[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 18:48

Eindelijk mijn daith upgrade gegeven, sinds de 8mm ring wissel doet mijn daith het zo goed! Bizar!

Ben ook blij dat ik hiervan de 8mm heb genomen, 10 was echt veel te groot geweest :=

Afbeelding

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 21:30

_Friemel schreef:
Eindelijk mijn daith upgrade gegeven, sinds de 8mm ring wissel doet mijn daith het zo goed! Bizar!

Ben ook blij dat ik hiervan de 8mm heb genomen, 10 was echt veel te groot geweest :=

[ [url=m/64SxG3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg nu wil ik ook een daith.
Mooi!

Juangi

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 23:14

Wauw! Waar heb je dit sieraad vandaan?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 18:16

Ziet er mooi uit die daith! Had ik dus ook met de forward helixen. Sinds ik ze heb verwisseld doen ze het beter!

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:45

_Friemel schreef:

[ [url=m/64SxG3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt heel mooi!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 09:50

Oh wauw Friemel! Echt prachtig <3

Voor de liefhebber: ik heb een Maria Tash smooth segment ringetje te koop. 14k geelgoud, 8 mm. :) Helaas geen bewijs van aankoop... Ik heb deze samen met mijn 9,5 mm van een kennis over kunnen kopen, maar de 8 mm past helaas niet op de plek waar ik hem graag had gewild. Mag opgehaald worden of we zouden bij de Rising Bastards in Nijmegen af kunnen spreken, daar hebben ze veel Maria Tash. :)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 10:29

Prachtig, die daith!!

Ik heb kort geleden mijn piercings wat meer op elkaar afgestemd en een ring in mn conch gedaan. Zo blij mee! Heb er nu ook een helix bij laten zetten een week geleden en tot mijn grote verbazing echt 0 last, niet met slapen, niet met schoonmaken... Ik heb er nog niks aan viezigheid afgehaald. Voel me zo gezegend...
Voorheen heb ik drie helixen op dezelfde plek gehad, maar die waren geschoten en dat gaf uiteindelijk zoveel problemen.

Ik heb we een vraagje over mijn neuspiercing en wellicht dat jullie even willen meekijken. Ik ben er echt heel blij mee, maar ik heb het idee dat hij veel te laag zit, niet alleen voor het staartje van het knopje dat erin zit, maar ook voor het oog. Wat vinden jullie... Zouden jullie hem opnieuw op een hogere plek laten zetten?

Afbeelding

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:14

Super mooi Friemel!

Molfre, piercing lijkt inderdaad laag te zitten maar geen verstand van neus piercings. Lastig!

Weet iemand nog een goeie piercingshop met veel keuze voor goudkleurige piercings? Heb een ringetje in mijn conch zitten, maar deze is te krap en irriteert daardoor snel. Wil dus, in overleg met een piercer, een ander ringetje of toch weer een staafje erin doen.

Kom normaal in Haarlem, maar die heeft weinig tot geen keuzes qua piercings. Ben daarom op zoek naar iets bijzonders, maar wel betaalbaar (hoeft geen echt goud te zijn) en icm een goeie piercingshop die weet wat ie doet.

Iemand tips in omgeving Haarlem? Wil best wat verder reizen maar niet uren.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:13

@Cardy: 'Mijn' shops, Classic Ink & Mods en Dare2Wear in Amsterdam. We staan bekend om onze hoge kwaliteit en ruime keuze in volledig gouden sieraden, of je kunt kiezen uit implanteerbaar titanium wat we kunnen anodiseren. Dat laatste is een proces waarbij het titanium verkleurt (het is dus geen plating) en je bijvoorbeeld ook een geelgouden kleur zou kunnen kiezen :)

@Friemel: mooi zo je daith!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:22

Drunksheep schreef:
@Cardy: 'Mijn' shops, Classic Ink & Mods en Dare2Wear in Amsterdam. We staan bekend om onze hoge kwaliteit en ruime keuze in volledig gouden sieraden, of je kunt kiezen uit implanteerbaar titanium wat we kunnen anodiseren. Dat laatste is een proces waarbij het titanium verkleurt (het is dus geen plating) en je bijvoorbeeld ook een geelgouden kleur zou kunnen kiezen :)

Toevallig wel aan jou en je shop zitten denken, want vind de piercings die je hier in het topic hebt laten zien echt heel mooi. Dacht dat je niet in de buurt zat, maar Amsterdam is zowat naast de deur!

Kan ik ergens voorbeelden zien van wat jullie hebben (mag ook via pb)? Echt goud vind ik prachtig, maar geen budget voor helaas.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:02

Wauw friemel wat een prachtig oortje zo <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:02

Cardy schreef:
Drunksheep schreef:

Toevallig wel aan jou en je shop zitten denken, want vind de piercings die je hier in het topic hebt laten zien echt heel mooi. Dacht dat je niet in de buurt zat, maar Amsterdam is zowat naast de deur!

Kan ik ergens voorbeelden zien van wat jullie hebben (mag ook via pb)? Echt goud vind ik prachtig, maar geen budget voor helaas.

We hebben echt superveel voorbeelden op onze IG pagina's :)
https://www.instagram.com/classicinkandmods/
https://www.instagram.com/dare2wear_piercing/
https://www.instagram.com/classicglmr/

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 18:47

@ drunksheep: vandaag bij je shop Dare 2 wear geweest en heb nu een hele mooie LeRoi piercing *\o/* . Fijne shop en heel blij mee! Nu hopen dat mijn oor ook blijer wordt nu het te krappe ringetje uit mijn oor is, dat kan niet anders. <3

Edit: even een fotootje gemaakt:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 20:55

Heeft er hier iemand ooit een piercing besteld bij bodymod? Zo ja, zijn jullie er tevreden over? :)

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:27

Ik heb mijn helix sinds oktober en heb nog steeds niet het idee dat het genezen is. Het blijft dikker en soms een buitje ernaast en de piercing zit ook scheef.
Hoe lang hebben jullie gewacht om de helix er uit te halen? En zie je daarna er nog wat van?
Ik wil 'm denk ik tot oktober geven om te genezen want het begint een beetje irritant te worden.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 12:28

Sommige van mijn piercings hebben dubbel zo lang gedaan over de genezing als gemiddeld wordt aangegeven. Ik zou er vooral zo min mogelijk aanzitten, zo veel mogelijk wrijving en beweging van het staafje voorkomen en blijven weken in zout water oplossingen.

Er zit wel een staafje in? Geen ringetje? Als er een ringetje in zit zou ik naar de piercer gaan en deze laten vervangen door een staafje.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 14:46

Er zit een staafje in. Het vreemde is dat het staafje na 4 maanden scheef ging zitten.
sinds 1 a 2 maanden zit er een vochtbuitje bij.
Ik kan niet te vaak zout water gebruik want merkte dat het soms juist extra geïrriteerd werd dus doe nu standaard met douchen de straal goed langs mn oor laten lopen.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 19:05

Slaap je er op? Dat veroorzaakte in mijn geval het scheef hangen. Dat kan niet gecorrigeerd worden geloof ik. Ik heb de mijne er uiteindelijk uitgehaald omdat het scheve niet mooi was.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 19:08

Ik ben er inderdaad na 3 maanden onbewust op gaan slapen. Toen ik erachter kwam was het helaas al te laat..

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 21:03

Na hoeveel maanden mag je dan eigenlijk wel weer op je oor slapen?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 21:06

Siricj schreef:
Heeft er hier iemand ooit een piercing besteld bij bodymod? Zo ja, zijn jullie er tevreden over? :)

Ja! Prima kwaliteit, prima verzending! :)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 22:03

Saaarr schreef:

Dit verschilt heel erg per persoon en per kussen.
Ik heb net drie weken terug een nieuwe helix laten zetten die ik nog niet een keer gevoeld heb. Ik heb een boekweit kussen dat heel goed de vorm behoudt waar je hem in legt. Ik maak een klein holletje waar mijn oor zit en slaap daar op. Op mijn gewone kussens was het meestal een paar maanden.

Het klinkt alsof je piercing gewoon behoorlijk geirriteerd is. Ik zou hem echt even een tijdje met rust laten.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 22:13

Het voelt ook vaker geïrriteerd aan, niet ontstoken maar wel actief. Ik doe niks met zout oplossing nu want voorheen werd het vaak erger dan beter. Of het dan toch komt dat ik er ‘s nachts onbewust op ga liggen dat het zo actief blijft.. zou het anders niet weten. Zit er niet met mijn handen aan en spoel het wel geregeld met water schoon.

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 12:14

Molfre schreef:
Saaarr schreef:

Dit verschilt heel erg per persoon en per kussen.
Ik heb net drie weken terug een nieuwe helix laten zetten die ik nog niet een keer gevoeld heb. Ik heb een boekweit kussen dat heel goed de vorm behoudt waar je hem in legt. Ik maak een klein holletje waar mijn oor zit en slaap daar op. Op mijn gewone kussens was het meestal een paar maanden.

Het klinkt alsof je piercing gewoon behoorlijk geirriteerd is. Ik zou hem echt even een tijdje met rust laten.

Oké! Ik heb de mijne nu iets meer dan 2 maanden en verder ook totaal geen last, ik maak een holletje met m’n handdoek om dan op die kant te kunnen liggen.
Ben alleen zo bang dat mocht ik er echt op gaan liggen hij dan scheef gaat staan, nog een paar maandjes zo doorgaan denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 12:48

Pepperrr schreef:
Siricj schreef:

Ja! Prima kwaliteit, prima verzending! :)

Dankjewel!