Mijn afgelopen 2 dagen gingen niet helemaal geweldig maar vandaag gaan we het weer beter doen! Ging wel op de weegschaal staan en ben 1,5 kg afgevallen in 1,5 week. Het is nog niet te zien maar we zullen het gaan beleven. (Hoop ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Linsey1998 schreef:Vraagje aan jullie? Misschien heeft iemand van jullie er ook last van gehad?
Ik heb sinds enige tijd al echt het gevoel dat ik zo opgeblazen ben, niet zo'n beetje ook, vooral op mijn buik. Ookal vreet ik me een heel weekend vol ik kom 1 kilo aan, maar na 3 dagen ben ik alweer lichter dan toen het weekend begon.
Nu zit het zo, afgelopen vrijdagochtend woog ik mezelf, ik woog 64.9, vrijdag zaterdag en zondag de hele dag van alles gegeten, en daar was werkelijk niks gezond van. Om 12 uur s'avonds nog een Mac menu en dat soort dingen.zondagavond zat ik zo vol, dat ik als avondeten eigenlijk niks weg kreeg. Nu sinds maandag lijk ik echt last te hebben van mij maag, alsof er een baksteen in zit. Geen honger de hele dag niet, en als ik dan een maaltijd eet, lijkt het alsof ik een zwaar 3 gangen menu heb zitten weg eten.. Zelfs na 2 crackertjes kan ik al niet meer. Vanochtend gewogen en was alweer 64.8
Gisterochtend voelde ik me toch echt even beroerd en heb de huisarts even gebeld, moest overigens toch nog heen voor mijn voet, en die stuurde me naar huis met renies en kijk t maar een week aan. Gisteravond echt veel last gehad, na het avondeten, en vannacht ook weer helaas. Nu net wakker geworden, met het gevoel weer alsof ik veel te veel gegeten heb, en pijn in de maag wat uitstraald naar mijn rug en opgeblazen gevoel, erg vervelend dus.
Ik weet dat jullie geen dokters zijn natuurlijk, maar misschien heeft iemand iets soort gelijks meegemaakt?
marrianne schreef:Linsey1998 schreef:Vraagje aan jullie? Misschien heeft iemand van jullie er ook last van gehad?
Ik heb sinds enige tijd al echt het gevoel dat ik zo opgeblazen ben, niet zo'n beetje ook, vooral op mijn buik. Ookal vreet ik me een heel weekend vol ik kom 1 kilo aan, maar na 3 dagen ben ik alweer lichter dan toen het weekend begon.
Nu zit het zo, afgelopen vrijdagochtend woog ik mezelf, ik woog 64.9, vrijdag zaterdag en zondag de hele dag van alles gegeten, en daar was werkelijk niks gezond van. Om 12 uur s'avonds nog een Mac menu en dat soort dingen.zondagavond zat ik zo vol, dat ik als avondeten eigenlijk niks weg kreeg. Nu sinds maandag lijk ik echt last te hebben van mij maag, alsof er een baksteen in zit. Geen honger de hele dag niet, en als ik dan een maaltijd eet, lijkt het alsof ik een zwaar 3 gangen menu heb zitten weg eten.. Zelfs na 2 crackertjes kan ik al niet meer. Vanochtend gewogen en was alweer 64.8
Gisterochtend voelde ik me toch echt even beroerd en heb de huisarts even gebeld, moest overigens toch nog heen voor mijn voet, en die stuurde me naar huis met renies en kijk t maar een week aan. Gisteravond echt veel last gehad, na het avondeten, en vannacht ook weer helaas. Nu net wakker geworden, met het gevoel weer alsof ik veel te veel gegeten heb, en pijn in de maag wat uitstraald naar mijn rug en opgeblazen gevoel, erg vervelend dus.
Ik weet dat jullie geen dokters zijn natuurlijk, maar misschien heeft iemand iets soort gelijks meegemaakt?
Ben je tussendoor wel naar de Wc geweest?
Ik heb daar problemen meegehad( soms wel 3 dagen niet) als dit gebeurde liep ik krom van de pijn, voelde me beroerd en ook dit straalde uit naar mijn rug....
SharonIndezz schreef:Mijn dag is alweer vervelend begonnen
Kwam net beneden, en had mijn vriend een ciabatta met hete kip voor me gemaakt, zat wel veel sla, advocado, tomaat, komkommer en paprika bij..
Super lekker, maar niet helemaal gezond. Mja was ook zoveel dat ik mn lunch wel kan overslaan
marrianne schreef:@Kim345 hmmmm pannekoeken!!![]()
@navatu jagghh Koffie met suikeren zeker zoveel
gister na het werken heerlijk buikspieren en armen getraind en daarna 20 minuten op de powermill gestaan. ik houd echt van dat ding![]()
lijstje van vandaag. ( wordt er niet heel gelukkig van)
O: 40 gr havermout, 1 scoop whey isolaat en 20 gr crunchy pindakaas van B&F
T: Appel
L: 300 gr magere kwark met 10 gram muesli(Lidl) 30 gram havermout, 20 gram amandelen en 50 gr blauwe bessen
T: Appel
A: BBQ op mn werk. ik denk dat ik het maar houd bij 1 stukje vlees en iets van sla/komkommer
B: afhankelijk of ik het redt ga ik nog even 30 min cardioen.
D: Koffie, thee en water
kim345 schreef:Wat vervelend enig idee waarom je zo misselijk bent?
Blegh ik ben ook echt misselijk. Domdomdom.
Ik hoop maar niet dat alles weer naar boven komt tijdens het lopen..