Ben ook blij dat ik hiervan de 8mm heb genomen, 10 was echt veel te groot geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:@Cardy: 'Mijn' shops, Classic Ink & Mods en Dare2Wear in Amsterdam. We staan bekend om onze hoge kwaliteit en ruime keuze in volledig gouden sieraden, of je kunt kiezen uit implanteerbaar titanium wat we kunnen anodiseren. Dat laatste is een proces waarbij het titanium verkleurt (het is dus geen plating) en je bijvoorbeeld ook een geelgouden kleur zou kunnen kiezen
@Friemel: mooi zo je daith!
Cardy schreef:Drunksheep schreef:@Cardy: 'Mijn' shops, Classic Ink & Mods en Dare2Wear in Amsterdam. We staan bekend om onze hoge kwaliteit en ruime keuze in volledig gouden sieraden, of je kunt kiezen uit implanteerbaar titanium wat we kunnen anodiseren. Dat laatste is een proces waarbij het titanium verkleurt (het is dus geen plating) en je bijvoorbeeld ook een geelgouden kleur zou kunnen kiezen
@Friemel: mooi zo je daith!
Toevallig wel aan jou en je shop zitten denken, want vind de piercings die je hier in het topic hebt laten zien echt heel mooi. Dacht dat je niet in de buurt zat, maar Amsterdam is zowat naast de deur!
Kan ik ergens voorbeelden zien van wat jullie hebben (mag ook via pb)? Echt goud vind ik prachtig, maar geen budget voor helaas.
Saaarr schreef:Na hoeveel maanden mag je dan eigenlijk wel weer op je oor slapen?
Molfre schreef:Saaarr schreef:Na hoeveel maanden mag je dan eigenlijk wel weer op je oor slapen?
Dit verschilt heel erg per persoon en per kussen.
Ik heb net drie weken terug een nieuwe helix laten zetten die ik nog niet een keer gevoeld heb. Ik heb een boekweit kussen dat heel goed de vorm behoudt waar je hem in legt. Ik maak een klein holletje waar mijn oor zit en slaap daar op. Op mijn gewone kussens was het meestal een paar maanden.
Het klinkt alsof je piercing gewoon behoorlijk geirriteerd is. Ik zou hem echt even een tijdje met rust laten.