Mooie foto's Goof. Het ziet er op de foto's niet zo slecht uit.
Mandyy
Geplaatst: 01-06-22 20:42
Die laatste foto is lief, hondjes samen!
Ik heb m’n pauze doorgewerkt (was eigenlijk van plan om te wandelen) zodat ik einde dag naar de dierenarts kon met een van de katten. Ze heeft een fikse beschadiging in haar oog. Het kan alle kanten op: het kan met druppels overgaan maar het kan ook dat het beste besluit is haar oog te verwijderen. Volgende week terug naar de dierenarts.
Hoop vrijdag tijd te hebben om met Max te wandelen. Vandaag heeft verzorgster een leuk rondje gelopen en de omgeving zag er prachtig uit!!
Jeetje, is het weer raak. Sterkte, duimen dat het met de druppels over gaat. Fijn dat je een verzorgster hebt die met Max de hort op kan
gaucho
Geplaatst: 02-06-22 09:01
Oh balen Mandy, ik hoop dat de druppels aanslaan.
Wij hadden gisteren een fotografie workshop, geen wandelen dus maar wel heel erg gaaf. We zijn nog een stuk noordelijker gereden. Paar plaatjes van de telefoon, van de camera komt thuis.
Het blijft hier gewoon tot na middernacht ligt, deze foto om 01.00;
Op de terug weg veel meer herten gezien als auto’s auto’s waren er 2 in anderhalf uur, en zeker meer dan 5 herten waar ik voor moest uitwijken/ remmen, naast de weg nog meer. Ook nog een marter gezien
germie
Geplaatst: 02-06-22 09:14
Mooi gaucho.
Hier even wat minder wandelen, motivatie ontbreekt.
En ik kreeg een herinnering op fb dat ik 2 jaar geleden een wespennest gevangen heb en in een vuilniszak gestopt heb met een duikpak aan om me te beschermen. Door de tuin wandelen in je prive-sauna.
moonsparkle
Geplaatst: 02-06-22 09:42
Wat een mooie landschappen die zijn al zo mooi dat ze al professionele foto's lijken
DIe kroontjesknotszwam, die is gaaf. Is die zeldzaam?
jojoleinee
Geplaatst: 02-06-22 10:11
Oh ik ben zo benieuwd naar foto's van de workshop! Die kunnen toch haast niet nog mooier zijn
Bijzondere wandeling weer Moonsparkle. Die kroontjesknotszwam lijkt net op een anamoon.
moonsparkle
Geplaatst: 02-06-22 10:11
germie schreef:
DIe kroontjesknotszwam, die is gaaf. Is die zeldzaam?
Een paar jaar terug nog zeldzaam, nu matig algemeen. Als het goed is voor het eerst in NL waargenomen in 1996. Op verschillende websites staat deze nog wel als zeer zeldzaam
lizard
Geplaatst: 02-06-22 10:14
Gaucho,en faringo,wat hebben jullie vreselijk mooi weer!
Moonsparkle,ook weer mooi,hoor! En ook erg interessant.
Veel beterschap voor de kat Mandyy. Zoveel pech steeds met de diertjes Ik hoop dat de druppels werken
Faringo en gaucho mooi En dan zijn dit nog maar de telefoonfoto‘s?!!!
Die bomen in het water!
De workshop was vast interessant, vooral met zo‘n decor. Vandaag krijg ik mijn nieuwe camera
Moonsparkle gave foto‘s Leuk met die rij blaadjes en inderdaad, net een anemoon!
Germie ik zie het zo voor me Ik heb geen duikpak, dus heb het mooi door de profs laten doen. €70 en een hoop witte poedertroep en wespenlijken die je nog mag gaan opruimen. Ik heb nu een nepnest ophangen, dan maken ze geen nieuwe in de buurt
Vandaag mijn allereerste echt bergwandeling. We liepen de Mountwin trail in het Beinn Eighe National Nature Reserve. 550 meter klimmen in 2,5 kilometer, flink steil dus. Maar ik kwam er en wat was het prachtig boven!
gaucho
Geplaatst: 02-06-22 18:48
Hier ook echt enorm genoten, wat een prachtig weer, toffe wandeling en mooie omgeving