Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 22:59

Romeo2007 schreef:
Zijn er hier ook nog bokkers die tussen de 15 - 20 af willen vallen? Voel me beetje alleen ondanks de titel van het topic oeps...

Het dubbele zo ong.
Lees braaf mee, maar nog geen succes geboekt.
Dus plaats niks.

Anoniem

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 23:01

-40 hier en zit momenteel op -6. Nog 34 te gaan :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 23:22

Ik wil niet eens meer weten hoeveel ik ben aangekomen sinds het samenwonen dus ik steek even m'n kop in het zand qua nummers. ^)

Maar je bent niet alleen!!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 06:52

Romeo2007 schreef:
Zijn er hier ook nog bokkers die tussen de 15 - 20 af willen vallen? Voel me beetje alleen ondanks de titel van het topic oeps...

Ik ben 20 kilo kwijt, moet er dus niet meer af maar weet er alles van... Voel je dus niet alleen.

En dit topic moet echt geen 'we delen alleen succesjes' worden hoor, zo werkt het helaas niet :( tegenover elk succesje staan meerdere baalmomenten, tegenslagen etc.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 06:57

Gaucho, wat zie je er goed uit!

Roosch, vind je het dan niet lastig als je weer aan het opletten bent? Omdat je dan niet aan de weegschaal kan zien of het goed gaat.

Hier is er 10 kilo af(sinds 2019), dat waren er 20.. Toen ik nog goed in m'n vel zat.
Ik wil er nu nog 15 tot 18kg.
Met 10 ben ik al.heel blij!

Vanaf maandag weer m'n eten aan het bijhouden. Altijd weer even zoeken die start. Magere broodbeleg gehaald, grilworst met kaas tikt toch wel hard aan. Ben nu voor de smeerkaas15+ met komkommer, kipfillet of rookvlees. Kijken of ik dat als basis er weer in krijg. En dan soms iets anders kan nemen waar ik echt trek in heb.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 07:32

Ik wil na de bevalling naar de 70 kilo. Eigenlijk moet ik naar de 65 maar dat is zo lang geleden.

Voor mijn 1e zwangerschap zat ik rond de 95. Na die zwangerschap op 97. Toen afgevallen tot 85 kilo en weer zwanger O:)
Nu zit ik met bijna 36 weken weer rond de 95 kilo. Best netjes want ik let nergens op Y)(^)

Na de bevalling moet er dus weer gewerkt worden! Heb al heel snel niet meer kunnen sporten door mijn rug en bekken en moet zeggen dat ik er wel weer zin in heb! (Zeg ik nu haha)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 08:18

Hier ondertussen bijna 30kg kwijt, dus ook van mijn kant uit: voel je niet alleen... Hier ook ups en downs. Struggles en moeilijke momenten :j @Romeo2007

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 08:32

Mooie getallen!

Hier wilde ik er 15 af hebben, heb er al 2,2 af! Als ik rond de 70 zit ben ik al echt heel blij!

Hier nu echt de knop gevonden en weghouden elkaar scherp. Maandag wel een snoepavond gehad, maar voelde me echt heeel verdrietig…

Gisteren zin in pizza, het werd AGV, en daarna 2 uur geklommen en zo blij dat we geen pizza hadden besteld *\o/* . Merk dat klimmen wel een motivatie is om af te vallen. Minder gewicht = minder moeite met omhoog klimmen :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 08:50

Ik heb gisterenavond nog een giga eetbui gehad en een pot B&J binnen gespeeld := ‘Gelukkig’ kan mijn lichaam het handelen als ik zoiets maar eenmalig per week doe. Maar uiteraard wil ik er op termijn volledig vanaf…

Wat een mooie resultaten zie ik hier al! Elke kilo is er 1!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 09:23

Ik lees ook nog mee en wil er graag 15kg af. Helaas sinds start alleen maar aangekomen. Is wel te verklaren, aangezien ik uiteindelijk een paar weken geleden overspannen ben uitgevallen op werk. Vandaar dat jullie me niet zoveel horen :) maar ik lees trouw met alles mee!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 13:11

Wat vervelend @Negerzoen. Hoe gaat het nu met je? Heb je hulp om het pad terug weer te vinden? Knuffel :(:)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 13:28

MuSLi schreef:
Wat vervelend @Negerzoen. Hoe gaat het nu met je? Heb je hulp om het pad terug weer te vinden? Knuffel :(:)

Lief bericht van je :) ik krijg inderdaad hulp en mijn manager is ook heel meedenkend en begaan. Dat scheelt al een boel :) in eerste instantie minder gaan werken, maar uiteindelijk op haar advies er even helemaal uit. Merk gelukkig al betere momenten maar ben snel overprikkeld. Allang blij het op tijd aangegeven te hebben en daarmee een burn-out kunnen voorkomen. Al kost herstel natuurlijk evengoed wat tijd.

Nu wel echt veel bezig met goed voor mezelf en mijn lijf zorgen om herstel te bevorderen. Hoop dat dat naast mentaal ook in centimeters vruchten gaat afwerpen :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 15:27

kosseh schreef:
Roosch, vind je het dan niet lastig als je weer aan het opletten bent? Omdat je dan niet aan de weegschaal kan zien of het goed gaat.

Als mijn teleurstelling weer weggetrokken is zal ik vast wel weer op de weegschaal springen. Voor nu mijd ik het ding. :')

Wat naar, Negerzoen! Je koppie is het allerbelangrijkste. :(:)

Sinds gisteren weer het sporten opgepakt. Zit nu uit te fietsen na een vetverbranding workout (op hartslag gelet) en wat buikspieren. Morgen ga ik zumba doen. Kijken of ik het plezier wat terug kan krijgen cq het eten wat meer kan oppakken.

Blijven toch ups en downs he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 16:02

Fijn dat jou manager achter jou staat Negerzoen en je het tijdig hebt gemerkt. Ik wens jou een spoedig herstel.

Roosch: Fijn dat je het sporten terug hebt opgenomen. Zumba lijkt mij erg leuk!

Hier zit ik weer uit te zweten van een loopsessie. Ik voel mij enorm gezegend met zo mooie baantjes dichtbij thuis.

Afbeelding

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 16:17

gaucho schreef:
Romeo2007 schreef:

Ik ben 20 kilo kwijt, moet er dus niet meer af maar weet er alles van... Voel je dus niet alleen.

En dit topic moet echt geen 'we delen alleen succesjes' worden hoor, zo werkt het helaas niet :( tegenover elk succesje staan meerdere baalmomenten, tegenslagen etc.

Ooh zo bedoelde ik dat ook niet hoor sorry.

Er speelt bij mij ook meer, waardoor afvallen nu ook niet wil.
Inmiddels de eerste stappen gezet en hoop dat ze me goed kunnen helpen.
Hoop ook dat als mijn koppie weer wat beter is dat het afvallen ook wat succesvoller word :)

@Negerzoen, jij ook succes!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 16:19

Koppie is stap 1. :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 20:22

Wat ik bij de cursus heb geleerd is jezelf heitjes geven. Google maar eens op het vat van zelfwaardering.

Ik heb toch last van die steen... morgen word ik door de huisarts gebeld. En dan denk ik verwijzing chirurg. En dan hopelijk eruit. Durf niks te eten of te halen omdat ik bang ben voor een nieuwe aanval... (werkt wel goed als ik trek krijg in een gebakje...)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 21:00

Wat goed om weer wat activiteit te zien in het topic :j Sterkte voor iedereen die het nodig heeft.

Ik ga weekendje weg met de pony en al het eten wordt geregeld, kijken of ik dat een beetje los kan laten :) lunchpakket voor morgen wel nog zelfgemaakt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 21:02

Ik duim voor je, mooi rot!

Ik ben vanaf vandaag weer begonnen met vasten. Das wel weer even wennen. We zijn na het eten een lange wandeling gaan maken en het is nu wel even lastig om niks te eten of drinken te nemen. Maar komt goed. :j

Afbeelding

Morgenvroeg half 10 zumba, ben bang dat dat zeer gaat doen. :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 21:02

Veel plezier gaucho

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 21:41

Roosch schreef:
Ik duim voor je, mooi rot!

Ik ben vanaf vandaag weer begonnen met vasten. Das wel weer even wennen. We zijn na het eten een lange wandeling gaan maken en het is nu wel even lastig om niks te eten of drinken te nemen. Maar komt goed. :j

[ [url=m/io3ptj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Morgenvroeg half 10 zumba, ben bang dat dat zeer gaat doen. :+

Omarm de spierpijn :') hahaha. Mooie foto! Wandelen kan soms zo fijn zijn en zoveel simpele doelen dienen...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 22:01

Omarm de spierpijn, zegt ze. :')

Had hem nog willen voorkomen door vanmiddag in de sauna te gaan zitten maar nee, niet gelukt..

Morgen eerst zumba en dan wil ik eigenlijk op de fiets naar de markt voor pistachenoten. Ik ben daar zo gek op en ik wil morgenmiddag even lekker gaan lezen met een zak nootjes.

Weekend wordt wederom niet heel gezond maar daarna gewoon weer door.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 11:59

Ben stiekem toch op de weegschaal gaan staan vanochtend en ook al is het meer dan ik 2 maanden geleden had gehoopt: het is minder dan van de week dus heuj.

Vanochtend zumba gedaan. Ontzettend leuk. Maar dan zie je zo een knappe latina helemaal haar ding doen als instructrice en dan werp je een blik op jezelf in de spiegel en denkt "oh boy". Tsja. Je staat er wel als een kudde broedse kippen te springen. :')

Maar er zijn tijden geweest dat ik met dat soort dingen het liefst helemaal niet in de spiegel keek. Nu valt dat gelukkig mee. :j

Daarna naar de markt gefietst voor m'n nootjes, nog tegen een sportbroek aangelopen ook. Fijn. :j en net was het eindelijk tijd voor ontbijt. :D

Ik ga het intermittent fasten weer zoveel mogelijk oppakken. Wil sowieso vanavond me eraan houden. Morgen wordt wat lastig, dan gaan we ook uit eten. En zondag een bbq, dat is dan ook lastig. :7

rainbowtrash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 12:24

Ik zit (na een pauze van 6 maanden..) op mijn laatste 3 kilo na zo'n 18kg afgevallen te zijn, maar poe die laatste zijn wel echt lastig hoor...
Zit nu op een punt dat ik écht heel streng moet zijn op voeding+beweging, terwijl ik het er hiervoor nog wel vanaf kon brengen met af en toe ook eens een beloning etc. Maar, we gaan er met frisse moed in.

Kleinere pony gekocht en toch een beetje self conscious over mijn gewicht op haar dus zou fijn zijn als die laatste paar kilo's ook even meewerkte.

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 08:56

Romeo2007 schreef:

Ik heb er inmiddels 9 af! Maar wil er nog wel zo'n 10 kwijt.
Ben alleen niet zo actief momenteel, een k** thuissituatie mbt 'scheiding', regelen en ditjes en datjes :(
Moed zakt me een beetje in de schoenen en de laatste kilo's eraf ging ook niet zoals het zou moeten helaas.