Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Finliox schreef:Ik heb mijn haar momenteel rood, maar wil het nu weer uit laten groeien zodat ik mijn natuurlijke kleurtje terugkrijg. Heb al gemerkt dat mijn haar sterk donkerder geworden is (waar ik heel blij mee ben, ik haat het om een blondje te zijn!) Maar de extreme uitgroei die daarbij aan de pas komt vind ik persoonlijk heel lelijk. Is het een idee om een haarverf dicht bij mijn natuurlijk kleur te kiezen en er overheen te doen? Als dat uitgroeit zie je dat namelijk niet zo. Maar ik weet niet tot in hoeverre je dan een rode gloed blijft zien, want dat lijkt me ook best lelijk. Iemand ervaring?
Bizzybijtje schreef:Finliox schreef:Ik heb mijn haar momenteel rood, maar wil het nu weer uit laten groeien zodat ik mijn natuurlijke kleurtje terugkrijg. Heb al gemerkt dat mijn haar sterk donkerder geworden is (waar ik heel blij mee ben, ik haat het om een blondje te zijn!) Maar de extreme uitgroei die daarbij aan de pas komt vind ik persoonlijk heel lelijk. Is het een idee om een haarverf dicht bij mijn natuurlijk kleur te kiezen en er overheen te doen? Als dat uitgroeit zie je dat namelijk niet zo. Maar ik weet niet tot in hoeverre je dan een rode gloed blijft zien, want dat lijkt me ook best lelijk. Iemand ervaring?
Been there, done that. Werkt niet.