Romeo2007 schreef:Zijn er hier ook nog bokkers die tussen de 15 - 20 af willen vallen? Voel me beetje alleen ondanks de titel van het topic oeps...
Het dubbele zo ong.
Lees braaf mee, maar nog geen succes geboekt.
Dus plaats niks.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romeo2007 schreef:Zijn er hier ook nog bokkers die tussen de 15 - 20 af willen vallen? Voel me beetje alleen ondanks de titel van het topic oeps...
MuSLi schreef:Wat vervelend @Negerzoen. Hoe gaat het nu met je? Heb je hulp om het pad terug weer te vinden? Knuffel
kosseh schreef:Roosch, vind je het dan niet lastig als je weer aan het opletten bent? Omdat je dan niet aan de weegschaal kan zien of het goed gaat.
gaucho schreef:Romeo2007 schreef:Zijn er hier ook nog bokkers die tussen de 15 - 20 af willen vallen? Voel me beetje alleen ondanks de titel van het topic oeps...
Ik ben 20 kilo kwijt, moet er dus niet meer af maar weet er alles van... Voel je dus niet alleen.
En dit topic moet echt geen 'we delen alleen succesjes' worden hoor, zo werkt het helaas niettegenover elk succesje staan meerdere baalmomenten, tegenslagen etc.
Roosch schreef:Ik duim voor je, mooi rot!
Ik ben vanaf vandaag weer begonnen met vasten. Das wel weer even wennen. We zijn na het eten een lange wandeling gaan maken en het is nu wel even lastig om niks te eten of drinken te nemen. Maar komt goed.
[ [url=m/io3ptj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgenvroeg half 10 zumba, ben bang dat dat zeer gaat doen.