Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BeFunny schreef:Ik maak me eigenlijk nooit druk over hoe die schoenen eruit zien.
Voor wandelen heb ik de meindle M2 defensie schoenen en niks is lomper dan dat. En de meindl lady GTX laag.
En de hardloopschoenen zijn net balrinas in vergelijking![]()
Het belangrijkste is hoe ze lopen.
suusje26 schreef:Dank jullie welNormaal geef ik niet zoveel om medailles, maar vind het wel erg leuk dat deze zo samen horen.
Heb je wel een streven qua afstand en routes? Vind het sowieso al knap wat jij allemaal loopt en doet![]()
Ja, dat langzaam lopen wil ik ook meer in de trainingen gaan verwerken en dan wil ik na de zomer gaan trainen voor een hele marathon.
joosie schreef:Dankjewel voor het mee denken. Ik ga even verder nadenken wat ik met mijn slaapvoet kan doen.
Ik ga vooral weer mee lezen met jullie verhalen, want ik ben slecht in het bijhouden qua reageren op iedereen.
Heel veel succes iedereen!
BeFunny schreef:Sorry niet nodig. Ik heb dat gewoon verkeerd begrepen (blond hè)
Ik wordt zo of straks terug gebeld door MTB fysio om een afspraak in te plannen.
Ik ben er trouwens "denk ik" ook achter waarom bij Garmin bij sommige de zones hoger of lager liggen. Bij Garmin vul je je leeftijd etc in en dan wordt het berekend 220- je leeftijd zeg maar. Die formule is sowieso niet accuraat maar daardoor scheelt het wel iemand van 20 of iemand van 60
MuSLi schreef:BeFunny schreef:Sorry niet nodig. Ik heb dat gewoon verkeerd begrepen (blond hè)
Ik wordt zo of straks terug gebeld door MTB fysio om een afspraak in te plannen.
Ik ben er trouwens "denk ik" ook achter waarom bij Garmin bij sommige de zones hoger of lager liggen. Bij Garmin vul je je leeftijd etc in en dan wordt het berekend 220- je leeftijd zeg maar. Die formule is sowieso niet accuraat maar daardoor scheelt het wel iemand van 20 of iemand van 60
Dat klopt inderdaad. Garmin berekent zones naar aanleiding van het standaard rekenmodel