Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
badeendje schreef:Susy, heb je misschien een bepaald symbool waarbij je denkt aan je moeder, of wat voor jezelf heel belangrijk is? Misschien kan je het daardoor combineren?
badeendje schreef:Oh nee, het is niet dramatisch, maar wat mij betreft gaat het gewoon nergens over. Wat lee al zegt, geen aandacht geven.
Huertecilla schreef:badeendje schreef:Oh nee, het is niet dramatisch, maar wat mij betreft gaat het gewoon nergens over. Wat lee al zegt, geen aandacht geven.
Dan heb je toch een paar zaken gemist zoals het jouw tattoo maar MOETEN bedekken als deze opvallend is of gekleurd zodat het anderen niet stoort.
Of dat je ongewenste aandacht zelf over je afroept en als je daar niet tegen kan maar geen tattoo moet laten zetten.
Toch wel behoorlijk erg.
lieveli schreef:Nee hoor, helemaal niet. Moet ik mij echt iets gaan aantrekken van wat andere mensen op internet (mensen die ik niet ken) van mijn tatoeages vinden? Welnee, het gaat er om wat ik mooi vind en wat ik wil. Ik ga me daar echt niet om verdedigen.
Huertecilla schreef:badeendje schreef:Oh nee, het is niet dramatisch, maar wat mij betreft gaat het gewoon nergens over. Wat lee al zegt, geen aandacht geven.
Dan heb je toch een paar zaken gemist zoals het jouw tattoo maar MOETEN bedekken als deze opvallend is of gekleurd zodat het anderen niet stoort.
Of dat je ongewenste aandacht zelf over je afroept en als je daar niet tegen kan maar geen tattoo moet laten zetten.
Toch wel behoorlijk erg.
. Als mensen met dat soort meningen geven, dan denk ik: Jongens waar hebben we het in hemelsnaam over
.Susyb schreef:badeendje schreef:Susy, heb je misschien een bepaald symbool waarbij je denkt aan je moeder, of wat voor jezelf heel belangrijk is? Misschien kan je het daardoor combineren?
Nee en ik ben heel bang dat als ik een symbool + handtekening zou doen ht een beetje weg zou vallen..
Daarom twijfel ik nog teveel.. misschien de handtekening maar dan in kleuren en zonder zwart?
Of gewoon wel mooi strak zwart?
Daar twijfel ik nog ontzettend over. Ligt er ook net aan hoe groot het kan. Het liefst zie ik deze op mijn linkerpols. Daar heeft mijn moeder namelijk de tatoeage als aandenken aan haar moeder.
En graag wil ik mijn ruggengraad in de toekomst nog laten doen dus die plek valt ook af...
Binnenkant bovenarm leek me ook heel leuk maar ik ben redelijk stevig en met afvallen ben ik bang dat ik daar 'vetlapjes' krijg en het dus niet uit gaat zien..![]()
Maar echt een speciaal symbool heb ik niet gemeen met mijn moeder.
Saskiaatje schreef:lieveli schreef:Nee hoor, helemaal niet. Moet ik mij echt iets gaan aantrekken van wat andere mensen op internet (mensen die ik niet ken) van mijn tatoeages vinden? Welnee, het gaat er om wat ik mooi vind en wat ik wil. Ik ga me daar echt niet om verdedigen.
Oh oh oh, onder je eigen regels door gedoken. Gewoon negeren was 't, toch?
lieveli schreef:Ik heb ooit een meisje gezien dat de handtekening van Jan Smit/Smidt/Smid liet zetten. Ik vond het niet zo mooi. Maar in het zwart van je moeder vind ik wel enorm bijzonder.
badeendje schreef:Je begrijpt m'n insteek niet. Als mensen met dat soort meningen geven, dan denk ik: Jongens waar hebben we het in hemelsnaam over
.
Verder geen woorden meer aan vuilmaken.