb je nog nodig? Ik heb echt niets in huis!
- Moet je heel erg veel staan springen enzo? :') Ik woon op een appartement en ben telkens maar laat thuis iéts zegt me dat mijn onderburen het niet zo tof gaan vinden als ik om 10u een aardbeving start (las hier zoiets :P )
- Begrijp ik het goed dat je de video's gewoon op Youtube vindt, 10x naar les 1 kijkt, 10x les 2... Gaat dit niet vervelen? 10x dezelfde praatjes horen? :)

Bedankt!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:50

Welkom Stral!

Je bekijkt idd 10x filmpje 1 enzoverder.
Eventueel een matje ligt wat zachter maar is niet levensnoodzakelijk; al kan het volgens mij het springen wat dempen.
Verder heb je enkel gewichtjes nodig, maar dat kan je prima doen met flesjes water tot level 3. Je start met wat voor jou het beste is, voor mij was dat 0,5 kg in het begin (je bouwt het op), voor anderen is dat 1,5 kg.
Het is zwaar, maar erg kort en supereffectief!

Succes