Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Desnoods een kerstmarkt bij je in de buurt of belgie als kleef domweg echt te ver is. Zou fijn zijn als dat ging lukken. Met wat sneeuw erbij.
spicegirl schreef:Na een aantal slechte dagen en nachten achter de rug te hebben met veel pijn onrust en slapeloosheid veel braken en niet eten ging het vandaag beter. Weinig pijn en gegeten en niet geraakt.heb nu wel bij de fentanyl pomp nog een subcutane naald met dextometason en krijg ook haldol druppeltjes. Hopelijk blijft dit zo nog even...ik had nog 1 grote wens naar de kerstmarkt in kleve helaas is het niet haalbaar voor mij.
Marcel leest nog steeds alles voor voor mij.
Groetjes priscilla en Marcel priscilla dicteert en ik schrijf
spicegirl schreef:Na een aantal slechte dagen en nachten achter de rug te hebben met veel pijn onrust en slapeloosheid veel braken en niet eten ging het vandaag beter. Weinig pijn en gegeten en niet geraakt.heb nu wel bij de fentanyl pomp nog een subcutane naald met dextometason en krijg ook haldol druppeltjes. Hopelijk blijft dit zo nog even...ik had nog 1 grote wens naar de kerstmarkt in kleve helaas is het niet haalbaar voor mij.
genja schreef:spicegirl schreef:Na een aantal slechte dagen en nachten achter de rug te hebben met veel pijn onrust en slapeloosheid veel braken en niet eten ging het vandaag beter. Weinig pijn en gegeten en niet geraakt.heb nu wel bij de fentanyl pomp nog een subcutane naald met dextometason en krijg ook haldol druppeltjes. Hopelijk blijft dit zo nog even...ik had nog 1 grote wens naar de kerstmarkt in kleve helaas is het niet haalbaar voor mij.
is er iets wat je heel graag van de kerstmarkt wilt hebben? buiten natuurlijk de sfeer proeven.
Als je namelijk iets heel graag wilt ga ik het met alle liefde voor je halen en stuur ik het naar je op. Woon 20 minuten van kleve vandaag dus absoluut geen moeite!