Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lorette_ schreef:Zal ze later weer verwijderen, maar nu even voor de beeldvorming:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aangespannen
[ Afbeelding ]
Kont
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn hooi sjouwen en uitmesten mini spierbal![]()
![]()
![]()
![]()
Foto's zijn gemaakt in mijn inloopkast en daar is het niet zo netjes, haha.
Ik doe hoogtuit 1x in de week zumba (gaat niet door met basissschoolvakanties), meer doe ik niet aan sport. Wel heb ik 3 paarden aan huis. Ik eet denk ik 4x zoveel als de gemiddelde bokker hier en dan overdrijf ik niet.Van die eetlijstjes zou ik niet kunnen leven.
Bovenlichaam hoeft van mij niet anders. Benen wil ik wel graag strakker, daar is geen spier te vinden. Zag in jullie lijstjes wel veel verloren centimeters op bovenbenen, dus dan zou de shred ook daar wel wat voor moeten helpen, toch? Al zal het niet zo snel gaan als de taille, want volgens mij verliezen jullie daar de meeste centimeters.
_Lorette_ schreef:Ik had het niet erg gevonden als ik gemiddelde tieten had, maar nu ben ik niet in verhouding.Dat hebben jullie dan weer wel.
Maar goed, laten we over iets anders praten.
phormicola schreef:_Lorette_ schreef:Zal ze later weer verwijderen, maar nu even voor de beeldvorming:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aangespannen
[ Afbeelding ]
Kont
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik doe hoogtuit 1x in de week zumba (gaat niet door met basissschoolvakanties), meer doe ik niet aan sport. Wel heb ik 3 paarden aan huis. Ik eet denk ik 4x zoveel als de gemiddelde bokker hier en dan overdrijf ik niet.Van die eetlijstjes zou ik niet kunnen leven.
Bovenlichaam hoeft van mij niet anders. Benen wil ik wel graag strakker, daar is geen spier te vinden. Zag in jullie lijstjes wel veel verloren centimeters op bovenbenen, dus dan zou de shred ook daar wel wat voor moeten helpen, toch? Al zal het niet zo snel gaan als de taille, want volgens mij verliezen jullie daar de meeste centimeters.
Volgens mij moet jij gaan werken aan je beeld van jezelf
phormicola schreef:_Lorette_ schreef:Zal ze later weer verwijderen, maar nu even voor de beeldvorming:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aangespannen
[ Afbeelding ]
Kont
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij moet jij gaan werken aan je beeld van jezelf
Birgit__ schreef:Ik word geopereerd aan mij borsten (nee geen vergroting of verkleining) heb een rare aandoening waardoor ik geen gleuf tussen mijn borsten heb, maar dat is gewoon dicht en overtollig vet/borstweefsel. Dit gaan ze weghalen.
Zo ik ben net klaar, voel mijn kuiten nu alMaar het geeft wel een voldaan gevoel! Nu volhouden.