[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:43

Oh nee, het is niet dramatisch, maar wat mij betreft gaat het gewoon nergens over. Wat lee al zegt, geen aandacht geven.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:50

Poess91 schreef:
Lollieloes ik heb heel dat topic ook niet eerst doorgelezen, is het zo dramatisch? haha

Erger.
Drielaags vooroordelen x vermeend hogere moraal.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:52

badeendje schreef:
Susy, heb je misschien een bepaald symbool waarbij je denkt aan je moeder, of wat voor jezelf heel belangrijk is? Misschien kan je het daardoor combineren?

Nee en ik ben heel bang dat als ik een symbool + handtekening zou doen ht een beetje weg zou vallen..
Daarom twijfel ik nog teveel.. misschien de handtekening maar dan in kleuren en zonder zwart?
Of gewoon wel mooi strak zwart?

Daar twijfel ik nog ontzettend over. Ligt er ook net aan hoe groot het kan. Het liefst zie ik deze op mijn linkerpols. Daar heeft mijn moeder namelijk de tatoeage als aandenken aan haar moeder.
En graag wil ik mijn ruggengraad in de toekomst nog laten doen dus die plek valt ook af...
Binnenkant bovenarm leek me ook heel leuk maar ik ben redelijk stevig en met afvallen ben ik bang dat ik daar 'vetlapjes' krijg en het dus niet uit gaat zien.. :')

Maar echt een speciaal symbool heb ik niet gemeen met mijn moeder.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:54

badeendje schreef:
Oh nee, het is niet dramatisch, maar wat mij betreft gaat het gewoon nergens over. Wat lee al zegt, geen aandacht geven.

Dan heb je toch een paar zaken gemist zoals het jouw tattoo maar MOETEN bedekken als deze opvallend is of gekleurd zodat het anderen niet stoort.
Of dat je ongewenste aandacht zelf over je afroept en als je daar niet tegen kan maar geen tattoo moet laten zetten.

Toch wel behoorlijk erg.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:54

Huertecilla schreef:
Poess91 schreef:
Lollieloes ik heb heel dat topic ook niet eerst doorgelezen, is het zo dramatisch? haha

Erger.
Drielaags vooroordelen x vermeend hogere moraal.

Oh dat kan ik wel aan :Y) hahahah ben benieuwd

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:58

Huertecilla schreef:
badeendje schreef:

Dan heb je toch een paar zaken gemist zoals het jouw tattoo maar MOETEN bedekken als deze opvallend is of gekleurd zodat het anderen niet stoort.
Of dat je ongewenste aandacht zelf over je afroept en als je daar niet tegen kan maar geen tattoo moet laten zetten.

Toch wel behoorlijk erg.

Nee hoor, helemaal niet. Moet ik mij echt iets gaan aantrekken van wat andere mensen op internet (mensen die ik niet ken) van mijn tatoeages vinden? Welnee, het gaat er om wat ik mooi vind en wat ik wil. Ik ga me daar echt niet om verdedigen.

Yasmine

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:02

Ik denk niet dat het de bedoeling is om hier de discussie te voeren die al in een ander topic gevoerd wordt. Dan kunnen we het hier lekker gezellig houden?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:03

lieveli schreef:
Nee hoor, helemaal niet. Moet ik mij echt iets gaan aantrekken van wat andere mensen op internet (mensen die ik niet ken) van mijn tatoeages vinden? Welnee, het gaat er om wat ik mooi vind en wat ik wil. Ik ga me daar echt niet om verdedigen.

Oh oh oh, onder je eigen regels door gedoken. Gewoon negeren was 't, toch? :))

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:09

Huertecilla schreef:
badeendje schreef:

Toch wel behoorlijk erg.

Je begrijpt m'n insteek niet :+. Als mensen met dat soort meningen geven, dan denk ik: Jongens waar hebben we het in hemelsnaam over :').
Verder geen woorden meer aan vuilmaken.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:10

Susyb schreef:
badeendje schreef:
Susy, heb je misschien een bepaald symbool waarbij je denkt aan je moeder, of wat voor jezelf heel belangrijk is? Misschien kan je het daardoor combineren?

Nee en ik ben heel bang dat als ik een symbool + handtekening zou doen ht een beetje weg zou vallen..
Daarom twijfel ik nog teveel.. misschien de handtekening maar dan in kleuren en zonder zwart?
Of gewoon wel mooi strak zwart?

Daar twijfel ik nog ontzettend over. Ligt er ook net aan hoe groot het kan. Het liefst zie ik deze op mijn linkerpols. Daar heeft mijn moeder namelijk de tatoeage als aandenken aan haar moeder.
En graag wil ik mijn ruggengraad in de toekomst nog laten doen dus die plek valt ook af...
Binnenkant bovenarm leek me ook heel leuk maar ik ben redelijk stevig en met afvallen ben ik bang dat ik daar 'vetlapjes' krijg en het dus niet uit gaat zien.. :')

Maar echt een speciaal symbool heb ik niet gemeen met mijn moeder.

Allicht in donkerblauw voor een soort blauwe balpen effect?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:11

Saskiaatje schreef:
lieveli schreef:

Saskia, in je hok. Jij mag alleen iets zeggen als het kritiekloos en complimenteus naar mij toe is!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:12

Hahaha, niks mis met de sfeer hier geloof ik +:)+

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:13

lieveli schreef:
Saskiaatje schreef:

Saskia, in je hok. Jij mag alleen iets zeggen als het kritiekloos en complimenteus naar mij toe is!

Yes, ma'am. :D

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:14

Hahaha, sjongejonge. Back to tattoo's now!
Help Susyb eens!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:16

badeendje schreef:
Allicht in donkerblauw voor een soort blauwe balpen effect?

Ja dat is inderdaad wel een goede tip... !
Ja mensen help mij eens :')
Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met een handtekening?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:18

Ik heb ooit een meisje gezien dat de handtekening van Jan Smit/Smidt/Smid liet zetten. Ik vond het niet zo mooi. Maar in het zwart van je moeder vind ik wel enorm bijzonder.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:25

lieveli schreef:
Ik heb ooit een meisje gezien dat de handtekening van Jan Smit/Smidt/Smid liet zetten. Ik vond het niet zo mooi. Maar in het zwart van je moeder vind ik wel enorm bijzonder.

Ja handtekeningen van artiesten vind ik ook zooooo niet mooi..
Maar ik wil graag de handtekening van mijn moeder omdat ik heel veel op haar lijk, zowel kwa uiterlijk maar al helemaal kwa karakter. Eigenlijk zit de handtekening van mijn moeder al op mijn karakter zeg maar.
En toen 3 jaar geleden mijn oma overleed aan kanker wou ik in eerste instantie een tatoeage met iets van mijn oma. Maar ik hou absoluut niet van 1 letter. Of een vlinder. Ik wil iets unieks, iets wat niemand anders heeft!
Mijn moeder heeft uiteindelijk de letter A van de voornaam van mijn oma op haar linkerpols (binnenkant) laten zetten met 3 sterretjes (die staan voor mijn moeder, oom en tante).
En nu wil ik dus als eerbetoon aan mijn eigen mama terwijl ze erbij is dus haar handtekening laten zetten op mijn pols. Want zoveel als dat zij mijn oma lief had (en ik trouwens ook hoor) zoveel heb ik haar ook lief en dat weet ze wel maar ik denk wel dat als we daar in die tattooshop zitten we allebei even volschieten haha :')

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:31

badeendje schreef:
Je begrijpt m'n insteek niet :+. Als mensen met dat soort meningen geven, dan denk ik: Jongens waar hebben we het in hemelsnaam over :').
Verder geen woorden meer aan vuilmaken.

Ik begrijp die insteek helemaal. Ben het er niet mee eens.

Omdat de democratie de dictatuur van de meerderheid inhoudt en die meerderheid per definitie het meest verlichte deel van de mensheid is, is het negeren van vooroordelen heel riskant.
Wanneer deze opmerkingen geen tegengeluid krijgen, worden ze normaal, de norm en voor je het weet is er een roep om een verplichting van tatoo bedekken.
Zo is hier op Bokt een beleid tegen het niet dragen van een cap terwijl dat wettelijk (nog) een vrije beslissing is.
Voor je het weet rij je verplicht met helm, bp met klapzak en kleding die elke tattoo bedekt.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:34

Ja nou klep dicht.. ik wil het over mijn tattoo hebben (of die van andere ) :+

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:22

Susyb@ een handtekening heb ik nooit gezien, ik heb zelf voor mijn pony haar naam met een bloem (geranium) op de binnenkant van mijn enkel, de bloem staat voor vriendschap.
Wellicht zou een artiest hem zo kunnen maken dat het lijkt ofghet op een papiertje staat alleen denk ik dat dat op je pols misschien niet zo mooi is.
Of inderdaad met kleuren of schaduw effecten iets richting adam stijl met strak de handtekening eroverheen?
Je kunt veel kanten op op denk ik!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:37

Susyb schreef:
Ja nou klep dicht.. ik wil het over mijn tattoo hebben (of die van andere ) :+

Precies!

Ik vind het prachtig hoe jij erover vertelt, echt mooi meis!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:51

Ooooh die handtekeningtattoo doet me denken aan deze:
Afbeelding
Citaat:
'It's on my left forearm. It’s a note my mom left me the night she died. Here's a side-by-side-by-side shot of the two.'

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:55

[/quote]
Thorn: Ik vind je tatoeage erg gaaf. Vooral het idee erachter, kan ik me erg in vinden. Hoezo de keus voor de vlinder echter? Ik snap dat het voor je moeder is, maar ik zou persoonlijk denk ik eerder voor een sterretje of zo gaan dan.[/quote]

Mijn moeder was in de bloei van haar leven en is door een ongeluk (met auto onder trein gekomen) overleden en daarom geen ster maar een vlinder en door mijn ziekte wou ik er een positievere draai aangeven :)
Laatst bijgewerkt door Thorn2006 op 29-07-13 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:55

Wauw!. Dat is echt een super mooi iets, even sprakeloos..

*kruipt weer terug in meeleesmodus

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:03

Mijn vader had zo'n handschrift... dat de tattoo niet leesbaar had geworden :')