Ik heb net weer een workout erop zitten. Ben nu zo'n 4 weken bezig met sporten en het gaat echt lekker.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Ik ben ook iemand die altijd savonds honger heeft, wat ik ook de rest van de dag eet.. daarom eet ik nu al een aardige tijd geen ontbijt meer (dan heb ik namelijk nooit honger en moet ik mezelf forceren te eten) dus het heft elkaar nu weer een beetje op haha
Mijn god.. that moment dat je ouders oliebollen zitten te eten voor je neus en je zelf niet kan eten
mnnkhfsgh schreef:Ontbijt 1 snee brood besmeerd met halvarine en belegd met 1 plak achterham kcal =120
1 kopje magere melk kcal= 40
Tussendoor 2 mandarijnen of 1 kiwi kcal =34
Lunch 2 sneden brood besmeerd met halvarine en belegd met 2 plakken kipfilet kcal=240
1 kopje magere melk kcal=40
Tussendoor 1 kiwi kcal=30
Avondmaaltijd 3 gekookte aardappelen ter grootte van een kippenei kcal=120
1 stukje gegrild mager vlees kcal=120
5 opscheplepels groente kcal=60
Totaal kcal=804
En bij deze producten heb je nog niet eens al je voedingsmiddelen binnen.
Maar goed, ik zal dan niet meer reageren omdat ik toch echt het gevoel krijg dat ik niet welkom ben en niet mee mag doen. En dat is niet het slachtoffer uithangen maar gewoon de waarheid.
Iedereen succes.
IMANDRA schreef:@Janine: een week is al genoeg voor problemen met je darmen he. Shakes an zich is niet erg, maar zorg dat je ook iets vasts erbij eet, waar voldoende vezels in zitten.
mnnkhfsgh schreef:En een schop onder mijn kont? Ga lekker op mijn middelste vinger zitten.
mnnkhfsgh schreef:Tjah ik snap alle reacties heel erg goed maar ik vind ze ronduit belachelijk en beschamend
Ja ik heb gelijk want 600 kcal kan gewoon niet goed zijn...
Uuh oke en ik noemde het een 'shake dieet' want dat was het vroeger ook maar in feite drink je maar 1 shake per dag.
Wat ik eet op een dag :
1x havermout
1x reep
1x shake
Per product zit er 33% van de aanbevolen hoeveelheid Vitaminen en mineralen in. Soms zit het ene product met vitamine D bijvoorbeeld op 25 % maar dat compenseer je vervolgens weer met het andere product waar 42% in zit zodat je uiteindelijk altijd 100% zult krijgen.
Daarnaast krijg je een bloed onderzoek om te kijken welk programma het beste bij je past. Waarden van je lever, nieren en schildklier worden onderzocht en ook je hartslag en bloeddruk.
Verder krijg je na 6 weken weer een bloed onderzoek en iedere week wordt je bloeddruk en hartslag ook opgemeten.
Als verpleegkundige weet ik hoe belangrijk vitaminen en mineralen zijn.
Wat ik heel naar vind is iedereen zijn reactie op mijn vraag naar ondersteuning in mijn proces. Je bent dit niet verplicht maar wat jullie nu doen is mij de grond in stampen ( ja want zo voelt het!) en alles maar afkraken onder het mom ja het kan nooit goed zijn. Niemand heeft diep gaand onderzoek gedaan over de ingredienten en het verdere proces van dit dieet dus daarom vind ik het complete onzin!
Daarnaast vind ik het ook echt banketstaaf om te zeggen ja er komen na oud en nieuw en voor en na de zomer mensen en dan wordt de sfeer in het topic anders.
En een schop onder mijn kont? Ga lekker op mijn middelste vinger zitten.
Maak er aub een gesloten topic van met jullie 'clubje' want naar mijn idee was dit juist een motivatie topic...
Succes iedereen met afvallen! Iedereen kan het. Ik spreek jullie over een half jaar wel weer:) En daarna ieder jaar zal ik laten zien dat het mij gelukt is.
The_Cat schreef:Goedemorgen allemaal! Zo, wat gezellig die laatste pagina'sEnfin, ik ga hier ook weer verder gaan met men lijstjes. Ik had mezelf verbaasd moet ik eerlijk zeggen, ik had gedacht terug wat gewicht aangekomen te zijn. Maar niets is minder waar
Had mezelf een hersenschudding gevallen op oudjaar (nee niet dronken, spijtig genoeg gewoon glad wegdek) en daardoor heel veel feestjes gemist
ook een dieetplan nee? Vanaf vandaag terug rustig aan beginnen met het 'dagelijkse leven'.
O: Froop Yoghurt (komt uit duitsland, vind ik zeer lekker) en actimel en een tasje koffie (en dan nog men halte missen op de trein door in slaap te vallen)
T: Een speciale appelsien (mix van pompelmoes en appelsien)
M: 3 boterhammen met kippenwit
T: Appel
A: Gebraad met wat aardappel en schorseneren
Sport: 1u 'crossfit' (tussen haakjes want ik verwacht niet er hard in te vliegen vandaag)