Bootsiebob,gewoon doen alsof je een belangrijke influencer bent.
Maar leuke foto's weer. En susan,en faringo,jullie waren goed vroeg aan de wandel.
boedjang
Geplaatst: 06-05-25 16:37
Oh zonde bootsiebob,wel fijn aan de wandel SusanH wat een heerlijke paden( ruiter?) En faringo dat ochtend zonnetje is echt prachtig Hier met hondjes naar stal en op terugweg langs het kanaal gelopen.
leuk te zien wat een goede regenbui kan doen, het gras groeit waar je bij staat
Mooi daar Susan, ik kom ook graag in Otterlo en omgeving. Faringo, heerlijk gewandeld alweer voor werk. Mooi. Bootsie, wat staan die struiken op de 1e foto er schitterend bij
Bootsiebob
Geplaatst: 06-05-25 17:00
Haha Lizard Ik ga wel zo’n nieuw ding kopen, zijn maar 4 euro
Goof ik vond die struiken afgelopen week al zo mooi toen ik er langs wandelde maar geen foto gemaakt. Nu ik zag dat de bewoners de vlag gehesen hadden, vond ik dat extra leuk om vast te leggen op 5 mei
Boedjang wat is het grijs bij jou. Hier best zonnig vandaag
Hier is het net zo grijs met een koude wind. Niks aan.
shaddy82
Geplaatst: 06-05-25 21:01
Prachtig Faringo, weer van die sfeervolle foto's. En SusanH wat een mooie afwisselende omgeving. En Bootsiebob ook een rondje gemaakt.
Stukje door de griend, helaas grauw en grijs
noordje
Geplaatst: 06-05-25 22:40
Wat een prachtige foto's weer!
Sorry,ik reageer even niet op iedereen. De hele dag in de auto gezeten en net nog een pittige wandeling na het eten,dus ik ben aardig 'op' Maar ik wil toch even wat foto's delen,want wat was het weer gaaf! Hardangervidda over ging gelukkig goed,er lag wel wat sneeuw op de weg,maar dat was in het midden.
Nala was er wel een beetje klaar mee Even benen strekken bij de Hol kerk Nala moest natuurlijk weer sneeuw 'badderen' Uitzicht vanaf een dam Hardangervidda Nog meer Hardangervidda Toch weer even gestopt bij Vøringsfossen Daar hebben ze allerlei uitkijkpunten en een brug over de waterval/rivier
Wow Noordje, mooi daar zeg. Geniet ervan. Bootsie, wat een mazzel met dat weer. Hier koud en wind inderdaad.
boedjang
Geplaatst: 07-05-25 18:24
Bootsiebob heerlijk ziet het eruit. Wij hadden wel oke weer, lekker met bakfiets op pad met vriendinnen op terras.
Daarna naar Spaarnwoude wilde niet zo lang lopen, Lil is sinds dinsdag mank, echt niet grappig. Maar ja zwerfhond he...dus als je ergens aanzit bevriest ze. Dus maar ff aankijken. Wel even fijn rondje gedaan bij de appelboomgaard en in het uilenbos. Geen uil te zien hoor. Maar wel echt even lekker kunnen snuffelen
Wat een lekker zonnetje bij jou lizard. Hier is het flink grijs.
Bootsiebob
Geplaatst: 07-05-25 21:05
Mooi Lizard! Hier hadden we ook weer geluk met het weer in de middag, ik ging op de fiets vandaag dus op terugweg lekker in de zon, wel flinke wind
Niets te zien? Je hebt toch behoorlijk mooie foto’s gemaakt. Ik krijg die blauwtjes maar zelden voor de lens
Arme Lil loopt mank, hopelijk is het snel beter.
noordje
Geplaatst: 07-05-25 23:03
Stakkars Lil, hopelijk is ze gauw weer de oude. Fijn dat ze lekker heeft kunnen snuffelen.
Ook weer mooi hoor Lizard.
En bij Bootsie was het ook lekker zonnig, mooi.
Het was een prachtige dag voor de Dronningstien Om 9uur opgehaald door het busje Eerst over een breed tractor pad de hoogte in Met al mooie uitzichten Aan het begin En weer de hoogte in,met nog best wat sneeuw. De chauffeur van het busje zei:er zijn nog wat vlekken sneeuw. Nou wel wat meer ook Op naar de top. Volgens mij zit ik nu aan de max foto's