Djilna schreef:Nee ICI is van dezelfde als Kruidvat/Trekpleister. Douglas is een andere keten
Ja van AS Watson ofzo, heb ooit bij Kruidvat gewerkt en had toen ook altijd 10% korting bij Ici Paris.
Dus zeg maar nog over die 10% heen die je sowieso al krijgt daar.
leonie87: Haha het klinkt zo banketstaaf om te zeggen
, want je bent zo ook al een hele mooie meid, maar ik denk echt dat geëpileerde wenkbrauwen heel wat kunnen doen voor je gezicht! Misschien kan je bij de Kruidvat van Catrice zo'n paletje kopen met wat nude kleurtjes en dan wat kwasten bij de Hema (een platte en eentje om mee te blenden -> de kleuren mooi over laten lopen). Dan ben je eerst ook nog niet zoveel geld kwijt maar kan je toch wat experimenteren. Ik vond deze op google: http://www.misslipgloss.nl/stap-voor-st ... e-palette/. Daar worden wel meer budget merken gebruikt, leuk om te kopen als je net begint en even wat wilt proberen.
En die winged eyeliner zou ik trouwens niet meteen proberen, gewoon met wat oogpotlood een randje langs je wimperlijn is al moeilijk genoeg in het begin. 
Deijs: Zien? 
Mijn Perfection Lumière Velvet foundation van Chanel bevalt zoooo goed.
Hij heeft een vrij lichte dekking, ziet er heel natuurlijk uit en mijn huid voelt suuuuperzacht aan na het aanbrengen, heb ook geen poeder meer nodig erna. En ik heb een perfecte kleur match met B20, normaal ben ik vaak aan het mengen met foundations.
Maar goed, echt een aanrader dus.